abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203173807
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja, vergelijken met voor/na blijft lastig, omdat temp en weersverschillen.
Denk je niet.
Al met al een fors bedrag zeg om ‘terug te “krijgen”’.
Dan duik ik ook even in de app.
Het was toch afgelopen januari best koud? Met al die sneeuw enzo?
We have far more in common than that which devides us..
pi_203173829
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
27 _O- Dat zou fantastisch zijn _O_
Voor de zekerheid toch maar omhoog gezet. Ik krijg toch liever wat terug dan dat ik moet bijbetalen. :P T is natuurlijk lood om oud ijzer, maar toch, het voelt lekkerder
pi_203173994
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Voor de zekerheid toch maar omhoog gezet. Ik krijg toch liever wat terug dan dat ik moet bijbetalen. :P T is natuurlijk lood om oud ijzer, maar toch, het voelt lekkerder
quote:

[..]
Verbruik december vergeleken en beduidend minder dan vorig jaar.
Toen was de gashaard vaker aan dan dit seizoen.

Trouwens: ik had wat nieuwe vesten gekocht om ‘ in te wonen’.
Bijna nog niet nodig gehad, want het is veel aangenamer met de ventilator.
Achter is de ventilator x2 óp de radiator gelegd in een poging om de warmte over de grond te ventileren.
pi_203174033
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Verbruik vergeleken en beduidend minder dan vorig jaar.
Toen was de gashaard vaker aan dan dit seizoen.
Ik bedacht me nog, in 2020 had ik regelmatig de airco aan en dit jaar was dat nauwelijks nodig. Misschien dat dat ook geholpen heeft
pi_203174049
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik bedacht me nog, in 2020 had ik regelmatig de airco aan en dit jaar was dat nauwelijks nodig. Misschien dat dat ook geholpen heeft
Dat is electriciteit. Duh.
Heb je het verbruik gecheckt in de app?
pi_203174111
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is electriciteit. Duh.
Heb je het verbruik gecheckt in de app?
Ik krijg terug van gas en electra
pi_203174131
even gezien, december 2020 75 euro, 2021 52 euro.
pi_203174145
Bij ons was het ongeveer gelijk gebleven. Airco had wel minder gedraaid maar de panelen hadden ook minder opgebracht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203174219
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Spannend! Weet je al welke?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203174232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat verklaarde in mijn hoofd ook mijn kleinere electra verbruik van 2021 vs 2020 :Y
Qua totaalkosten geen gigantische verschillen, maar ik blijk nog altijd minder te verstoken dan een gemiddeld huis van deze grootte nodig heeft *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:23:30 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203174251
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh die kan ik hier niet verkopen helaas _O-
Heb echt een ipa fanboy
pi_203174340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ahh die kan ik hier niet verkopen helaas _O-
Heb echt een ipa fanboy
Wie weet richting de zomer :)
Houdt in ook van Black ipas?
pi_203174369
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat verklaarde in mijn hoofd ook mijn kleinere electra verbruik van 2021 vs 2020 :Y
Qua totaalkosten geen gigantische verschillen, maar ik blijk nog altijd minder te verstoken dan een gemiddeld huis van deze grootte nodig heeft *O*
Ik ook best veel minder. En ik heb toch echt niet het idee dat ik zit te kleumen.
Maar ik weet dat er mensen hier in de flat bv de verwarming in de badkamer aan hebben (hele dagen). Geloof dat ik dat ding hooguit 4 keer aangehad heb in de 25 jaar dat ik hier woon, en alleen om de was sneller te drogen _O-
pi_203174379
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier is ondertussen de kogel door de kerk *O* :o we gaan voor 2 grote batches.
Als het goed is kunnen we half februari al weer brouwen.
Een Tonka, is dat niet wat voor een volgende batch? Volgens mij kunnen jullie dat heeeeel goed.

Edit: verder gelezen, spoiler gezien *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:32:48 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203174392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wie weet richting de zomer :)
Houdt in ook van Black ipas?
Dat vind hij wel interessant :D
pi_203174412
quote:
3s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Een Tonka, is dat niet wat voor een volgende batch? Volgens mij kunnen jullie dat heeeeel goed.

Bwehehehe.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 13 januari 2022 @ 19:36:46 #242
63722 z80
I fink you freaky
pi_203174445
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier zijn de kosten gestegen. Wat niet heel verwonderlijk is. Thuiswerken. Dus de nodige apparatuur aan. En een lockdown waardoor er thuis meer gebruik gemaakt is van de badkamer. Normaal week ik schoon in de sportschool.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203174540
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:36 schreef z80 het volgende:

[..]
Hier zijn de kosten gestegen. Wat niet heel verwonderlijk is. Thuiswerken. Dus de nodige apparatuur aan. En een lockdown waardoor er thuis meer gebruik gemaakt is van de badkamer. Normaal week ik schoon in de sportschool.
Wat dat betreft verschilde 2020 voor mij niet veel met 2021.
Ik werk thuis vanaf maart 2020, met afgelopen zomer wat kantoorweken. En nu de incidentele dag.

En in 2021 toch wat bespaard.

Deze week weer de jaarlijkse max op de hypotheek afgelost, net een paar abonnementen opgezegd en een TGTG box gekocht. Goed bezig ben ik *O*
Tot ik weer een duur hebbeding zie :')
pi_203174787
quote:
3s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:31 schreef sigme het volgende:

[..]

:D hij was lekker he?
Tonka is wel echt you love it or hate it, dus ben benieuwd hoe hij gaat verkopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat vind hij wel interessant :D
Ik hoop echt dat we die dit jaar ook kunnen uitbrengen. Hij stond nu ook op de short list maar helaas net niet geworden.
pi_203175416
quote:

Ik begreep mijn energiebedrijf ook niet heel erg. Ik had gemiddeld 5 euro per maand bespaard vergeleken met mijn voorschot (60 euro terug). En ze deden mijn maandelijkse voorschot met 15 euro omlaag terwijl ze eerder een mail stuurden dat ik waarschijnlijk 11 euro per maand meer moest betalen met de nieuwe tarieven 8)7 Schiet mij maar lek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203175473
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ook best veel minder. En ik heb toch echt niet het idee dat ik zit te kleumen.
Maar ik weet dat er mensen hier in de flat bv de verwarming in de badkamer aan hebben (hele dagen). Geloof dat ik dat ding hooguit 4 keer aangehad heb in de 25 jaar dat ik hier woon, en alleen om de was sneller te drogen _O-
Boven staat de verwarming uit behalve in de badkamer haha. Lekker warme voetjes. Die moet warm zijn hoor haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_203175502
Wat een stom gedoe.
AFAS werkt dus niet meer vanaf huis (daar kan ik mijn werkgegevens inzien zoals dossier verzuim, loonstroken e.d.
Je moet nu een inlog hebben met een nieuwe wachtwoord wat je krijgt op je werkmail.
Waar je dus niet in kan vanaf huis, behalve mensen met een token.
Dat ik niet heb.
Wáárom maken ze het ineens zonder aankondigingen zo ingewikkeld!
Hopelijk lukt het morgen op het werk om die inlog te maken voor thuis... want... grappig is dat als ik op mijn werk in die gegevens wil, gaat dat via intranet zonder w.w.
Snappen jullie het nog :?
  donderdag 13 januari 2022 @ 20:37:10 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_203175504
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik begreep mijn energiebedrijf ook niet heel erg. Ik had gemiddeld 5 euro per maand bespaard vergeleken met mijn voorschot (60 euro terug). En ze deden mijn maandelijkse voorschot met 15 euro omlaag terwijl ze eerder een mail stuurden dat ik waarschijnlijk 11 euro per maand meer moest betalen met de nieuwe tarieven 8)7 Schiet mij maar lek.
Ze willen poen binnen harken, of beter binnen scheppen. Maar nu geld op de bank stallen kost geld, in plaat van dat het oplevert. Laat de klanten nu dan maar te weinig voorschot betalen, dit lever aan het einde meer op dan de boete rente bij de bank.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_203175875
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef Blues het volgende:
Wat een stom gedoe.
AFAS werkt dus niet meer vanaf huis (daar kan ik mijn werkgegevens inzien zoals dossier verzuim, loonstroken e.d.
Je moet nu een inlog hebben met een nieuwe wachtwoord wat je krijgt op je werkmail.
Waar je dus niet in kan vanaf huis, behalve mensen met een token.
Dat ik niet heb.
Wáárom maken ze het ineens zonder aankondigingen zo ingewikkeld!
Hopelijk lukt het morgen op het werk om die inlog te maken voor thuis... want... grappig is dat als ik op mijn werk in die gegevens wil, gaat dat via intranet zonder w.w.
Snappen jullie het nog :?
Oh ja gatver, het Token-voor-de-Uitverkorenen-Beleid :N Op mijn huidige werk hebben we een app. Zoveel makkelijker.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203175898
Ook jofel is dat mijn Trio der Dingen er weer is. Als ik niet helemaal fit ben krijg ik een koortsblaar (of twee }:| ), een opgezette speekselklier en ontstoken tandvlees. Het protest van mijn immuunsysteem op drie vierkante centimeter slijmvlies ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')