ah, da’s stuk voor stuk al niet fijn, maar alle drie tegelijk is helemaal ellendigquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ook jofel is dat mijn Trio der Dingen er weer is. Als ik niet helemaal fit ben krijg ik een koortsblaar (of twee), een opgezette speekselklier en ontstoken tandvlees. Het protest van mijn immuunsysteem op drie vierkante centimeter slijmvlies
Ja die heb ik al ged/l maar ook daar is een ww via werkmail vereistquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja gatver, het Token-voor-de-Uitverkorenen-BeleidOp mijn huidige werk hebben we een app. Zoveel makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt heel stomquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ook jofel is dat mijn Trio der Dingen er weer is. Als ik niet helemaal fit ben krijg ik een koortsblaar (of twee), een opgezette speekselklier en ontstoken tandvlees. Het protest van mijn immuunsysteem op drie vierkante centimeter slijmvlies
Ik ben er mee opgehouden om in te loggen vanuit huis. Ze maken het onnodig onoverzichtelijk en lastig. En dan ook nog verschillende methodes voor verschillende programma's. Doei.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef Blues het volgende:
Wat een stom gedoe.
AFAS werkt dus niet meer vanaf huis (daar kan ik mijn werkgegevens inzien zoals dossier verzuim, loonstroken e.d.
Je moet nu een inlog hebben met een nieuwe wachtwoord wat je krijgt op je werkmail.
Waar je dus niet in kan vanaf huis, behalve mensen met een token.
Dat ik niet heb.
Wáárom maken ze het ineens zonder aankondigingen zo ingewikkeld!
Hopelijk lukt het morgen op het werk om die inlog te maken voor thuis... want... grappig is dat als ik op mijn werk in die gegevens wil, gaat dat via intranet zonder w.w.
Snappen jullie het nog
Serieusquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, mensen geschoold in de psychologie enzulks.... kunnen jullie me eens helpen wat voor testen een beetje betrouwbare testen zijn om je persoonlijkheid in kaart te brengen?![]()
Ik was nu aan het lezen en ik ken de MBTI test wel (maar daar lees ik wat tegengeluiden over, omdat het op Jung zijn ideeën is gebaseerd o.i.d?) en ik zie ook The Big Five vaak genoemd worden. Is dat wel wat, of is dat nu gewoon 'hip' ?
Het is voor werk. Althans, ik zeg het verkeerd; het is mijn huiswerk gegeven door iemand op het werk die mij wil helpen meer inzicht te krijgen in wie ik ben en hoe ik met situaties omga, en wat voor 'primair' karakter ik thuis en op het werk e.d. heb. Niet zozeer om aan mijn 'negatieve punten' (relatief negatief) te gaan sjorren. Wel om meer te kijken waar ik beter tot mijn recht zou komen. Dus zo'n test leek haar een handige eerste stap.Ik kan me voorstellen dat zo'n functie wel meer rust geeft in je werkdagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hectische dag in dag uit lijkt me heel vermoeiend.
Het was gewoon een link omdat ik naar t kaasje zochtquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:34 schreef Candaasje het volgende:
@:Blues was jij in mijn stadje? (Of kocht je het online?)
Afas werkt bij mij via een app, dat is wel makkelijk![]()
Geen dank hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Toch altijd fijn zo'n SC, om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, mensen geschoold in de psychologie enzulks.... kunnen jullie me eens helpen wat voor testen een beetje betrouwbare testen zijn om je persoonlijkheid in kaart te brengen?![]()
Ik was nu aan het lezen en ik ken de MBTI test wel (maar daar lees ik wat tegengeluiden over, omdat het op Jung zijn ideeën is gebaseerd o.i.d?) en ik zie ook The Big Five vaak genoemd worden. Is dat wel wat, of is dat nu gewoon 'hip' ?
Het is voor werk. Althans, ik zeg het verkeerd; het is mijn huiswerk gegeven door iemand op het werk die mij wil helpen meer inzicht te krijgen in wie ik ben en hoe ik met situaties omga, en wat voor 'primair' karakter ik thuis en op het werk e.d. heb. Niet zozeer om aan mijn 'negatieve punten' (relatief negatief) te gaan sjorren. Wel om meer te kijken waar ik beter tot mijn recht zou komen. Dus zo'n test leek haar een handige eerste stap.Ik weet niet waar je bedenkingen bij hebt, ik had al heel snel ja geroepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is vanuit mijn standpunt bekeken. Ik zie allemaal positieve punten waar ik bij zou floreren. En waar je nu bent zit vol valkuilen en dingen waar ik heel ongelukkig van zou worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het werd even plots geopperd en het was meer dat ik had verwacht meer naar neurologie te gaan. Maar qua team en werkzaamheden zou het wel eens heel fijn kunnen uitpakken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je bedenkingen bij hebt, ik had al heel snel ja geroepenMaar dat is vanuit mijn standpunt bekeken. Ik zie allemaal positieve punten waar ik bij zou floreren. En waar je nu bent zit vol valkuilen en dingen waar ik heel ongelukkig van zou worden.
Ja en toch ook een concertzaal?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:33 schreef Tele6 het volgende:
AFAS was de sponsor van AZ dus ik associeer het met voetbal.
Doe!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:44 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje ik heb ooit van allerlei online vragenlijstjes en testjes in proberen te vullen om te kijken waar m'n kwetsbaarheden lagen en wat ik daar misschien mee kon, maar meestal krijg je alleen maar dingen terug die je al wist en het humeur dat je op het moment van invullen hebt vertekent de boel enorm. Ik zou eerder eigenlijk kijken of je voor een paar typische situaties kunt beschrijven wat er gebeurde, wat je dacht en voelde, en wat je vervolgens hebt gedaan, en dan eens kijken of er gedachten en gevoelens zijn die vaak terugkomen in allerlei gebeurtenissen. Dus een beetje zoals die G-schema's die @:Blues eerst ook deed.
Niet zelf denk ik, maar misschien dat ze wel weet waar ik het best zou kunnen aankloppen. Zal eens informeren!quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Doe!
Is al aardig automatisme geworden en het maakt zo'n verschil in hoe je je voelt.![]()
Naast het cirkel van invloed en het assertiever worden gebeuren.
Kan het iedereen aanraden
Heeft je h.a. een POH ggz candaas?
Mss daar eens paar x naar toe om dit op te starten en te trainen.
Ik had schrijver moeten worden. Van letterlijk zelfhulpboekenquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:32 schreef Lonaa het volgende:
Mooi om te zien hoe @:Candaasje tijdens het typen een antwoord krijgt.herkenbaar ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |