Zit je weer in het verkeerde topic te posten?quote:
Nee, dit was een bewust puntjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit je weer in het verkeerde topic te posten?
Aandachtspuntjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dit was een bewust puntje
Had gewoon ff geen text... maar ook weer geen lurker.. tja.. wat doe je dan hč.quote:
Je hebt je punt gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dit was een bewust puntje
Ik ook, over heel Fok! eigenlijk, maar dat zei Domni net alquote:
Zolang je dat uit BB houd.. is het het waardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, over heel Fok! eigenlijk, maar dat zei Domni net al
Ja, heb veel afdelingen waar ik mijn boze oog ff neerlegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, over heel Fok! eigenlijk, maar dat zei Domni net al
Mogen ze in BB niet weten dat ik lurk?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je dat uit BB houd.. is het het waard
Je woont er zelfquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je dat uit BB houd.. is het het waard
Dat klinkt wel heel erg onheilspellend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, heb veel afdelingen waar ik mijn boze oog ff neerleg
Tuurlijk wel, ik bedoel.. zolang je niet verslaafd raakt aan de streams.. is lurken een goed alternatief.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze in BB niet weten dat ik lurk?
Je pc is schizofreenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb altijd rare dingen met FOK, kijk nu wat onderaan staat
[ afbeelding ]
Nahh...in gedachtenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg onheilspellend.
Zeg dat danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik bedoel.. zolang je niet verslaafd raakt aan de streams.. is lurken een goed alternatief.
Jammer Goed zoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahh...in gedachtenIk uit het niet
Intern Lurkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahh...in gedachtenIk uit het niet
Jij bent ook de enige die op zijn eigen posts reageert.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb altijd rare dingen met FOK, kijk nu wat onderaan staat
[ afbeelding ]
Ja duh, ik wil ook weleens een gesprek op niveau!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die op zijn eigen posts reageert.
Gast_op_Afstand_GOA in 40+ / [40+ SC #4486]. To Old to be A Live
quote:
Die TT zegt het al he?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent ook de enige die op zijn eigen posts reageert.
Gast_op_Afstand_GOA in 40+ / [40+ SC #4486]. To Old to be A Live
Geslaagdquote:
Nou nee, ik wilde ook zo'n melding als GAO of op zijn minst een quotemeldingquote:
quote:
Ik heb het nou door... Ik ga je liken en dan krijg je die melding rechtsonder... en dan zet je je muis daar op, niet klikken! ... en wacht rustig af.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik wilde ook zo'n melding als GAO of op zijn minst een quotemelding
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het nou door... Ik ga je liken en dan krijg je die melding rechtsonder... en dan zet je je muis daar op, niet klikken! ... en wacht rustig af.
Dan popt er een venster op waar onder staat dat je gequoted bent door jezelf
Je bent nu zeker wel opgelucht?quote:
Dat ken ik... maar wist ik veel dat jij dat kendequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent nu zeker wel opgelucht?
En er is een woord voor je muis boven iets houden en niet klikken, hoveren!
Mits je instelt dat je desktopversie wil zien, maar dan kan je nog niet hoverenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik zit op fok via mn foon, dus krijg geen popup vensters
Joehoequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom even uit lurkstand om hoi te zeggen tegen jullie
.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ken ik... maar wist ik veel dat jij dat kende
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ben jij weleens op de hoovercraft geweest tussen Engeland en België?quote:
Nee ik ben zelfs nog nooit in Engeland geweestquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij weleens op de hoovercraft geweest tussen Engeland en België?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben zelfs nog nooit in Engeland geweest
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wel ooit, als mini-Domni… Bestaat die nog?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij weleens op de hoovercraft geweest tussen Engeland en België?
Nee, helaas... ze hebben zo'n domme tunnel gebouwdquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wel ooit, als mini-Domni… Bestaat die nog?
quote:
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Wha.. te dichtbij zeker en te koud
Nope, weet dat (jammer genoeg) uit ervaringquote:
De hovercraft of mini-Domni?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat mijn zus er een jaar of 35 geleden ook mee naar de overkant is gevaren, zij heeft aan een stuk door gekotst aan boord.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
GoA was ook ooit "bijna" in Schotlandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeJe verwacht het iet, maar ik ben een mooi weer vakantielandtype, en Engeland staat nou eenmaal niet bekend om zijn aangename klimaat. Ik had voor juli 2020 wel een mooie trip door Schotland uitgestippeld met mijn dochter, alles besproken en toen kwam corona
Geen probleem we gaan met 40+ met een bus daar toeren Dochter mag ook meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeJe verwacht het iet, maar ik ben een mooi weer vakantielandtype, en Engeland staat nou eenmaal niet bekend om zijn aangename klimaat. Ik had voor juli 2020 wel een mooie trip door Schotland uitgestippeld met mijn dochter, alles besproken en toen kwam corona
Nee, maar geband is toch niet hetzelfde?quote:
Ik kon niks lezen hier een tijdje terug, er staat gewoon dat je geband bent en tot wanneer enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dacht het wel. Uitgelogd kun je volgens mij gewoon lezen.
quote:
Als je uitlogt kan je toch wel lurken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, weet dat (jammer genoeg) uit ervaring
Ik zal ze daar inlichten, kijken of jullie wel mogenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen probleem we gaan met 40+ met een bus daar toeren Dochter mag ook mee
Je mist wat johquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben zelfs nog nooit in Engeland geweest
Jaaaa ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zin om een roadtrip te maken in 1 of ander warm land dit jaar 🤔
Je lurkt op Fok als je een topic in je AT hebt staan , maar er niet in postquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je uitlogt kan je toch wel lurken?
Mijn dochter is vrijdag jarig, ze wordt 30quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen probleem we gaan met 40+ met een bus daar toeren Dochter mag ook mee
Hmmmm 🤔 dacht dat dat niet eens meer kon, maar ik zal wel niet al te slim zijn geweest danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je uitlogt kan je toch wel lurken?
De Schotland meet gaan we ook nog doen met 40+quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
GoA was ook ooit "bijna" in Schotland
Ow ja jij bent natuurlijk een highlander.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal ze daar inlichten, kijken of jullie wel mogen
Hoe heet het dan als je niet ingelogde wel mee leest?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je lurkt op Fok als je een topic in je AT hebt staan , maar er niet in post
GOA wordt 30?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is vrijdag jarig, je wordt 30![]()
Misdraag je even, zodat je het kan checken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmmm 🤔 dacht dat dat niet eens meer kon, maar ik zal wel niet al te slim zijn geweest dan
Die dromen ook niet loslatenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mini-Domni bestaat niet meer, zijn dromen nog wel.
Is ook lurken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe heet het dan als je niet ingelogde wel mee leest?
Count me in!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Schotland meet gaan we ook nog doen met 40+
Ik vind dat onvrijwillig lurkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe heet het dan als je niet ingelogde wel mee leest?
Mijn ultieme doel is Costa Ricaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je mist wat johPrachtig land, mooie steden, mooie natuur
[..]
Jaaaa ik ookBen echt ook al heel erg aan het researchen. Ze zijn nu bij Wie is de Mol in Albanië en ik volg nu ook de docuserie 'De tranen van Tito' en heb heel erg veel zin in een rondtocht door oud-Joegoslavië/Balkan
Gaat er dit jaar niet van komen denk ik, maar raak er wel echt van in de reisstemming
In Schotland?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal ik het even uitproberen? Even kijken of ik me kan misdragen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misdraag je even, zodat je het kan checken.
Misschien binnenkort weerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misdraag je even, zodat je het kan checken.
Dat zeg ik net... we gingen met de bus tochquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is vrijdag jarig, ze wordt 30![]()
Ja doe eens!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zal ik het even uitproberen? Even kijken of ik me kan misdragen.
Yepquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja jij bent natuurlijk een highlander.
Eerst met de hovercraft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeg ik net... we gingen met de bus toch
Toen ik een ban had kon ik gewoon meelezenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh dat voel ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voel je vooral niet onder druk gezet
AT = Active Topicsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar AT.. Active Topics
neem ik aan.
Kan een ander dan zien dat je die hebt.. ofzo?
Anderen zien alleen de topics waar je post, niet welke topics je volgt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
AT = Active Topics
Andere kunnen jouw AT zien als ze op jouw usernaam klikken.
Tsss Privacy Piraten !!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
AT = Active Topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Maar dan was je niet ingelogd ..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ik een ban had kon ik gewoon meelezen
Jij?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je zou het niet snel verwachten in dit subforumquote:
Kijk, ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ik een ban had kon ik gewoon meelezen
Haha dacht ik al hoorquote:
Ah die.. dat is dus Post Geschiedenis. En Niet Active Topics.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Anderen zien alleen de topics waar je post, niet welke topics je volgt.
Pciesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet meer.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss Privacy Piraten !!
Je keldertje? A.k.a. de rukbunker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Nee je ziet post historie.. Normaliter zitten die posts ook in je AT, maar je kunt ze er uithalen maar niet uit je historyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
AT = Active Topics
Thanks!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha dacht ik al hoorGefeliciteerd met dochter!
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Echt nooit? Ok...ik ben te fel en geopinieerd daarvoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voorbeeld User.
Nog nooit geband
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
I know, dat drong pas na de post van Domni door.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee je ziet post historie.. Normaliter zitten die posts ook in je AT, maar je kunt ze er uithalen maar niet uit je history
Jij bent er dan ook nog niet zo langquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voorbeeld User.
Nog nooit geband
Daarom zit ik voor 99% in 40+, om daaraan te ontsnappenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt nooit? Ok...ik ben te fel en geopinieerd daarvoor
de beschreef het ook prima iddquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, dat drong pas na de post van Domni door.
Alsof dit mijn eerste account isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij bent er dan ook nog niet zo lang
Zeker wel. Heb ook pm's kunnen sturen toen ik een ban had.quote:
< Voorbeeld User 2quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voorbeeld User.
Nog nooit geband
Thanks! En vrijdag pas hoor, jullie zijn lekker vroegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh even gemist denk ik door al dat gepost over lurken.![]()
Gefeliciteerd.
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alsof dit mijn eerste account is
Ik vind dat eerdere accounts allemaal zichtbaar moeten zijn onder je huidige usernaamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alsof dit mijn eerste account is
Alvast gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! En vrijdag pas hoor, jullie zijn lekker vroeg
Hahaha, dan nog, hoeveel jaar zit je al op fok? Ik kreeg al een ban na 3 maanden ofzo, ik kan me soms gewoon echt niet inhouden, maar chapeau voor je zelfbeheersingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom zit ik voor 99% in 40+, om daaraan te ontsnappen
Oeh Costa Rica lekker ver! Heb je ook een speciale band met dat land of lijkt het je gewoon mooi? Spanje is altijd goedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn ultieme doel is Costa Ricamaar dat hoeft niet persé dit jaar, noord-spanje lijkt me ook best leuk om te toeren, lekker tapas eten en sangria drinken
hahaha
Maar jouw reisideeën klinken ook goed!
Je kan dat vast wel als optie voor de mods aanvragenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat eerdere accounts allemaal zichtbaar moeten zijn onder je huidige usernaam
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:28 schreef pullup het volgende:
ik heb ook nog nooit een ban gehad overigens
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:28 schreef pullup het volgende:
ik heb ook nog nooit een ban gehad overigens
Jaquote:
Nee helaas, dat heeft met AVG te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan dat vast wel als optie voor de mods aanvragen
Ik was als mod ook clean wat betreft het aanvragen van die dingenquote:
Oh ja ook wel logischquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee helaas, dat heeft met AVG te maken
*boks!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voorbeeld User.
Nog nooit geband
Nou las er net nog van twee een reactie over hun ban.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik lijk bijna wel de enige nu hier die ooit een ban heeft gehad![]()
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn er meer in 40+ maar die mogen even niet meedoen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
Overheen gelezen dan, lees het wel ff terugquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou las er net nog van twee een reactie over hun ban.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja ik zei ook die nu op dit moment hier isquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zijn er meer in 40+ maar die mogen even niet meedoen.
Ik heb ook ooit een ban gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een ban gehadWe hebben het niet over je straatverbod hč !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hebben het niet over je straatverbod hč !
Van 1 weet ik dat die wel meeleestquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik zei ook die nu op dit moment hier is
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEn dan gaan we met zo'n bejaarden-tourbus die Highland Wonderland heet
LOL... daar dacht ik ook gister net aanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van 1 weet ik dat die wel meeleest
Ik zou ooit wel in Costa Rica willen gaan wonen, lijkt me een heel vet land, ecologisch/milieubewust enzo, en surfer-hangout, dus een chille vibe, dus lijkt me ideaal voor mijn "off grid gaan" plannenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh Costa Rica lekker ver! Heb je ook een speciale band met dat land of lijkt het je gewoon mooi? Spanje is altijd goed![]()
Ja ik wil sowieso graag Oost-Europa en de Balkan wat meer opzoeken, maar oud-Joegoslavië + Albanië zijn hier nu toch wel heel erg favoriet.
Verder wil ik nog nog heeeeel graag naar Ierland (nooit geweest, maar staat bovenaan mijn lijstje) en naar IJsland en Scandinavië, maar die landen zijn niet zo geschikt voor zonvakanties![]()
Als ik dit jaar wegga, wordt het waarschijnlijk Sicilië. Wij wilden in 2020 die kant op, maar toen sloeg net corona toe.
Ik ben ook wel eens uit een msn groep, of hoe het heette? geknikkerd. Ik wist teveelquote:
Gewokte kip met Aziatische groenten, oestersaus en rijst.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog een megaheet kippepootje en chocomelk
Wat aten jullie?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef drakin het volgende:
Wat aten jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met spaghetti.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]ziet er bekend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met spaghetti.
Mac & cheesequote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef drakin het volgende:
Wat aten jullie?
[..]ruilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met spaghetti.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
[..]- ZeewierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Spam
- rijst
- parmazan
- Champions
Wat mis ik nog?Ik snap alles, begrijp er niets van.
Spam?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
- Zeewier
- Spam
- rijst
- parmazan
- Champions
Wat mis ik nog?
Nou, toen ik met mijn moeder in 2011 in Schotland was, waren we op doorreis van het ene punt naar het andere. Toen hebben we in een random dorpje onderweg (Strathpeffer heette het) een hotelletje geboekt dat ons nog wel leuk leek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hamblokjes toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
- Zeewier
- Spam
- rijst
- parmazan
- Champions
Wat mis ik nog?
Wat tof, zo'n droom!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zou ooit wel in Costa Rica willen gaan wonen, lijkt me een heel vet land, ecologisch/milieubewust enzo, en surfer-hangout, dus een chille vibe, dus lijkt me ideaal voor mijn "off grid gaan" plannen
Hier had ik lasagne met pompoen, tomatensaus en ricotta/geitenkaassausquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef drakin het volgende:
Wat aten jullie?
Domni kennende is het ook geen spam...quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef -Shii- het volgende:
*gaat even tv kijken en weer even in lurkstand
Rucolaquote:
Magere spekblokjesquote:- Spam
Geraspte kaasquote:- rijst
- parmazan
quote:- Champions
Uien, eieren, knoflook, kurkuma.quote:Wat mis ik nog?
Ja idd dat ! Zou mooi zijn als deze zomer al lukt, en anders daarnaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat tof, zo'n droom!En dan is eerst zo'n vakantie zeker heel fijn om alvast kennis te maken!
Ik hoor het mezelf zeggen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja duh, ik wil ook weleens een gesprek op niveau!
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik kijk nu De Slimste Mens
Die kijk ik later wel terug ... Moet gisteren ook nog inhalenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik kijk nu De Slimste Mens
Dat het ze mag smaken!quote:
Goa kan nie goe tellen nie.quote:
Wauw 1 goedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Rucola
[..]
Magere spekblokjes
[..]
Geraspte kaas
[..]
[..]
Uien, eieren, knoflook, kurkuma.
Best handig schildpadden...quote:
Een rauwe krab die ik op het strand had gevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:40 schreef drakin het volgende:
Wat aten jullie?
een g en een n in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
- Zeewier
- Spam
- rijst
- parmazan
- Champions
Wat mis ik nog?
Ik zou hem eerst klaarmaken, rauw zijn ze nog gemeenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een rauwe krab die ik op het strand had gevonden
Daar hoort toch wel een troostprijs bij vind ik!quote:
Was al een paar dagen dood denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst klaarmaken, rauw zijn ze nog gemeen
Ik ben hier gewoon userquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mods zouden eigenlijk alleen maar moeten lurken
Jawel hoor, alleen is hij dan geen lurker meer.quote:
1 champignonquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar hoort toch wel een troostprijs bij vind ik!
Paar dagenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was al een paar dagen dood denk ik
Komt wel goedquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Paar dagen![]()
Ok beterschap dan alvast
Mét gn!quote:
Nog beterquote:
Het wordt steeds lekkerderquote:
Dat moet je outsourcen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Ik ben klaar....met proberen te beginnen aan mijn administratie
Goede tip, ik laat het mijn baas wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat moet je outsourcen natuurlijk
Doe je de mijne daarna nog even?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Ik ben klaar....met proberen te beginnen aan mijn administratie
We is jouw huishouden of jullie gemeente?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:52 schreef D. het volgende:
Vandaag bericht van de gemeente, dat 'we' teveel afval in de grijze container gooien, dus nu gaan ze 'm voor straf nog maar 1x per maand legen
Lekker voor het gemeentehuis dumpen snachtsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:52 schreef D. het volgende:
Vandaag bericht van de gemeente, dat 'we' teveel afval in de grijze container gooien, dus nu gaan ze 'm voor straf nog maar 1x per maand legen
Hier ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:52 schreef D. het volgende:
Dat laatste uiteraardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
We is jouw huishouden of jullie gemeente?
Heb alleen een grote, en je betaalt per kg vullingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook!
Nu kunnen wij nog wel kiezen uit een grote of een kleine grijze container.
Ik weet alleen niet of de prijzen dan verschillen, hoe is dat bij jullie?
"Langs de deur" moesten jullie het eerst wegbrengen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:01 schreef D. het volgende:
Weet niet of die prijs omhoog gegaan is. Zal eens nakijken.
En ze gaan nu al het overige afval (blik en plastic) ook langs de deur ophalen
Ja, nu wegbrengenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Langs de deur" moesten jullie het eerst wegbrengen?
Wij kunnen er dat gewoon los bijzetten in gratis plastic/blik zakken
Ja zelfde als hier dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nu wegbrengen
Krijgen daar nu dus zo'n zak voor die je bij de supermarkt kunt krijgen
Ow, even nagekeken, het gaat per container, niet per kgquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zelfde als hier dus.
Zit nu te zoeken of wij ook een kilo prijs hebben of een per keer prijs.
( Hier stoppen ze regelmatig je container nog vol als die al aan de weg staat als er nog iets bij past, ik ook weleens bij anderen)
Dat vind ik wel beterquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, even nagekeken, het gaat per container, niet per kg
Ik heb een 140 liter container en betaal Ī9.37 per lediging, en eenmalig Ī174.12quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gevonden. Wij betaalden iig in 2021 dus per lediging, maar wel met verschil kleine of grote container.
Afvalstoffenheffing
• Eenpersoonstarief: Ī 185,- + diftar (voor deze belasting is kwijtschelding mogelijk)
• Meerpersoonstarief: Ī 185,- + diftar (voor deze belasting is kwijtschelding mogelijk)
• Extra gft container: Ī 50,- per jaar per container
• Extra restafval container: Ī 50,- per jaar per container
• Diftar vast bedrag: Ī 79,20 wozoco tarief
• Diftar restafval 140 liter: Ī 4,64 (2020); Ī 4,64 (2021) per lediging
• Diftar restafval 240 liter: Ī 7,96 (2020); Ī 7,96 (2021) per lediging
• Diftar restafval ondergronds: Ī 1,66 (2020); Ī 1,65 (2021) per inworp
Ik betaalde dus eenmalig 185,- euro en dan 4,64 per lediging.
Dit jaar kan ik nog niet vinden.
quote:
Dat levert nog geld op ook als je schoon kan leverenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was ooit van plan om met een hydraulische krik een afvalpers te maken.... dan hoef ik nog maar 1x per jaar naar buiten met een loodzware container
En hoe vaak leeg je die ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een 140 liter container en betaal Ī9.37 per lediging, en eenmalig Ī174.12
Oh dat is best veel... nu wil ik ook de huidige tarieven vinden. Zou met niet verbazen als het hier ook flink omhoog is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een 140 liter container en betaal Ī9.37 per lediging, en eenmalig Ī174.12
Ik wist dat pas vorig jaar dat het per keer was.... daarvoor zette ik dat ding gewoon elke twee weken buiten..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie vol is, en dat is 1x per 4 of 6 weken
Ja, het dubbelequote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh dat is best veel... nu wil ik ook de huidige tarieven vinden. Zou met niet verbazen als het hier ook flink omhoog is.
PS wij krijgen ook nog gratis 200kg voor de milleiustraat, daarna word het ook aftikken daar.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was ooit van plan om met een hydraulische krik een afvalpers te maken.... dan hoef ik nog maar 1x per jaar naar buiten met een loodzware container
Tot 2 jaar geleden kwamen ze alles iedere week halen, nu wisselen ze grijs en groen afquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wist dat pas vorig jaar dat het per keer was.... daarvoor zette ik dat ding gewoon elke twee weken buiten..![]()
Nu is het een sport om een maand over te slaan
Idemquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tot 2 jaar geleden kwamen ze alles iedere week halen, nu wisselen ze grijs en groen af
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Maar nu dus bericht dat dat 1x in de maand wordt
Lees ook dit: De restafvalcontainer mag niet zwaarder zijn dan 75 kilo
Dat wist ik niet
Heb je een tuin? Meestal is kattengrit gewoon bentoniet ( lees : klei )quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wat ik al zei, kattengrit is zwaar
Het went...NIET.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:28 schreef D. het volgende:
Nouja, het lijkt me allemaal nogal een gedoe. Het plastic en blik koen ze ook maar 1x per 2 weken halen.
Ik wilde eigenijk gaan slapen maar kan hem niet vatten.quote:
Het is niet dat ik het vergeet, het is meer dat ik nu alles al netjes doe, en ik mijn afval iedere week wegbreng, en als ik dat 2 weken moet opsparen, mja...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het went...NIET.
Heb ik de DAR app en die geeft me de avond ervoor een berichtje. Toen ik die niet had was het een ramp.
Sinds ik luisterboeken heb ontdekt is dat een eitje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik wilde eigenijk gaan slapen maar kan hem niet vatten.
Mannen zijn best wel vergeetachtig. Schrijf je een note en nog vergeten ze het.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het vergeet, het is meer dat ik nu alles al netjes doe, en ik mijn afval iedere week wegbreng, en als ik dat 2 weken moet opsparen, mja...
Onze hersens zijn geprogrammeerd met prioriteiten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:37 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Mannen zijn best wel vergeetachtig. Schrijf je een note en nog vergeten ze het.
Ik zag laatst reclame van Storytell of zo. Eerste 2 weken gratis. Maar dan vraag ik mij af zijn de boeken goed hebben ze genoeg keuze.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds ik luisterboeken heb ontdekt is dat een eitje.
Je valt namelijk ōf snel in slaap...ōf je luistert naar een goed verhaal Win - Win
Uiteraard, ik had niets anders verwacht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onze hersens zijn geprogrammeerd met prioriteiten.
Gebruik gewoon Youtube, staat vol met gratis luisterboeken. ( al doe ik het wel in het Engels).quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zag laatst reclame van Storytell of zo. Eerste 2 weken gratis. Maar dan vraag ik mij af zijn de boeken goed hebben ze genoeg keuze.
Dat wist ik niet dat you tube die ook had. Stem moet inderdaad prettig zijn om naar te luisteren. Niet dat je iemand hebt met een kraaienstem.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Youtube, staat vol met gratis luisterboeken. ( al doe ik het wel in het Engels).
Kies meestal oude Sci-Fi verhalen. Ook luister ik altijd even test of de stem me bevalt.
( PS. ik doe dat nu al een paar jaar, maar kwam er van de week achter dat YouTube ook erotische verhalen heeft)
Dus...ook jij kunt slapen!
Genoeg voor die gratis 2 wekenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zag laatst reclame van Storytell of zo. Eerste 2 weken gratis. Maar dan vraag ik mij af zijn de boeken goed hebben ze genoeg keuze.
Stemmen zijn erg persoonlijk vind ik ja. En succesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat wist ik niet dat you tube die ook had. Stem moet inderdaad prettig zijn om naar te luisteren. Niet dat je iemand hebt met een kraaienstem.
Erotische verhalen heb ik niet nodig
Ik luisterde de afgelopen tijden regelmatig naar hertz frequenties op YouTube (in een loop van zo'n 9 uur) om bij in slaap te vallen, hielp ook welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Youtube, staat vol met gratis luisterboeken. ( al doe ik het wel in het Engels).
Kies meestal oude Sci-Fi verhalen. Ook luister ik altijd even test of de stem me bevalt.
( PS. ik doe dat nu al een paar jaar, maar kwam er van de week achter dat YouTube ook erotische verhalen heeft)
Dus...ook jij kunt slapen!
Ik heb ook nog de "Youtube Timer" plugin in mijn browser, zodat hij automatisch na een half uur stopt. ( hoef ik de volgende dag niet zo ver terug te zoeken ; ) )quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ga eens opzoeken op you tube . Tnx voor de tip!
Ook wel gedaan ooit.. maar nu hamvraag:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik luisterde de afgelopen tijden regelmatig naar hertz frequenties op YouTube (in een loop van zo'n 9 uur) om bij in slaap te vallen, hielp ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |