Ik vrat dan altijd bij een kebabtoko aan de Steenstraat. Naam kwijt, maar moest mezelf altijd toespreken geen kapsalon te nemen, want dat werd kotsen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen maar naar Maccie als ik gezopen heb. Heb denk ik tientallen keren bij de gele M in de buurt van Leiden Centraal gezeten na een avondje stappen in mijn studententijd.
Hij ook denk ik als je ziet wat die exposure uiteindelijk aan inkomen heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij was laatst bij roddelpraat
gelachen
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:58 schreef DJMO het volgende:
Ik kom hier niet graag, maar soit. @:tong80 bericht mij net dat hij afgelopen zondag met een hartaanval is opgenomen in het ziekenhuis.
ik citeer:
[..]
Hij vroeg me om het hier te melden.
Adres en kamernummer via DM op te vragen.
quote:
Thafuckquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
DJMO in VBL / [VBL SC #8052] WEEKEND
Hij verscheen ook langs bij de bankzitters trouwensquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ook denk ik als je ziet wat die exposure uiteindelijk aan inkomen heeft opgeleverd.
Zal 'ie weinig aan hebben, hij wordt geen 40 zoquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij verscheen ook langs bij de bankzitters trouwensgaat wel hard nu
@:wereldgozer @:coco
Heb je daar een linkje van?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij was laatst bij roddelpraat
gelachen
Uit de Wajong, nieuw Genos keyboard van 4k, YRS ingeruild voor een Golf én als klap op de vuurpijl een splinternieuwe laptop voor mama Bradge , die man leeft de leefquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij verscheen ook langs bij de bankzitters trouwensgaat wel hard nu
@:wereldgozer @:coco
@Caland volgt directquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit de Wajong, nieuw Genos keyboard van 4k, YRS ingeruild voor een Golf én als klap op de vuurpijl een splinternieuwe laptop voor mama Bradge , die man leeft de leef
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Shakshuka.
(Als avondeten ja. Heb ik gewoon schijt aan)
Wtf, dat gerecht kan je niet verneuken en alsnog lukt het hem.quote:
Een lamp?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"Uw bestelling is vandaag verzonden!"
@:ggmm @:scrummie @:oriente @:scrupuleus @:kingroland @:maxi-mus @:caland @:fetx
Erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |