abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203180760
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 06:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik had schrijver moeten worden. Van letterlijk zelfhulpboeken :+
Ik moest er echt enorm om grijnzen gisterenavond. :D O+
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:42:39 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203180873
Goedemorgen; gisteravond uk in tranen, die bleek de dag ervoor een fietsongeluk gehad te hebben, maar wilde eega niet extra overspannen maken dus had het voor zich gehouden...
E.e.a. escaleerde echter omdat de "tegenpartij" schade had, en haar via haar mobiel probeerde te benaderen, wat zij steeds wegdrukte....

Wat een gedoe en gelazer..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203180883
Achgos. ;( O+
pi_203181028
Ach, die arme uk.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 14 januari 2022 @ 08:59:47 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203181058
Ja ben gisteravond ook gezellig samen even met d'r oma weg gaan brengen en een rondje rijden, zodat ze kon ventileren zonder zich belastend te voelen voor eega.

Verzekeringsmedewerker vroeg ook vooral hoe het met uk was; goed in het script gezet van de scriptschrijver :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203181367
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:42 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen; gisteravond uk in tranen, die bleek de dag ervoor een fietsongeluk gehad te hebben, maar wilde eega niet extra overspannen maken dus had het voor zich gehouden...
E.e.a. escaleerde echter omdat de "tegenpartij" schade had, en haar via haar mobiel probeerde te benaderen, wat zij steeds wegdrukte....

Wat een gedoe en gelazer..
Wat naar -O-
Hopelijk kan je dat gevoel een beetje wegnemen bij haar
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:29:52 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203181408
Ze dacht dus dat zoiets ook spaargeld ging kosten, en had al zitten berekenen hoeveel ze had enzo.

Heb dr dus gisteravond naast me neergezet voor 't gesprek met de verzekering, en ook laten zien welke polissen er zijn en waar die voor zijn enzo.
Dat vond ze verhelderend, en toen snapte ze ook waarom ik me alleen maar druk maakte over haarzelf; daarna dat ritje met oma (die eet hier sinds ze alleen is vaak) en even via de mcFlurry dispenser naar huis ;)
pi_203181416
Arme uk. Wat fijn dat je dit voor haar hebt kunnen doen @fietsie :*
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:31:21 #284
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203181429
@Isabeau al gezien dat "jouw" spoorverbinding er in mei 2 weken uit ligt?
pi_203181445
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:29 schreef fietsie het volgende:
Ze dacht dus dat zoiets ook spaargeld ging kosten, en had al zitten berekenen hoeveel ze had enzo.

Heb dr dus gisteravond naast me neergezet voor 't gesprek met de verzekering, en ook laten zien welke polissen er zijn en waar die voor zijn enzo.
Dat vond ze verhelderend, en toen snapte ze ook waarom ik me alleen maar druk maakte over haarzelf; daarna dat ritje met oma (die eet hier sinds ze alleen is vaak) en even via de mcFlurry dispenser naar huis ;)
Ach erm, neemt ze dat ook nog eens op haar schouders.
pi_203181937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 23:32 schreef Lonaa het volgende:
Mooi om te zien hoe @:Candaasje tijdens het typen een antwoord krijgt. :') herkenbaar ook wel.
Dit, ja. :D Maar zeker doen, Candaasje. Vooral fijne collega's zou voor mij echt wel doorslaggevend zijn, dat is zo bepalend voor je werkplezier.
pi_203181989
Wij hebben overigens geen auto gekocht gisteren. We gingen toch bij een ander kijken dan de oude Fiesta. Maar het was een kekke handelaar en er bleek na even rondkijken aan de auto nog voor een best bedrag (900 euro) aangedaan te moeten worden. Had ie er even niet bijgezegd. Wilde ons wel 200 euro tegemoet komen. Ja, nee, bedankt en groetjes. :W
pi_203182061
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben overigens geen auto gekocht gisteren. We gingen toch bij een ander kijken dan de oude Fiesta. Maar het was een kekke handelaar en er bleek na even rondkijken aan de auto nog voor een best bedrag (900 euro) aangedaan te moeten worden. Had ie er even niet bijgezegd. Wilde ons wel 200 euro tegemoet komen. Ja, nee, bedankt en groetjes. :W
Nou zeg! Denkt hij werkelijk nog dat ding te kunnen verkopen?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:30:46 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203182103
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Een Ford Fiasco dus, feitelijk? En je eigen garage, had die inmiddels iets?
pi_203182205
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Een Ford Fiasco dus, feitelijk? En je eigen garage, had die inmiddels iets?
Het was een Kia Rio. :7 Oranje. :7

Mijn eigen garage heeft nog steeds een Saab die een matig onverstandige keuze is en een i10 die eigenlijk te duur is.

We gaan er woensdag heen en ik heb zo'n vermoeden dat we dan naar huis rijden met een te dure i10. :')
pi_203182230
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nou zeg! Denkt hij werkelijk nog dat ding te kunnen verkopen?
Ja hoor. Kan ook wel prima. Het zijn geen gekke dingen die er mis zijn maar onderhoudsdingen. Het ene (de riem) moet eigenlijk nu, de bandjes+uitlijnen kunnen nog wel even wachten.

Met wat onderhandelen hadden we m best voor 3100 euro kunnen kopen en dan was de riem gedaan, maar dan moet je nog steeds de banden. Dat is prima prijs maar ik vond het een eikel. :')
pi_203182231
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:31 schreef fietsie het volgende:
@:Isabeau al gezien dat "jouw" spoorverbinding er in mei 2 weken uit ligt?
:Y

Wel mooie levenslessen voor uk *O* Problemen moet je aangaan en niet wegdrukken. Verzekeringen zijn verstandig. Hoe het met de personen gaat is belangrijker dan de blikschade. Oh, en dingen met je ouders delen is handig ook al wil je ze er liever niet mee belasten :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203182240
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:41 schreef Lonaa het volgende:

Ja hoor. Kan ook wel prima. Het zijn geen gekke dingen die er mis zijn maar onderhoudsdingen. Het ene (de riem) moet eigenlijk nu, de bandjes+uitlijnen kunnen nog wel even wachten.

Met wat onderhandelen hadden we m best voor 3100 euro kunnen kopen en dan was de riem gedaan, maar dan moet je nog steeds de banden. Dat is prima prijs maar ik vond het een eikel. :')
Bij gladjakker-gevoel altijd rennen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:42:10 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203182246
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

We gaan er woensdag heen en ik heb zo'n vermoeden dat we dan naar huis rijden
Dat klinkt als een potentieel succes
pi_203182251
Eikel is de beste reden inderdaad
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:42:59 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203182264
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Eikel is de beste reden inderdaad
Eikel?
pi_203182273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Bij gladjakker-gevoel altijd rennen :+
Het was zo'n kek mannetje met een hippe bril en beige coltrui. Denk net op wintersport geweest en waarschijnlijk afgelopen zomer ondanks negatief reisadvies ook op Ibiza. Hij had ook geen verstand van auto's, wel van geld verdienen.

Oh en hij heeft wel 4x gezegd dat ze zulke goeie reviews hadden. Ik denk dat je korting krijgt als je 5sterren review achterlaat op Google.

Hij heeft ook niet geprobeerd "de auto te verkopen" zeg maar, omdat ie zelfverzekerd genoeg is om te weten dat hij ze wel verkoopt zeg maar.
pi_203182275
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef fietsie het volgende:

[..]
Eikel?
Lonaa’ verhaal
pi_203182297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat klinkt als een potentieel succes
Ik denk wel dat ik de Swift ook mee moet nemen, geloof nooit dat ik m bij mijn garage achter mag laten. :') "Dat ding heb ik verkocht om m nooit meer te zien, aju" :')

Overweeg soberso wel om m zelf naar de sloop te brengen, op z'n laatste reis. Ik wil in ieder geval 1 van de kentekens houden om in te lijsten. O+
pi_203182338
Af en toe denk ik ook nog steeds "misschien moet ik m gewoon nog een keer laten oplappen" O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')