Ja, kom je daar aan; loopt er nog zo'n muts rondquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Barb minimaal twee mutsen wil zien voor hij er opgewonden van wordt.
High standardsquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Barb minimaal twee mutsen wil zien voor hij er opgewonden van wordt.
Jij voldoet aan mijn high standards.quote:
Nou die zijn dan ook niet bepaald hoogquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij voldoet aan mijn high standards.
Jeweettoch....quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:58 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Nou die zijn dan ook niet bepaald hoog
Zij is niet nieuw man.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:10 schreef Barbusse het volgende:
Nieuwe vrouwlijke user in topic.
AirwiN:
[ afbeelding ]
Gifje is nog steeds van toepassingquote:
Jaja, kom nou maar door met die pics van je vriendin met muts op.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gifje is nog steeds van toepassing
ik ben niet oudquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
Echte oldbies houden het bij één account.
Oud is het nieuwe jongquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet oud
oh wacht, toch wel
Jong van geest dan tochquote:
Je bent er weerquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
Die foto die ik postte vertoont genoeg gelijkenisquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, kom nou maar door met die pics van je vriendin met muts op.
Ik heb ook een paar kutkloons hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef Tegan het volgende:
Welke gebruik je voor het KPD foto topic?quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook een paar kutkloons hoor.
Alsof daar nog gepost wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke gebruik je voor het KPD foto topic?
Niet door jou blijkbaar.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren gebeld door de dierenambulance - mijn oude kat was gevonden (blijkbaar chip niet geüpdate door de nieuwe eigenaar). Zware blaasontsteking dus die is nu bij de dierenarts. Hopelijk komt 'ie er bovenop.
Hè shit, zo wil je niet geïnformeerd worden over het welzijn van je voormalige huisdier.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren gebeld door de dierenambulance - mijn oude kat was gevonden (blijkbaar chip niet geüpdate door de nieuwe eigenaar). Zware blaasontsteking dus die is nu bij de dierenarts. Hopelijk komt 'ie er bovenop.
Ik dacht vanmorgen dat het vrijdag was.quote:
Ow dat is kutquote:Op donderdag 13 januari 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen dat het vrijdag was.
Dat viel tegen.
Dat valt dan inderdaad tegen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen dat het vrijdag was.
Dat viel tegen.
Je kat heeft nog wel de nieuwe eigenaar om bij thuis te komen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nooit die moeite genomen. Achteraf wel domquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar kutkloons hoor.
Nou ja, ik kan de gegevens dus niet meer vinden. Maar indien nodig is er al een nieuw thuis gevonden in de vorm van mijn ouders. Kosten voor de dierenarts pakken mijn ex en ik samen op indien nodig (als dus de eigenaar niet getraceerd kan worden of we besluiten dat hij er niet meer voor kan zorgen).quote:Op donderdag 13 januari 2022 10:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kat heeft nog wel de nieuwe eigenaar om bij thuis te komen?
Oh bah, dat levert dus nog heel wat gedoe op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan de gegevens dus niet meer vinden. Maar indien nodig is er al een nieuw thuis gevonden in de vorm van mijn ouders. Kosten voor de dierenarts pakken mijn ex en ik samen op indien nodig (als dus de eigenaar niet getraceerd kan worden of we besluiten dat hij er niet meer voor kan zorgen).
Blaasontsteking is zo heftig dat het alleen nog bloed was, hij zat ook onder de vlooien. Gewicht was wel in orde en verder zag 'ie er niet slecht uit blijkbaar.
Evt. heb ik ook wel interesse. Mocht het zover komen betekent het wel dat je voor de rest van je leven random opmerkingen krijgt hoe ik urenlang het poesje van Debsterr heb gekriebeld.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:06 schreef Debsterr het volgende:
Nou ja, ik kan de gegevens dus niet meer vinden. Maar indien nodig is er al een nieuw thuis gevonden in de vorm van mijn ouders. Kosten voor de dierenarts pakken mijn ex en ik samen op indien nodig (als dus de eigenaar niet getraceerd kan worden of we besluiten dat hij er niet meer voor kan zorgen).
Blaasontsteking is zo heftig dat het alleen nog bloed was, hij zat ook onder de vlooien. Gewicht was wel in orde en verder zag 'ie er niet slecht uit blijkbaar.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evt. heb ik ook wel interesse. mocht het zover komen betekent het wel dat je voor de rest van je leven random opmerkingen krijgt hoe ik urenlang het poesje van Debsterr heb gekriebeld.
Aww, maar dat is dan een klein offer hoor! Ik denk alleen dat je hem al niet meer uit de klauwen van mijn moeder krijgt losgepeuterd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evt. heb ik ook wel interesse. Mocht het zover komen betekent het wel dat je voor de rest van je leven random opmerkingen krijgt hoe ik urenlang het poesje van Debsterr heb gekriebeld.
Snap ik. Met het beeld dat ik van je heb, had ik al bedacht dat er een goede reden is waarom je de kat niet hebt gehouden. Mocht het onverhoopt nou toch niet goed gaan met je moeder, moet je het maar ff laten weten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:52 schreef Debsterr het volgende:
Vind ik wel echt een lief aanbod @:Airwin. Het is dat KM allergisch is en ik denk dat een 13 jaar oude kat laten wennen aan een hond niet echt diervriendelijk is, anders was 'ie gewoon teruggekomen bij mij.
Dat is heel toevallig want de kans is groot dat wij in de buurt van Lot gaan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:16 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb net zelf zo zitten denken dat ik met STING en Yv mee naar frankrijk ga
Ik kom naar NL en iedereen vlucht weg zekerquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is heel toevallig want de kans is groot dat wij in de buurt van Lot gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |