Ik moest er echt enorm om grijnzen gisterenavond.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 06:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had schrijver moeten worden. Van letterlijk zelfhulpboeken
Wat naarquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:42 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen; gisteravond uk in tranen, die bleek de dag ervoor een fietsongeluk gehad te hebben, maar wilde eega niet extra overspannen maken dus had het voor zich gehouden...
E.e.a. escaleerde echter omdat de "tegenpartij" schade had, en haar via haar mobiel probeerde te benaderen, wat zij steeds wegdrukte....
Wat een gedoe en gelazer..
Ach erm, neemt ze dat ook nog eens op haar schouders.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:29 schreef fietsie het volgende:
Ze dacht dus dat zoiets ook spaargeld ging kosten, en had al zitten berekenen hoeveel ze had enzo.
Heb dr dus gisteravond naast me neergezet voor 't gesprek met de verzekering, en ook laten zien welke polissen er zijn en waar die voor zijn enzo.
Dat vond ze verhelderend, en toen snapte ze ook waarom ik me alleen maar druk maakte over haarzelf; daarna dat ritje met oma (die eet hier sinds ze alleen is vaak) en even via de mcFlurry dispenser naar huis
Dit, ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:32 schreef Lonaa het volgende:
Mooi om te zien hoe @:Candaasje tijdens het typen een antwoord krijgt.herkenbaar ook wel.
Nou zeg! Denkt hij werkelijk nog dat ding te kunnen verkopen?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben overigens geen auto gekocht gisteren. We gingen toch bij een ander kijken dan de oude Fiesta. Maar het was een kekke handelaar en er bleek na even rondkijken aan de auto nog voor een best bedrag (900 euro) aangedaan te moeten worden. Had ie er even niet bijgezegd. Wilde ons wel 200 euro tegemoet komen. Ja, nee, bedankt en groetjes.
Een Ford Fiasco dus, feitelijk? En je eigen garage, had die inmiddels iets?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben overigens geen auto gekocht gisteren. We gingen toch bij een ander kijken dan de oude Fiesta. Maar het was een kekke handelaar en er bleek na even rondkijken aan de auto nog voor een best bedrag (900 euro) aangedaan te moeten worden. Had ie er even niet bijgezegd. Wilde ons wel 200 euro tegemoet komen. Ja, nee, bedankt en groetjes.
Het was een Kia Rio.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een Ford Fiasco dus, feitelijk? En je eigen garage, had die inmiddels iets?
Ja hoor. Kan ook wel prima. Het zijn geen gekke dingen die er mis zijn maar onderhoudsdingen. Het ene (de riem) moet eigenlijk nu, de bandjes+uitlijnen kunnen nog wel even wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou zeg! Denkt hij werkelijk nog dat ding te kunnen verkopen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:31 schreef fietsie het volgende:
@:Isabeau al gezien dat "jouw" spoorverbinding er in mei 2 weken uit ligt?
Bij gladjakker-gevoel altijd rennenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ja hoor. Kan ook wel prima. Het zijn geen gekke dingen die er mis zijn maar onderhoudsdingen. Het ene (de riem) moet eigenlijk nu, de bandjes+uitlijnen kunnen nog wel even wachten.
Met wat onderhandelen hadden we m best voor 3100 euro kunnen kopen en dan was de riem gedaan, maar dan moet je nog steeds de banden. Dat is prima prijs maar ik vond het een eikel.
Dat klinkt als een potentieel succesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We gaan er woensdag heen en ik heb zo'n vermoeden dat we dan naar huis rijden
Eikel?quote:
Het was zo'n kek mannetje met een hippe bril en beige coltrui. Denk net op wintersport geweest en waarschijnlijk afgelopen zomer ondanks negatief reisadvies ook op Ibiza. Hij had ook geen verstand van auto's, wel van geld verdienen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij gladjakker-gevoel altijd rennen
Ik denk wel dat ik de Swift ook mee moet nemen, geloof nooit dat ik m bij mijn garage achter mag laten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat klinkt als een potentieel succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |