528 en 963 en 221.23quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook wel gedaan ooit.. maar nu hamvraag:
Hoeveel HertZ luister jij?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:47 schreef -Shii- het volgende:
Strand/zeegeluid is ook wel lekker ontspannend.
Vast wel.. maar ik ben van een andere generatiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik was aan het zoeken om te openen. Ik had luisteren en slapen.. Maar deze titel is ook top.
Mijn laatste vraag was kan het ook op de telefoon?
Met vogelgeluiden is ook rustgevend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet zelf vaak in de woonkamer regenwoud/bos geluiden aan, inclusief regen of rivier.
Soms zelfs de radio of film ofzo er overheen, dan is het heerlijk achtergrond geluid.
Laat die nou ook in het bos wonenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Met vogelgeluiden is ook rustgevend.
Ja regen- en riviergeluiden zijn ook heerlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zet zelf vaak in de woonkamer regenwoud/bos geluiden aan, inclusief regen of rivier.
Soms zelfs de radio of film ofzo er overheen, dan is het heerlijk achtergrond geluid.
Joh.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat die nou ook in het bos wonen
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Goedeavond
[..]
Kan het ook op de telefoon?
Met vogelgeluiden is ook rustgevend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt mij handiger als de laptop meeslepen. Dan lig ik straks op de laptop oidquote:
GoA's Nokia 3310 heeft geen YouTube denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij handiger als de laptop meeslepen. Dan lig ik straks op de laptop oid
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
GoA's Nokia 3310 heeft geen YouTube denk ik
Daar heb je nachtkastjes voorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij handiger als de laptop meeslepen. Dan lig ik straks op de laptop oid
Slaap lekker.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nu ben ik echt weg . Ga even op onderzoek voor een mooi boek.
Succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nu ben ik echt weg . Ga even op onderzoek voor een mooi boek.
Ik slaap al jaren met "Rain on tent"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja regen- en riviergeluiden zijn ook heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |