abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203176696
Avond allen :W

Klinkt wel nasty @Clubsoda :{ Ik zal er maar geen kusje op geven, maar je snapt me :P

Tof van jullie bierproject @Sarabi! Ik wilde 'projectJE' schrijven, maar laat die -JE maar weg :D *O*

@Blues was jij in mijn stadje? (Of kocht je het online?)
Afas werkt bij mij via een app, dat is wel makkelijk :)

Wij struisvogelen nog even verder over al dan niet gestegen woonlasten :P
pi_203176848
B
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ook jofel is dat mijn Trio der Dingen er weer is. Als ik niet helemaal fit ben krijg ik een koortsblaar (of twee }:| ), een opgezette speekselklier en ontstoken tandvlees. Het protest van mijn immuunsysteem op drie vierkante centimeter slijmvlies ;(
ah, da’s stuk voor stuk al niet fijn, maar alle drie tegelijk is helemaal ellendig
We have far more in common than that which devides us..
pi_203176878
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh ja gatver, het Token-voor-de-Uitverkorenen-Beleid :N Op mijn huidige werk hebben we een app. Zoveel makkelijker.
Ja die heb ik al ged/l maar ook daar is een ww via werkmail vereist _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 13-01-2022 22:41:28 ]
pi_203177256
Ohja, mensen geschoold in de psychologie enzulks.... kunnen jullie me eens helpen wat voor testen een beetje betrouwbare testen zijn om je persoonlijkheid in kaart te brengen? O-)
Ik was nu aan het lezen en ik ken de MBTI test wel (maar daar lees ik wat tegengeluiden over, omdat het op Jung zijn ideeën is gebaseerd o.i.d?) en ik zie ook The Big Five vaak genoemd worden. Is dat wel wat, of is dat nu gewoon 'hip' ?

Het is voor werk. Althans, ik zeg het verkeerd; het is mijn huiswerk gegeven door iemand op het werk die mij wil helpen meer inzicht te krijgen in wie ik ben en hoe ik met situaties omga, en wat voor 'primair' karakter ik thuis en op het werk e.d. heb. Niet zozeer om aan mijn 'negatieve punten' (relatief negatief) te gaan sjorren. Wel om meer te kijken waar ik beter tot mijn recht zou komen. Dus zo'n test leek haar een handige eerste stap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203177265
Toch altijd fijn zo'n SC, om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten :D _O- :@
pi_203177319
quote:
Ook jofel is dat mijn Trio der Dingen er weer is. Als ik niet helemaal fit ben krijg ik een koortsblaar (of twee }:| ), een opgezette speekselklier en ontstoken tandvlees. Het protest van mijn immuunsysteem op drie vierkante centimeter slijmvlies ;(
Dat is echt heel stom }:|
Spoilers!
pi_203177391
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef Blues het volgende:
Wat een stom gedoe.
AFAS werkt dus niet meer vanaf huis (daar kan ik mijn werkgegevens inzien zoals dossier verzuim, loonstroken e.d.
Je moet nu een inlog hebben met een nieuwe wachtwoord wat je krijgt op je werkmail.
Waar je dus niet in kan vanaf huis, behalve mensen met een token.
Dat ik niet heb.
Wáárom maken ze het ineens zonder aankondigingen zo ingewikkeld!
Hopelijk lukt het morgen op het werk om die inlog te maken voor thuis... want... grappig is dat als ik op mijn werk in die gegevens wil, gaat dat via intranet zonder w.w.
Snappen jullie het nog :?
Ik ben er mee opgehouden om in te loggen vanuit huis. Ze maken het onnodig onoverzichtelijk en lastig. En dan ook nog verschillende methodes voor verschillende programma's. Doei.

quote:
Serieus :') Wel overzichtelijk hoe het er mee staat :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 januari 2022 @ 22:09:06 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203177479
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, mensen geschoold in de psychologie enzulks.... kunnen jullie me eens helpen wat voor testen een beetje betrouwbare testen zijn om je persoonlijkheid in kaart te brengen? O-)
Ik was nu aan het lezen en ik ken de MBTI test wel (maar daar lees ik wat tegengeluiden over, omdat het op Jung zijn ideeën is gebaseerd o.i.d?) en ik zie ook The Big Five vaak genoemd worden. Is dat wel wat, of is dat nu gewoon 'hip' ?

Het is voor werk. Althans, ik zeg het verkeerd; het is mijn huiswerk gegeven door iemand op het werk die mij wil helpen meer inzicht te krijgen in wie ik ben en hoe ik met situaties omga, en wat voor 'primair' karakter ik thuis en op het werk e.d. heb. Niet zozeer om aan mijn 'negatieve punten' (relatief negatief) te gaan sjorren. Wel om meer te kijken waar ik beter tot mijn recht zou komen. Dus zo'n test leek haar een handige eerste stap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me voorstellen dat zo'n functie wel meer rust geeft in je werkdagen.
Dat hectische dag in dag uit lijkt me heel vermoeiend.
pi_203177516
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 21:34 schreef Candaasje het volgende:

@:Blues was jij in mijn stadje? (Of kocht je het online?)
Afas werkt bij mij via een app, dat is wel makkelijk :)

Het was gewoon een link omdat ik naar t kaasje zocht :D

Ja de app is ongetwijfeld handig. Als je een ww hebt zou ie het doen B-)
pi_203177521
quote:
Toch altijd fijn zo'n SC, om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten :D _O- :@
Geen dank hoor ;)

Maar zonder dollen, het klinkt alsof die keuze een heel goede voor je is.
Spoilers!
pi_203177533
quote:

SPOILER
Ik weet niet waar je bedenkingen bij hebt, ik had al heel snel ja geroepen :D Maar dat is vanuit mijn standpunt bekeken. Ik zie allemaal positieve punten waar ik bij zou floreren. En waar je nu bent zit vol valkuilen en dingen waar ik heel ongelukkig van zou worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203177602
Dat lijkt een hele goede keuze voor jou @Candaasje. Je klinkt nu al heel enthousiast
We have far more in common than that which devides us..
pi_203177612
Dan ben je in 1 klap een directe collega van me (weliswaar werk ik op een mensenpoli interne/oncologie) Candaas *O*

Klinkt goed!!
pi_203177793
Klinkt als een goede stap @Candaasje Leuk hoor, hoeveel mogelijkheden je hebt op je werkplek ^O^

Jouw kwakkel klinkt KEISTOM @Clubsoda :( ;(

Voor de volledigheid: ik gebruik AFAS… uhm… vanuit huis? Inloggen op intranet en dan nog eens op de app. Doet het prima :P Al word ik er soms wel moe van dat je voor ELKE app daar apart moet inloggen. Zodra ik achter de intranetmuur met tweestapsverificatie moet het maar goed zijn voor de niet direct cliënt gerelateerde zaken }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 22:27:08 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203177918
AFAS is toch een verzekeringsmaatschappij?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203178074
AFAS was de sponsor van AZ dus ik associeer het met voetbal. :')
pi_203178087
thnx allen! :D

En jeej @Blues ! Zal best wat overeenkomen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je bedenkingen bij hebt, ik had al heel snel ja geroepen :D Maar dat is vanuit mijn standpunt bekeken. Ik zie allemaal positieve punten waar ik bij zou floreren. En waar je nu bent zit vol valkuilen en dingen waar ik heel ongelukkig van zou worden.
Het werd even plots geopperd en het was meer dat ik had verwacht meer naar neurologie te gaan. Maar qua team en werkzaamheden zou het wel eens heel fijn kunnen uitpakken.
  Moderator donderdag 13 januari 2022 @ 22:40:40 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203178267
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:33 schreef Tele6 het volgende:
AFAS was de sponsor van AZ dus ik associeer het met voetbal. :')
Ja en toch ook een concertzaal?

Daar ken ik het ook van ja.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203178356
@Candaasje ik heb ooit van allerlei online vragenlijstjes en testjes in proberen te vullen om te kijken waar m'n kwetsbaarheden lagen en wat ik daar misschien mee kon, maar meestal krijg je alleen maar dingen terug die je al wist en het humeur dat je op het moment van invullen hebt vertekent de boel enorm. Ik zou eerder eigenlijk kijken of je voor een paar typische situaties kunt beschrijven wat er gebeurde, wat je dacht en voelde, en wat je vervolgens hebt gedaan, en dan eens kijken of er gedachten en gevoelens zijn die vaak terugkomen in allerlei gebeurtenissen. Dus een beetje zoals die G-schema's die @Blues eerst ook deed. :)
pi_203178423
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:44 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje ik heb ooit van allerlei online vragenlijstjes en testjes in proberen te vullen om te kijken waar m'n kwetsbaarheden lagen en wat ik daar misschien mee kon, maar meestal krijg je alleen maar dingen terug die je al wist en het humeur dat je op het moment van invullen hebt vertekent de boel enorm. Ik zou eerder eigenlijk kijken of je voor een paar typische situaties kunt beschrijven wat er gebeurde, wat je dacht en voelde, en wat je vervolgens hebt gedaan, en dan eens kijken of er gedachten en gevoelens zijn die vaak terugkomen in allerlei gebeurtenissen. Dus een beetje zoals die G-schema's die @:Blues eerst ook deed. :)
Doe!
Is al aardig automatisme geworden en het maakt zo'n verschil in hoe je je voelt. O+
Naast het cirkel van invloed en het assertiever worden gebeuren.
Kan het iedereen aanraden *O*

Heeft je h.a. een POH ggz candaas?
Mss daar eens paar x naar toe om dit op te starten en te trainen.
pi_203179136
Mooi om te zien hoe @Candaasje tijdens het typen een antwoord krijgt. :') herkenbaar ook wel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203180229
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Doe!
Is al aardig automatisme geworden en het maakt zo'n verschil in hoe je je voelt. O+
Naast het cirkel van invloed en het assertiever worden gebeuren.
Kan het iedereen aanraden *O*

Heeft je h.a. een POH ggz candaas?
Mss daar eens paar x naar toe om dit op te starten en te trainen.
Niet zelf denk ik, maar misschien dat ze wel weet waar ik het best zou kunnen aankloppen. Zal eens informeren!

@Tele6 : zal ik ook eens doen! Eigenlijk de laatste gesprekken al best wat situaties over besproken.
Maar ik zou er toch ook graag een (semi) objectief paar ogen naar laten kijken, want ik ben zo iemand die niet alleen voor anderen enorm invult, maar ook voor mezelf en dat vertroebeld ook wel :P .
pi_203180231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 23:32 schreef Lonaa het volgende:
Mooi om te zien hoe @:Candaasje tijdens het typen een antwoord krijgt. :') herkenbaar ook wel.
Ik had schrijver moeten worden. Van letterlijk zelfhulpboeken :+
pi_203180688
Goedemorgen!
Heb je iets aan Belbin, @Candaasje?
Hier een of ander internettestje dat er losjes op gebaseerd is: https://www.123test.nl/groepsrollentest/

Ik begon de dag met 2u wandelen. Ik sliep niet meer en liefste wou nog wel graag slapen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')