Het was toch afgelopen januari best koud? Met al die sneeuw enzo?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, vergelijken met voor/na blijft lastig, omdat temp en weersverschillen.
Denk je niet.
Al met al een fors bedrag zeg om ‘terug te “krijgen”’.
Dan duik ik ook even in de app.
Voor de zekerheid toch maar omhoog gezet. Ik krijg toch liever wat terug dan dat ik moet bijbetalen.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar omhoog gezet. Ik krijg toch liever wat terug dan dat ik moet bijbetalen.T is natuurlijk lood om oud ijzer, maar toch, het voelt lekkerder
Verbruik december vergeleken en beduidend minder dan vorig jaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar omhoog gezet. Ik krijg toch liever wat terug dan dat ik moet bijbetalen.T is natuurlijk lood om oud ijzer, maar toch, het voelt lekkerder
Ik bedacht me nog, in 2020 had ik regelmatig de airco aan en dit jaar was dat nauwelijks nodig. Misschien dat dat ook geholpen heeftquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Verbruik vergeleken en beduidend minder dan vorig jaar.
Toen was de gashaard vaker aan dan dit seizoen.
Dat is electriciteit. Duh.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik bedacht me nog, in 2020 had ik regelmatig de airco aan en dit jaar was dat nauwelijks nodig. Misschien dat dat ook geholpen heeft
Ik krijg terug van gas en electraquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is electriciteit. Duh.
Heb je het verbruik gecheckt in de app?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verklaarde in mijn hoofd ook mijn kleinere electra verbruik van 2021 vs 2020quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik bedacht me nog, in 2020 had ik regelmatig de airco aan en dit jaar was dat nauwelijks nodig. Misschien dat dat ook geholpen heeft
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]Ahh die kan ik hier niet verkopen helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb echt een ipa fanboy
Wie weet richting de zomerquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ahh die kan ik hier niet verkopen helaas![]()
Heb echt een ipa fanboy
Ik ook best veel minder. En ik heb toch echt niet het idee dat ik zit te kleumen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat verklaarde in mijn hoofd ook mijn kleinere electra verbruik van 2021 vs 2020
Qua totaalkosten geen gigantische verschillen, maar ik blijk nog altijd minder te verstoken dan een gemiddeld huis van deze grootte nodig heeft
Een Tonka, is dat niet wat voor een volgende batch? Volgens mij kunnen jullie dat heeeeel goed.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Hier is ondertussen de kogel door de kerk![]()
we gaan voor 2 grote batches.
Als het goed is kunnen we half februari al weer brouwen.
Dat vind hij wel interessantquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weet richting de zomer
Houdt in ook van Black ipas?
Bwehehehe.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Een Tonka, is dat niet wat voor een volgende batch? Volgens mij kunnen jullie dat heeeeel goed.
Edit: verder gelezen, spoiler gezien![]()
Hier zijn de kosten gestegen. Wat niet heel verwonderlijk is. Thuiswerken. Dus de nodige apparatuur aan. En een lockdown waardoor er thuis meer gebruik gemaakt is van de badkamer. Normaal week ik schoon in de sportschool.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat verklaarde in mijn hoofd ook mijn kleinere electra verbruik van 2021 vs 2020
Qua totaalkosten geen gigantische verschillen, maar ik blijk nog altijd minder te verstoken dan een gemiddeld huis van deze grootte nodig heeft
Wat dat betreft verschilde 2020 voor mij niet veel met 2021.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier zijn de kosten gestegen. Wat niet heel verwonderlijk is. Thuiswerken. Dus de nodige apparatuur aan. En een lockdown waardoor er thuis meer gebruik gemaakt is van de badkamer. Normaal week ik schoon in de sportschool.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Een Tonka, is dat niet wat voor een volgende batch? Volgens mij kunnen jullie dat heeeeel goed.
Edit: verder gelezen, spoiler gezien![]()
Ik hoop echt dat we die dit jaar ook kunnen uitbrengen. Hij stond nu ook op de short list maar helaas net niet geworden.quote:
Ik begreep mijn energiebedrijf ook niet heel erg. Ik had gemiddeld 5 euro per maand bespaard vergeleken met mijn voorschot (60 euro terug). En ze deden mijn maandelijkse voorschot met 15 euro omlaag terwijl ze eerder een mail stuurden dat ik waarschijnlijk 11 euro per maand meer moest betalen met de nieuwe tarievenquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Boven staat de verwarming uit behalve in de badkamer haha. Lekker warme voetjes. Die moet warm zijn hoor hahaquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook best veel minder. En ik heb toch echt niet het idee dat ik zit te kleumen.
Maar ik weet dat er mensen hier in de flat bv de verwarming in de badkamer aan hebben (hele dagen). Geloof dat ik dat ding hooguit 4 keer aangehad heb in de 25 jaar dat ik hier woon, en alleen om de was sneller te drogen
Ze willen poen binnen harken, of beter binnen scheppen. Maar nu geld op de bank stallen kost geld, in plaat van dat het oplevert. Laat de klanten nu dan maar te weinig voorschot betalen, dit lever aan het einde meer op dan de boete rente bij de bank.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begreep mijn energiebedrijf ook niet heel erg. Ik had gemiddeld 5 euro per maand bespaard vergeleken met mijn voorschot (60 euro terug). En ze deden mijn maandelijkse voorschot met 15 euro omlaag terwijl ze eerder een mail stuurden dat ik waarschijnlijk 11 euro per maand meer moest betalen met de nieuwe tarievenSchiet mij maar lek.
Oh ja gatver, het Token-voor-de-Uitverkorenen-Beleidquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef Blues het volgende:
Wat een stom gedoe.
AFAS werkt dus niet meer vanaf huis (daar kan ik mijn werkgegevens inzien zoals dossier verzuim, loonstroken e.d.
Je moet nu een inlog hebben met een nieuwe wachtwoord wat je krijgt op je werkmail.
Waar je dus niet in kan vanaf huis, behalve mensen met een token.
Dat ik niet heb.
Wáárom maken ze het ineens zonder aankondigingen zo ingewikkeld!
Hopelijk lukt het morgen op het werk om die inlog te maken voor thuis... want... grappig is dat als ik op mijn werk in die gegevens wil, gaat dat via intranet zonder w.w.
Snappen jullie het nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |