Jammer van die dure zakken die je er voor moet kopen.quote:
Ik kan m niet vinden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
@:anndb je heb je reactie op junkiesietze in een TR gepost
Omdat jij geen TR's kan lezenquote:
@anndb heeft z'n tekst van mij teruggekregen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat jij geen TR's kan lezen
Maar dit is niet 'mijn' forum, dus even wachten tot 1 van de CUL-mods de TR ziet en zijn reactie hier kan posten.
plastic zakjes schoonmaken lijkt me niet al te fantastisch om te doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:56 schreef anndb het volgende:
Ik dacht al waar is mijn tekst haha
Geen idee (nog). Had wel gelezen dat foodsaver spul compatible is, dat heb ik sowieso nog liggen. En die zakken kosten op Bol zeg tussen de 1 en 1,5 EUR per stuk afhankelijk van grootte. Vind ik nog redelijk acceptabel, zou die zakken dan gebruiken voor als ik sous vide wat maak, dat is dan over het algemeen een al wat duurder stuk vlees, die 1,5 euro kan er nog nog wel bij. Ze zouden overigens her-bruikbaar zijn, maar niet iedereen is het daar even over eens / niet even goed schoon te krijgen.
We gaan het zien, hij is in ieder geval lekker compact en draadloos, dus kan 'm gewoon in de bestekbak gooien. Dat moet het toch wat simpeler maken om te gaan vacumeren ipv steeds zo'n heel apparaat uit de kast trekken
Gelijk besteld!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
plastic zakjes schoonmaken lijkt me niet al te fantastisch om te doen.
Hier een goedkope versie
https://nl.aliexpress.com(...)eLogUid=3GiTuJDr9nON
Vind ik wel meevallenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef Nielojram75 het volgende:
Mooi ding!
Maar, zoals een goed inventum ( "Veilig&Vertrouwd") betaamd, met een ultra-kort snoertje?
Heeft de Philips Airfryer welquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef Nielojram75 het volgende:
Mooi ding!
Maar, zoals een goed inventum ( "Veilig&Vertrouwd") betaamd, met een ultra-kort snoertje?
Ik heb een oven, magnetron, frituurpan en een inductiekookplaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef Nielojram75 het volgende:
Mooi ding!
Die hebben wij ookquote:
Hij is in de aanbieding bij de Aldiquote:
Ditoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:03 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ooit een passeerzeef van de Aldi maar die heb ik weggedaan omdat ik het maar geklooi vond, telkens de bodemplaat die verstopt raakt en dat soort dingen. Dus nu dacht ik goed bezig te zijn door de enige echte originele Flotte Lotte te kopen. Maar helaas, hetzelfde geklooi als met het 3x goedkopere exemplaar van de Aldi destijds. Het wordt nooit iets tussen passeerzeven en mij
@golfer heeft er ook 1 (even taggenquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek een vacuümmachine. Ik weet niet zo goed waar ik op moet letten eigenlijk.
Ik wil:
- eten invriezen
- eten marineren
- misschien eten sous vide garen
- rollen kunnen gebruiken om zo wat plasticverspilling tegen te gaan
- ook verpakkingen van chips ofzo kunnen sealen.
@:leeharveyoswald @:kaatje1
Ik heb een vrij prijzige van Foodsaver. Werkt lekker. Zag op hun insta of fb dat ze nu ook een nieuwe hebben waar je beter vochtig spul kunt vacumeren. Om dat te doen (maar nog niet gebruikt) heb ik absoberende stukjes gekocht. Heb ook een paar bijbehorende dozen. Daar sla in vacumeren blijft veel langer goed. Kwam een paar weken geleden achter in de keukenkast een gevacumeerde chipszak tegen, goed eetbaar nog (was m vergeten). Ook wanneer ik een groot stuk parmezaanse kaas heb, klein deel gebruik, vacumeer ik de rest.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zoek een vacuümmachine. Ik weet niet zo goed waar ik op moet letten eigenlijk.
Ik wil:
- eten invriezen
- eten marineren
Ik wil bij voorkeur wel kwaliteit kopen, Foodsaver ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij prijzige van Foodsaver. Werkt lekker. Zag op hun insta of fb dat ze nu ook een nieuwe hebben waar je beter vochtig spul kunt vacumeren. Om dat te doen (maar nog niet gebruikt) heb ik absoberende stukjes gekocht. Heb ook een paar bijbehorende dozen. Daar sla in vacumeren blijft veel langer goed. Kwam een paar weken geleden achter in de keukenkast een gevacumeerde chipszak tegen, goed eetbaar nog (was m vergeten). Ook wanneer ik een groot stuk parmezaanse kaas heb, klein deel gebruik, vacumeer ik de rest.
Ik heb een goedkope gehad, en nu een foodsaver (ook nog goedkoop eigenlijk, in vergelijking met kamer-vacumeerders*)quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil:
- eten invriezen
- eten marineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |