528 en 963 en 221.23quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook wel gedaan ooit.. maar nu hamvraag:
Hoeveel HertZ luister jij?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:47 schreef -Shii- het volgende:
Strand/zeegeluid is ook wel lekker ontspannend.
Vast wel.. maar ik ben van een andere generatiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik was aan het zoeken om te openen. Ik had luisteren en slapen.. Maar deze titel is ook top.
Mijn laatste vraag was kan het ook op de telefoon?
Met vogelgeluiden is ook rustgevend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet zelf vaak in de woonkamer regenwoud/bos geluiden aan, inclusief regen of rivier.
Soms zelfs de radio of film ofzo er overheen, dan is het heerlijk achtergrond geluid.
Laat die nou ook in het bos wonenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Met vogelgeluiden is ook rustgevend.
Ja regen- en riviergeluiden zijn ook heerlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet zelf vaak in de woonkamer regenwoud/bos geluiden aan, inclusief regen of rivier.
Soms zelfs de radio of film ofzo er overheen, dan is het heerlijk achtergrond geluid.
Joh.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat die nou ook in het bos wonen
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Goedeavond
[..]
Kan het ook op de telefoon?
Met vogelgeluiden is ook rustgevend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt mij handiger als de laptop meeslepen. Dan lig ik straks op de laptop oidquote:
GoA's Nokia 3310 heeft geen YouTube denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij handiger als de laptop meeslepen. Dan lig ik straks op de laptop oid
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
GoA's Nokia 3310 heeft geen YouTube denk ik
Daar heb je nachtkastjes voorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij handiger als de laptop meeslepen. Dan lig ik straks op de laptop oid
Slaap lekker.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nu ben ik echt weg . Ga even op onderzoek voor een mooi boek.
Succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nu ben ik echt weg . Ga even op onderzoek voor een mooi boek.
Ik slaap al jaren met "Rain on tent"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja regen- en riviergeluiden zijn ook heerlijk.
Die heb ik ook nog, je weet nooit na 3G, 4G, 5G ooit komt het weer van pasquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
GoA's Nokia 3310 heeft geen YouTube denk ik
Nicequote:
Nein, niet mijn smaakquote:
Da Fuckquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer aan deintussen, 80km verderop
Ikke niequote:Op woensdag 12 januari 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
MOrguh![]()
Je hebt er weer wat moois neer gezet Pullup
80km in een uur is toch niet zo snel?quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Da FuckEn dat zonder bekeuring voor te snel rijden?
No problemquote:
Oeps, vergeten ff opnieuwquote:
Valt inderdaad mee dat uurquote:Op woensdag 12 januari 2022 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
80km in een uur is toch niet zo snel?
Heb het 1x ooit in 46 minuten gered jaren terug. Toen reed ik stukken 170 inderdaad
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Deisyy in KLB / Tong80 opgenomen in het ziekenhuis na hartaanval
Heftig hequote:Op woensdag 12 januari 2022 07:50 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:50 schreef Deisyy het volgende:
Morguh Chanelquote:
Wel weer schrikken altijd dit soort berichten , hij is een jaartje jonger dan ik..quote:Op woensdag 12 januari 2022 07:50 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zullen ze mij missen als ik weg ben
Ja geen idee.. ik vraag het me ook wel eens afquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zullen ze mij missen als ik weg ben
In mijn geval niet denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. ik vraag het me ook wel eens af
Geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2022 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien na een paar maand of zo....
Waar is FANN eigenlijk gebleven?
Die is al een paar maanden weg. En dat is meerdere mensen opgevallen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien na een paar maand of zo....
Waar is FANN eigenlijk gebleven?
Ja mij ook al eerder ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is al een paar maanden weg. En dat is meerdere mensen opgevallen.
NWS / Dode man in kliko Edamquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik dit lichaam verlaat mogen ze mij in de groene kliko prakken
Hoppaquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De laatste tijd zit er weinig muziek in het Griekse muziek topic.
Jou zouden we ook zeker wel missen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. ik vraag het me ook wel eens af
Ik mis maar een fok user die ineens verdwenen was maar dat was ook wel zijn stylequote:Op woensdag 12 januari 2022 11:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jou zouden we ook zeker wel missen.
Ik mis ook weleens users die ineens langere tijd wegblijven, maar spreek dat meestal niet uit.
Wel een opluchting dat BDS na jou nog gepost heeftquote:
Ik ben nog van de oude stempel mij krijgen ze niet kapotquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een opluchting dat BDS na jou nog gepost heeft
Ik moet nog veel dingen doenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben nog van de oude stempel mij krijgen ze niet kapot
Jij moet je boek nog afmakenquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet nog veel dingen doen
t maar het moet wel een beetje kloppen en een soort van verhaal lijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij moet je boek nog afmaken![]()
En bedenken waar het over gaat, ook niet onbelangrijk.
* Aoibhin mompelt iets over 't kofschipquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn missie is nog niet voltooit
Ik geef niks om spelling op dit momentquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin mompelt iets over 't kofschip
't Fok!schaapquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin mompelt iets over 't kofschip
Kom dan vechten !!!quote:
Het is in ieder geval koud en mistigquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Welke dag is het eigenlijk ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is in ieder geval koud en mistig
Dat staat bij je postquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Welke dag is het eigenlijk ik weet het niet meer
Koude kanker zooi ik haat hetquote:
Hier wat zonnigers voor jequote:Op woensdag 12 januari 2022 13:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Koude kanker zooi ik haat het
quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word vandaag ingewerkt met een nieuw systeem op het werk. Gaat tot nu toe prima
Zolang het maar niet al te geautomatiseerd isquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word vandaag ingewerkt met een nieuw systeem op het werk. Gaat tot nu toe prima
De kwaliteitsgesprekken die ik met mensen voer, zijn nog steeds hartstikke on-geautomatiseerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang het maar niet al te geautomatiseerd is
Ik werk niet meer via systemenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:42 schreef Aoibhin het volgende:
Hield nooit zo van Billy, maar dat nr is topquote:
Bij dit nummer heb ik me altijd afgevraagd hoe je dit moet vertalen:quote:
Welke minuut is datquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij dit nummer heb ik me altijd afgevraagd hoe je dit moet vertalen:
“Our arms were heavy but our bellies were tight.”
Zware armen, zware wapens… Het kan allebei.
1:15quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke minuut is datHeb geen zin om de hele boel weer af te luisteren
Geluisterd. Ik denk toch gewoon armenquote:
En waarom zijn die armen zwaar? Dat komt door die zware wapens toch?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Geluisterd. Ik denk toch gewoon armen
Yesquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En waarom zijn die armen zwaar? Dat komt door die zware wapens toch?
De wapens, hij zingt dan nog over de training in Paris Island. Daar kregen de Amerikanen een training voordat ze naar Vietnam werden gezonden. Daar leerde ze licht te reizen maar de wapens zijn zwaar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Geluisterd. Ik denk toch gewoon armen
quote:
OKquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is meer dat ik mij ooit eens verdiept heb in dit nummer.
Ja, veel handiger dan het vorige!quote:
Top ... maar is het met Omikrun nog wel nodig en te doen gezien de toenemende besmettingenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, veel handiger dan het vorige!
En nu vragen we ook weer meer uit van waar mensen zijn geweest en met wie ze contact hebben gehad. Wat we de afgelopen twee maanden deden kun je amper bron- en contactonderzoek noemen.
Ik zat ook met een grappige gast aan een eilandje
Altijd mooi om de manier te zien waarop ze daar met elkaar discussierenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet geklikt maar was net op het nieuws neem ik aan![]()
Kick him out
Ik volg dat nooit ... maar ik realiseer me wel dat het grappig kan zijn vanwege het Engels met zn formele karakterquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd mooi om de manier te zien waarop ze daar met elkaar discussieren
quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd mooi om de manier te zien waarop ze daar met elkaar discussieren
Ja dat is dus het lastige geweest de laatste tijd; we waren alleen nog maar uitslagen aan het doorbellen en mailtjes versturen met adviezen erin. We vergaarden zo helemaal geen data en konden geen echt bron- en contactonderzoek uitvoeren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Top ... maar is het met Omikrun nog wel nodig en te doen gezien de toenemende besmettingen
Dat scheelt een hoop lijkt mequote:Op woensdag 12 januari 2022 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is dus het lastige geweest de laatste tijd; we waren alleen nog maar uitslagen aan het doorbellen en mailtjes versturen met adviezen erin. We vergaarden zo helemaal geen data en konden geen echt bron- en contactonderzoek uitvoeren.
Nu is besloten om het uitgebreide BCO alleen nog te doen voor positief geteste mensen onder de 13 en boven de 80. Daartussen qua leeftijden bellen we op zich niet meer en versturen we alleen mails, tenzij er aanleiding is om dat wel te doen (er ontbreekt informatie, iemand is asielzoeker of toerist, etc.), en heel af en toe nog iemand van binnen die leeftijden steekproefsgewijs.
Het heeft wat weg van cabaret ook.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Heerlijk vind ik dat, kan dat voor mijn plezier kijken.
En wat een verschil met die kamer van ons.
De entourage en de pruiken van sommigenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Het heeft wat weg van cabaret ook.![]()
De intonatie en timing zijn vaak perfect
Is het al 100% zeker dan Ham wel weer gaat racen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)als-wedstrijdleider/
Nou hoe vinden jullie dit?
Wat een slecht verliezer is Hamilton en Mercedes.
Nee hij wil het onderzoek van de FIA afwachten schijnt het gerucht te zijn ..quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is het al 100% zeker dan Ham wel weer gaat racen?
Duurt wel lang die onderzoek, ben je straks 2 maand verder..quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hij wil het onderzoek van de FIA afwachten schijnt het gerucht te zijn ..
Nog een reden om er mee te stoppenquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Mercedes heeft ook besloten dat Lewis niet meer de kleur van de auto bepaalt, dat ding word gewoon weer Zilver
Terecht natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Mercedes heeft ook besloten dat Lewis niet meer de kleur van de auto bepaalt, dat ding word gewoon weer Zilver
Inderdaad... Mercedes racet al met de Silberpfeile sinds Sint Juttemis. Dat hoort gewoon zoquote:
Zelfs ik weet datquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad... Mercedes racet al met de Silberpfeile sinds Sint Juttemis. Dat hoort gewoon zo
Oh wist niet eens dat hij dat steeds bepaaldequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat hij dat steeds bepaalde
Ze mogen toch niet te snelquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook nietTotdat ik het bericht las dat ze niet meer naar hem luisteren en dan ding weer zilver maken
![]()
De Pitcrew gaat vanaf nu ook staande de banden wisselen... niet meer knielen
Ah ze zijn wakker geworden daar dus, nu de rest nogquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook nietTotdat ik het bericht las dat ze niet meer naar hem luisteren en dan ding weer zilver maken
![]()
De Pitcrew gaat vanaf nu ook staande de banden wisselen... niet meer knielen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Daarover gesproken ik kreeg vandaag een berichtje vanaf Bonaire dat mijn ezeltje Lewis is overledenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Wat naarquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarover gesproken ik kreeg vandaag een berichtje vanaf Bonaire dat mijn ezeltje Lewis is overleden
Ah dat is wel sneu.. hoe oud was t ezeltje?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarover gesproken ik kreeg vandaag een berichtje vanaf Bonaire dat mijn ezeltje Lewis is overleden
Aaww no!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RIP ezeltjequote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach…quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die adoptie heeft hem vast goed gedaan in die laatste weken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Lewis was inderdaad aangereden toen hij 4 weken was, hij had ook alleen maar een wond aan zijn voorpoot, hij is 10 weken geworden.
Godver, adopteer je een ezeltje gaat ie 3 weken later dood
Dat dus.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die adoptie heeft hem vast goed gedaan in die laatste weken.
Ja en ze hebben daar zo goed voor hem gezorgdquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die adoptie heeft hem vast goed gedaan in die laatste weken.
Adopteer je nu een ander of houdt het nu op ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja en ze hebben daar zo goed voor hem gezorgd
Ik denk dat t.z.t. een ander ezeltje aangeboden krijg en dat is prima, zo kan ik toch een beetje bijdragen aan hun werk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Adopteer je nu een ander of houdt het nu op ?
Ik denk het wel bij heeft nog een contract tot eind 2022.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is het al 100% zeker dan Ham wel weer gaat racen?
Daar deden ze vorig jaar ook al moeilijk over .. De hoogte van het contract .. Dus als Mercedes wil besparen ..quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk het wel bij heeft nog een contract tot eind 2022.
Zeur ( LEES Sir) Hamilton moet zijn verlies pakken. Gegokt en verloren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat hij dat steeds bepaalde
Dat ..quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zeur ( LEES Sir) Hamilton moet zijn verlies pakken. Gegokt en verloren.
Inderdaad dumpen die jankbal.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar deden ze vorig jaar ook al moeilijk over .. De hoogte van het contract .. Dus als Mercedes wil besparen ..
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hopelijk geen nieuw contract hier na dan.. wordt het racen misschien weer leuker doorquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk het wel bij heeft nog een contract tot eind 2022.
De nieuwe auto's voor 2022 schijnen veel dichter bij elkaar te zitten qua prestaties. Dus hopelijk gaan we veel meer racen zien met meer kanshebbers.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopelijk geen nieuw contract hier na dan.. wordt het racen misschien weer leuker door
Dat worden dan nog spannende en leuke racen dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De nieuwe auto's voor 2022 schijnen veel dichter bij elkaar te zitten qua prestaties. Dus hopelijk gaan we veel meer racen zien met meer kanshebbers.
Anderen + Maxquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat worden dan nog spannende en leuke racen dusAnderen die op het podium komen te staan..
Max sowieso, maar ook niet té vaak, want dat wordt dan ook saaiquote:
Eenschquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Max sowieso, maar ook niet té vaak, want dat wordt dan ook saai
[..]
Gecondoleerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij nog niet verplicht. Maar ze zijn lekker laat mee. Iedereen heeft ondertussen al een mondkapje of zelfs meerdere die hier niet aan voldoen. Wat ermee doen? Wegpleuren?quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Die nieuwe mondkapjes is dat nu verplicht of is dat nog niet zeker.
Ik heb eigenlijk geen zin om nieuwe te kopen. Heb een kast vol nog .
Nee nog niet bekend.. waarschijnlijk wordt het een aanbeveling.. Ze schijnen moeilijk te krijgen te zijn en zijn daarnaast een stuk duurder ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Die nieuwe mondkapjes is dat nu verplicht of is dat nog niet zeker.
Ik heb eigenlijk geen zin om nieuwe te kopen. Heb een kast vol nog .
Weggooien zou toch wel heel erg zijn. En dat terwijl het kabinet eerst zei dat mondkapjes niet werken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet verplicht. Maar ze zijn lekker laat mee. Iedereen heeft ondertussen al een mondkapje of zelfs meerdere die hier niet aan voldoen. Wat ermee doen? Wegpleuren?
Je hebt dezelfde ook maar dan type 2 .. zien er hetzelfde uit , alleen staat op de doos type 2 .. die zouden wel goed zijn,... Ik had vandaag 1 die ik van de GGD A'dam had gekregen en meen wel verschil te hebben gemerkt ... ademen ging iets zwaarder ..quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Weggooien zou toch wel heel erg zijn. En dat terwijl het kabinet eerst zei dat mondkapjes niet werken.
Ze weten van gekkigheid niet waar ze ons wijs moeten maken.
Daar hebben ze vast wel een contact voor...quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
Als die betere mondkapjes verplicht worden moeten ze eerst maar eens op grote schaal beschikbaar zijn.
Je kan niet iets verplicht gaan stellen wat moeilijk verkrijgbaar is.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgekeurde overjarige partij uit 2020?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Zouden ze ergens met een overschot van die medische mondkapjes zitten en dat ze er u ineens af willen? Raar verhaal toch ineens dit.
Teleurstellendquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:19 schreef pullup het volgende:
Denk niet dat we dat verhaal gaan terughoren op de persco
Het was een vreemde wendingquote:
uitsland zijn ze verplicht .... FFP2quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een vreemde wendingWat Domni zegt is natuurlijk gewoon waar, die krengen zijn gewoon niet echt te koop en te prijzig ook nog.
Gewoon een onmogelijk balletje wat ze hebben opgegooid, beter bergen ze dat plan stilletjes weer op
Ja van de zomer in Tsjechie ook maar niemand die dat echt controleerdequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:28 schreef chufi het volgende:
In D
[..]
uitsland zijn ze verplicht .... FFP2
Lijkt me ook onbegonnen werkquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja van de zomer in Tsjechie ook maar niemand die dat echt controleerde
Erg netjes van jequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er een doos van, maar die heb ik begin van corona naar het ziekenhuis gebracht, nu ben ik gedoemd om forever binnen te blijven
Vanmorgen op de radio zo'n viroloog droeftoeter en die vond het nog niet streng genoeg en wil ook mondkapjes buiten....quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er een doos van, maar die heb ik begin van corona naar het ziekenhuis gebracht, nu ben ik gedoemd om forever binnen te blijven
Braaf het OMT volgenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vanmorgen op de radio zo'n viroloog droeftoeter en die vond het nog niet streng genoeg en wil ook mondkapjes buiten....
Toen waren we nog panischquote:
Ik vond het eerder nog wel ergens te begrijpen want deze variant is echt heftig besmettelijk maar zo langzamerhand lijkt het met dat ziek maken gewoon wel mee te vallen. een groot deel van de lockdown moet er toch echt wel afquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vanmorgen op de radio zo'n viroloog droeftoeter en die vond het nog niet streng genoeg en wil ook mondkapjes buiten....
Echt?! Dat meen je nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen waren we nog panischIk weet nog wel dat een buurman in april 2020 met corona werd afgevoerd door mannen die eruit zagen alsof ze van Mars kwamen, toen hebben met een paar buren het trappenhuis en de lift staan schoonmaken met Dettol
Dat is toch al algemeen bekend dat ze dat willen, medische mondkapjes buiten dragen? 🤔quote:
Was voor mij ook nieuwquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is toch al algemeen bekend dat ze dat willen, medische mondkapjes buiten dragen? 🤔
Ik denk dat het er toch van gaat komen dat bijna iedereen Omikron krijgt, het is ontzettend besmettelijk, maar gelukkig niet heel erg heftig (voor de meesten).quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het eerder nog wel ergens te begrijpen want deze variant is echt heftig besmettelijk maar zo langzamerhand lijkt het met dat ziek maken gewoon wel mee te vallen. een groot deel van de lockdown moet er toch echt wel af
Gelukkig zijn de meesten inmiddels wel een beetje gekalmeerd, ik was nog steeds regelmatig mijn handen, maar ik wordt niet meer hysterisch van deurknoppen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik had ook serieus moeite met aanraken van de deurklinken op het gezamenlijke trappenhuis.
Meteen handen wassen als ik binnen was
Oh echt? Is al een paar dagen in het nieuws..willen van stoffen mondkapjes af, en iedereen aan de medische mondkapjes buiten in "drukke" winkelstraten...welke drukte ook met deze lockdown?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was voor mij ook nieuw
Vandaag een collega met een positieve zelftest naar huis gegaan...quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het er toch van gaat komen dat bijna iedereen Omikron krijgt, het is ontzettend besmettelijk, maar gelukkig niet heel erg heftig (voor de meesten).
Natuurlijk, dat is inmiddels oud nieuwsquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is toch al algemeen bekend dat ze dat willen, medische mondkapjes buiten dragen? 🤔
Nu lopen de besmettingen ook op en in het ziekenhuis neemt het af .. Langere lockdonw zal het niet veranderenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het er toch van gaat komen dat bijna iedereen Omikron krijgt, het is ontzettend besmettelijk, maar gelukkig niet heel erg heftig (voor de meesten).
Natuurlijk sta je er niet om te springen, dat stond ik vorige week ook niet, maar het is niet echt een drama, sommigen hebben amper klachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag een collega met een positieve zelftest naar huis gegaan...
Ik zat er gisteren een half uur met de lunch naast mee te kletsen, technisch gezien foute boel.
Misschien dat ik straks ook ff een testje doe... maar sta er niet om te springen.
Vaker handen wassen heb ik er ook aan overgehouden. Niets mis mee en vooral s'ochtends een goede start van de dagquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meesten inmiddels wel een beetje gekalmeerd, ik was nog steeds regelmatig mijn handen, maar ik wordt niet meer hysterisch van deurknoppen.
Mensen moeten massaal stoppen met testen imoquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag een collega met een positieve zelftest naar huis gegaan...
Ik zat er gisteren een half uur met de lunch naast mee te kletsen, technisch gezien foute boel.
Misschien dat ik straks ook ff een testje doe... maar sta er niet om te springen.
Nou... zou eigenlijk best positief willen zijn, met geringe klachten dan wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk sta je er niet om te springen, dat stond ik vorige week ook niet, maar het is niet echt een drama, sommigen hebben amper klachten.
Maar ik duim wel voor een negatieve uitslag hoor
Ik zou het nu jammer en stom vinden want ben toch al 2 jaar ontsnapt maar minieme klachten dan graagquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... zou eigenlijk best positief willen zijn, met geringe klachten dan wel.
Dan heb ik tenminste maar gehad.
Nee die lockdown heeft echt geen zin meer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu lopen de besmettingen ook op en in het ziekenhuis neemt het af .. Langere lockdonw zal het niet veranderen
Dan wil ik wel hopen op een positieve uitslagquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... zou eigenlijk best positief willen zijn, met geringe klachten dan wel.
Dan heb ik het tenminste maar gehad.
Hahaha dank je!quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil ik wel hopen op een positieve uitslag
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het eerder nog wel ergens te begrijpen want deze variant is echt heftig besmettelijk maar zo langzamerhand lijkt het met dat ziek maken gewoon wel mee te vallen. een groot deel van de lockdown moet er toch echt wel af
Daar loopt het allemaal soepeler als hier in Nederland.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
Mijn dochter had klachten testte positief met een zelftest en gaf dat door aan de lokale Spaanse GGD en dat was genoeg .. Niet ook nog een PCR test afnemen (die trouwen s niet gratis zijn daar)
Ik ben mezelf maar gaan knippenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]hoop ook echt dat het gaat gebeuren. Wil echt naar de kapper.
Ja doe ik ook, kreeg van het weekend nog complimenten van een kapster... ze kon het bijna niet gelovenquote:
Bij mij gaat het ook prima eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, kreeg van het weekend nog complimenten van een kapster... ze kon het bijna niet geloven
Ja en het meeste is gewoon open ...quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Daar loopt het allemaal soepeler als hier in Nederland.
Ik denk dat als corona echt nog eens helemaal weg gaat de kapsalons wel merken dat veel mensen zelf zijn gaan kapperen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij mij gaat het ook prima eigenlijk.
Denk niet dat iemand het verschil ook ziet, blijf het denk ik ook gewoon de helft van de keren zelf doen als dit over is
Lekker paffen tegen coronaquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-infectie-voorkomen
Moet ik weer gaan rokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Exactquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik knipte mezelf ook, met twee spiegels, toen ik nog haar had.
Hoeft geen nicotine bij tochquote:
Er bestaat niet voor niets medicinale cannabisquote:
Of vapen, of wietolie van makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te roken. Je kan er ook thee van maken.
Je kan er zelfs een sjaal van breien. Veelzijdig plantjequote:Op woensdag 12 januari 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of vapen, of wietolie van maken
Pagina verwijderd krijg ik ???quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Echt waar ??? Da's snel verwijderd dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pagina verwijderd krijg ik ???
Bij mij gewoon zichtbaar…quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pagina verwijderd krijg ik ???
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ging het hier over ?
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ging het hier over ?
[ afbeelding ]
quote:
Ja de censuur hè.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ec
[..]
Echt waar ??? Da's snel verwijderd dan?
Precies, en die spuit MOET ...om idd een vage reden. Er is een hidden agenda, maar welke 🤔quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ja de censuur hè.
Er zijn al van voor de pandemie geneesmiddelen bekend en getest die werken tegen corona voorkomen alsmede genezen. ( geen Wappie verhaal )
Maar om één of andere vage reden is de spuit heilig.
Ik laat me er verder maar niet over uitquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies, en die spuit MOET ...om idd een vage reden. Er is een hidden agenda, maar welke 🤔
Blijkbaar kan iedereen behalve jij die website nog openen, ra ra hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ja de censuur hè.
Er zijn al van voor de pandemie geneesmiddelen bekend en getest die werken om corona te voorkomen alsmede genezen. ( geen Wappie verhaal )
Maar om één of andere vage reden is de spuit heilig.
Nee ik ook niet, niet de plek ervoor ookquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik laat me er verder maar niet over uit
Ik vermoed watquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar kan iedereen behalve jij dit website nog openen, ra ra hoe kan dat nou?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar kan iedereen behalve jij die website nog openen, ra ra hoe kan dat nou?
Iedereen kon het al behalve GOAquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef D. het volgende:
Ow, nu kan iedereen het
*niet meer speciaal is![]()
Zolang je frikandel het maar is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:29 schreef D. het volgende:
Ow, nu kan iedereen het
*niet meer speciaal is![]()
Goed planquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang je frikandel het maar is.
Dan wel met curry.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zolang je frikandel het maar is.
hmmmquote:
Wel met mayo en uitjes?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
CurrysausMaar dan met friet. Zonder frikandel
Serieus?quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu al zin om te gaan slapen, heb vandaag een matrastopper met ergonomische hi-tec doorlatende gel geheugen foam 2 laags binnen gekregen..![]()
Geen idee of het wat is... maar verheug me nu al
Hopelijk slaap je er lekkker opquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu al zin om te gaan slapen, heb vandaag een matrastopper met ergonomische hi-tec doorlatende gel geheugen foam 2 laags binnen gekregen..![]()
Geen idee of het wat is... maar verheug me nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |