Moet ik even het tafelmodel koelkast erbij zetten of heb je liever lauwe Schultenbrau?quote:Op maandag 3 juli 2023 16:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
* Gibson88 Zet een witte klapstoel voor @:Geerd klaar, treetje halve liters erbij De rest laat ik aan jou over
Goeie, voor mij koud Hertog dan maar. Lauwe Schult.... Ik wil de buuf kwalitatief wel een goede: KUT! toe kunnen roepen.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik even het tafelmodel koelkast erbij zetten of heb je liever lauwe Schultenbrau?
Top, zet ik er voor jou ook een paar six packs Hertog Jan inquote:Op maandag 3 juli 2023 16:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Goeie, voor mij koud Hertog dan maar. Lauwe Schult.... Ik wil de buuf kwalitatief wel een goede: KUT! toe kunnen roepen.
Nice !quote:Op maandag 3 juli 2023 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top, zet ik er voor jou ook een paar six packs Hertog Jan in
Vind het ook jammer dat zij op anoniem is gegaan. Was een leuke user om erbij te hebben.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nice !Jammer dat Cin op Anoniem is gegaan
Geerdquote:Op maandag 3 juli 2023 16:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Poooh...beetje zo binnenkomen ...stond ik net op de tramhalte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Goeiesmorgens Storm!!! Uit de Dessert Storm???
Storm in een glas water?
Stormram?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd?quote:
Laatste keer online 15-10-2020, althans volgens de score opquote:Op maandag 3 juli 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd?
Uitgelogd en niet meer teruggekomen. 15-10-2020 laatste keer online. Zal het Nova even vragenquote:Op maandag 3 juli 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met haar gebeurd?
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey Gibson88! Volgens mijn informatie was Kopjechino voor het laatst online op FOK! geweest op 3 maart 2021. Het kan zijn dat hij sindsdien niet meer actief is geweest, maar ik heb geen toegang tot realtime gegevens dus ik kan dit niet met absolute zekerheid bevestigen. Is er iets specifieks waar je hem over wilt spreken?
Ow, zo relatief recent nog online geweestquote:Op maandag 3 juli 2023 20:37 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Laatste keer online 15-10-2020, althans volgens de score op
[..]
Uitgelogd en niet meer teruggekomen. 15-10-2020 laatste keer online. Zal het Nova even vragen
Update:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, zo relatief recent nog online geweest![]()
Naar mijn idee heb ik haar al dik 3 jaar niet meer gezien
Wellicht dat ze een vaste relatie heeft met haar vlam en hier dus niet meer komtquote:En het wordt alleen maar leuker. Ben nu bij hem thuis al kind aan huis, we hebben gisteren ons 3 maandjes samen gevierd, we hebben samen 10 dagen in quarantaine gezeten![]()
Gaat echt super goed
Ze is van FOK! afgegaanquote:Op maandag 3 juli 2023 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, zo relatief recent nog online geweest![]()
Naar mijn idee heb ik haar al dik 3 jaar niet meer gezien
Zulke dingen kunnen liefdes doen, zijn er idd meer geweest die daardoor van FOK! af zijn gegaan of nog maar sporadisch hier komen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
[..]
Wellicht dat ze een vaste relatie heeft met haar vlam en hier dus niet meer komtWel enorm jammer.
@Amee ook toch ? Wel jammer, maar zo gaan die dingen. ToT is ook weg, maar dan om andere redenen volgens mij.quote:
Ja ToT was om andere redenen vertrokken helaasquote:Op maandag 3 juli 2023 21:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
@:Amee ook toch ? Wel jammer, maar zo gaan die dingen. ToT is ook weg, maar dan om andere redenen volgens mij.
Dat zij weg is kan me weinig boeien , vreselijk mensquote:Op maandag 3 juli 2023 21:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
@:Amee ook toch ? Wel jammer, maar zo gaan die dingen. ToT is ook weg, maar dan om andere redenen volgens mij.
quote:Op maandag 3 juli 2023 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ToT was om andere redenen vertrokken helaas
Nog niets gespotquote:Op maandag 3 juli 2023 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zij weg is kan me weinig boeien , vreselijk mensMaar die heeft vast wel weer een nieuw account aangemaakt
Beterquote:Op maandag 3 juli 2023 21:24 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ik mist zijn paints enzo
[..]
Nog niets gespot
Maak nog ff een leuke TT voordat je gaat slapen Gibsiequote:Op maandag 3 juli 2023 21:25 schreef Gibson88 het volgende:
Duik zo mijn nest in, 5:30 gaat Le Wekker. Zal dan wel even een koffiepost plaatsen
Trusten ouwe Baggerfamilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |