quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooie run van Dennie Olde Kalter, op laatste dag.
Dennie pakt ook regelmatig een punt.quote:
Las gisteren dat Noppert zich terugtrok vd Masters omdat ie vader wordt. Ik heb altijd gedacht dat dat 100% een baffer wasquote:
Misschien op Piebe zijn twitter?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Iemand een idee wat er met de Fin gebeurd is bij zijn 1na laatste beurt ?
Die zal 140 wel hebben doodgegooidquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Iemand een idee wat er met de Fin gebeurd is bij zijn 1na laatste beurt ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leighton Bennett krijgt klapjes van een vrouw
Danny zit zwaar onder de plak.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Las gisteren dat Noppert zich terugtrok vd Masters omdat ie vader wordt. Ik heb altijd gedacht dat dat 100% een baffer was
Dan had er een X gestaan toch ?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zal 140 wel hebben doodgegooid
Zelfs hierop ziet ie er veel te gay uit. Ik zie t al. Dit is een zwangerschap voor de buitenwereldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Danny zit zwaar onder de plak.
[ afbeelding ]
Het is een leenmoederquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfs hierop ziet ie er veel te gay uit. Ik zie t al. Dit is een zwangerschap voor de buitenwereld
112 gemiddeld en gewerkt aan zn legsaldo. Was ook wel ff nodigquote:
3 punten gaat niet genoeg zijn in UK. 4 minstens.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Ze moet een ruime overwinning halen, maar denk dat 2 overwinningen misschien wel nodig zijn.
Wel een leuke metsjup.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog winnen van Newton/Montgomery dan is ze wel veilig voor Final Stage. Misschien bij kleine nederlaag zelfs nu al. Er vliegen nog 8 namen uit dan schuift ze flink op
Ik kijk mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
En we zijn begonnen aan het doen of sterven potje voor Fallus
Die is al door. Jamie Lewis lijkt met de hakken over de sloot het te gaan halen.quote:
Ik vergeet steeds dat er ook nog 8 uitmoeten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die is al door. Jamie Lewis lijkt met de hakken over de sloot het te gaan halen.
Durrant maakt natuurlijk nu ook zo’n terugslag mee. Vergeet spelers als de Nor, Klaasen en Benito niet die niet lang geleden top 16 van de wereld waren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
De val van Newton is ook wel vrij snel gegaan he? Je vraagt je af hoe iemand die in de top 10 vd wereld stond, zo kan vallen en niet meer terugkeert
Naja die directe kaart doet weinig toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt een mooie Final Stage in UK. Hoop spelers die 90 kunnen halen.
EU daarentegen is beetje sneu maar goed.
Fallon kan gezien B1-3 ook prima directe kaart gaan pakken straks
Heb je geen reet aan inderdaad nu maar misschien goed voor moreelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja die directe kaart doet weinig toch?
Tegelijkertijd wel meer uitgeput naar morgen. Dat wordt geen kabouterdans met Menzies vanavondquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je geen reet aan inderdaad nu maar misschien goed voor moreel
Newton is wel een geval apart.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durrant maakt natuurlijk nu ook zo’n terugslag mee. Vergeet spelers als de Nor, Klaasen en Benito niet die niet lang geleden top 16 van de wereld waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallon Sherrock thuis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crawling out of the ashes, victorious!
Als ie tegen deze 70-gemiddeld gooier verliest, kan ie zichzelf beter meteen opheffenquote:
Bij Durrant eigenlijk ook niet echt. Maar bij hem zit het wel mentaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Newton is wel een geval apart.
Bij Hamilton en Durrant waren er nog verklaringen, maar Newton niet echt.,
Lolwat? Juist wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Durrant eigenlijk ook niet echt.
Die coronabesmetting is natuurlijk geen verklaring. Volgens mij gooide hij zelfs het WK daarna nog best redelijk met gemiddeldes rond de 90 en een nipte nederlaag bij de L16.quote:
Ozdemir is op weg naar drie punten met 56 gemiddeldquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Michael Bruder hep al twee legs te pakken.
Laten we er geen punt van maken inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker naar hotelbar gaan joh, kan het hem schelen. Sleutelpuntje erbij
Even de gokkantoren in de gaten houden.quote:
'Blessure'. Gewoon slim van m. Was veilig en morgen staat ie er weerquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:01 schreef Wertha het volgende:
Fallon Sherrock op tv:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallon Sherrock thuis:PohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik Klaasen nergens bij de uitslagen staan?
Oh wacht nvm, die is al verzekerd van Final Stage natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik Klaasen nergens bij de uitslagen staan?
EU Q-Schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh wacht nvm, die is al verzekerd van Final Stage natuurlijk
Jurjen vd Veldequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
EU Q-School
Final Stage
Karel Sedlacek
Jelle Klaasen
Derk Telnekes
Krzysztof Kciuk
Jesus Noguera
Steffen Siepmann
Harald Leitinger
Cristo Reyes
Fabian Schmutzler
Sebastian Bialecki
Jurjen van der Velde
Niko Springer
Kevin Doets
Steven Noster
Rowby-John Rodriguez
José Justicia
Toni Alcinas
Kenny Neyens
Luc Peters
https://www.dartsactueel.(...)-cards-in-duitsland/
Ik zou niemand missenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
EU Q-School
Final Stage
Karel Sedlacek
Jelle Klaasen
Derk Telnekes
Krzysztof Kciuk
Jesus Noguera
Steffen Siepmann
Harald Leitinger
Cristo Reyes
Fabian Schmutzler
Sebastian Bialecki
Jurjen van der Velde
Niko Springer
Kevin Doets
Steven Noster
Rowby-John Rodriguez
José Justicia
Toni Alcinas
Kenny Neyens
Luc Peters
https://www.dartsactueel.(...)-cards-in-duitsland/
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Best wel wat haat tegen Sherrock op Twitter nu ze verliest. De hype begint zich een beetje tegen haar en Sky te keren
En prima gedaan ook. Eerlijk verdiend met stabiele 90-ers. Zou zomaar op de Ashton-manier, met genoeg punten over 4 dagen, een tourcard kunnen winnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
En uiteindelijk gewoon door naar de Final Stage.
[..]
Hopelijk maakt Niko zn achternaam niet waarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
PDC Darts
@:OfficialPDC
NB: Philipp Hagemann and Niko Springer, who would have been amongst the Order of Merit qualifiers, have withdrawn from the remainder of Qualifying School.
enige voorkeur?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik tel zo snel even 41 Nederlanders vanuit de voorronde naar de finale en dan in de finale nog 5 extra. Maakt zo al 36% Nederlanders in de finaleWe halen dus minimaal 5 Tourkaarten
Ik noteer vast Rowby-John, Kevin Doets en Damian Mol.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rafferty en Evetts zijn zekerheidjes imo. Barstow, Scutt en Scott Taylor durf ik ook wel in te tekenen.
Wayne Jones is passe.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Verder noteer ik Scott Waites, Jelle Klaasen, Wayne Jones, Jarred Cole, Danny Lauby, Wesley Plaisier, Mario VDB180 en Luc Peters.
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geloven we in Sherrock en Bennett?
Chris Gilliandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke glibberaar gaan we noteren? Simon Stevenson?
Mijn lat staat al de hele dag vrij hoog anders pohoohpohquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lat ligt laag voor de boswachter
O, al besproken door @Immerdebestebobquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rowby John zou ook zonder moeite een tourkaart moeten halen. Doets verwacht ik ook wel,
Joseph Heywood ook niet @heywooduquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Helaas heeft James Waite het niet gehaald.
Heeft inderdaad goede progressie gemaakt. Mag het van mij gaan halen om nog verder te groeien.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beeney - Price 6-5 genot![]()
Beeney was in 2021 niet meer de kneus van 2020.
Nouja, 8k pond over een heel jaar is natuurlijk nog steeds niet best.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:11 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Heeft inderdaad goede progressie gemaakt. Mag het van mij gaan halen om nog verder te groeien.
Zit in de bakquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:42 schreef spleeh het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Pronk niet meedoet?
Was afgelopen jaar vrij dichtbij
Geeft voor zichzelf een feessie @Mani89quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan t me niet anders voorstellen als je Lorenzo heet.
Kan iemand hem vertellen dat hij ook op Challenge Tour en Development Tour kansloos is...quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was trouwens het 'verhaal' van Marc Inhelder van de 73 darter die met 36 gemiddeld won.
https://sportnieuws.nl/da(...)-kun-je-niet-wensen/
Sherrock een groot probleem dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Menzies mag meteen even winnen van Steven Simonsson.
Meisje Sherrock tegen Lauby.
Ik vrees dat Waites dat gemakkelijk wintquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Burnett tegen Waites direct twee wereldkampioenen van de BDO bij elkaar.
Hangt van af welk spul Richie vandaag neemtquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Waites dat gemakkelijk wint
Hopelijk dat hij gisteravond er van af is gebleven en gewoon een benzo heeft genomen om direct in slaap te donderen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangt van af welk spul Richie vandaag neemt
Die gaan zo ook los.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mogen we in Engeland een uurtje langer aan de thee blijven zitten?
Hij zal wel weer een radiator getorpendeerd hebben om met radiatorwater z'n pot noodles op te warmenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk dat hij gisteravond er van af is gebleven en gewoon een benzo heeft genomen om direct in slaap te donderen.
James Wilson gelukkig lekker laag nog.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lisa Ashton momenteel in pole position om een tourcard te pakken:
https://www.dartsrankings.com/qschool-uk-final
Beeney in het groen !!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lisa Ashton momenteel in pole position om een tourcard te pakken:
https://www.dartsrankings.com/qschool-uk-final
Vanwege corona ja.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Christo Reyes ook weer terug zie ik. Die was toch er een beetje mee gekapt afgelopen jaren?
al besprokenquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Doets verliest meteen van Roets. @:mani89
Carl Beattie en Darren Johnson zijn wel al een flinke tijd aan het opwarmen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
Peters is meteen op de afspraak.
Ik vrees toch dat UK 13:00 wordt.
Tegen n kamper. Zat vroeger bij zn broer Peter in de klas. Zn moeder zat bij Jumbo achter de kassa. Dat soort volkquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rowby John verliest meteen. Arme knul.
Glibbert van Malsen strikes againquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Gijsie heeft geen verkeerde loting zie ik.
Kurz was afgelopen dagen al matig. Valt me nog mee dat t een redelijk gemiddelde haalt vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kurz en Rowby-Sjon mogen aan de bak komende dagen
Maar begint vervolgens met 180 en 137 aan de volgende leg. Die komt er welquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:12 schreef wimderon het volgende:
Jules weet 16 tot tweemaal toe niet uit te gooien voor de winst.
Zolang ie hier ploetert kan ie tenminste geen video's makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:13 schreef wimderon het volgende:
Met Edger wint meteen van Barstow. Geef die vervelende man gewoon z'n kaart, dat bespaart ons een paar dagen frustatie.
Roetsj staat ook op mijn lijstje van de hoop.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Doets verliest meteen van Roets. @:mani89
Is dat een lang lijstje?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roetsj staat ook op mijn lijstje van de hoop.
Ah oké. Zie hem wel graag weer terugkeren. Heeft wel wat geweldige potjes gespeeld, met name tegen vGerwen op het WK2017 (toen verder hem niemand serieuze tegenstand bood).quote:
DBBR Bollenstreekgodquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Luc mist even acht matchdarts.
Tegen ene de Boer die vorige ronde 69 liep te speren en nu aan 75 genoeg heeft
Nee? Weet gewoon dat hij uit Leiden/regio komt. Meer niet.quote:
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.quote:
Die gooide gister een 10darter met de bull uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.
Ja, dat had ik gepost.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gooide gister een 10darter met de bull uit.
Ah daar ben ik juist geen fan van. Onsmakelijk figuur met zijn kauwgompje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.
Je had het zelfs nog een lijk gegeven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry dat ik sporadisch een post van je mis.
Ik heb een script gemaakt die automatisch elke post van jou liked.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had het zelfs nog een lijk gegeven.
Handmatige like gegevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een script gemaakt die automatisch elke post van jou liked.
Zeker en tegen een 78-gooier in de volgende ronde moet ze zelfs nog wel een ronde verder kunnen komen.quote:
Die heeft altijd een goede glibberdagquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh god ik zie Mikkie Mensell er ook tussen staan
Alle ellende waar je denkt van af te zijn keert altijd terug op Q-school.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh god ik zie Mikkie Mensell er ook tussen staan
Ik heb goede hoop dat we daar nu definitief van verlost zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle ellende waar je denkt van af te zijn keert altijd terug op Q-school.
Naja, bijna altijd. Gelukkig geen pijp.
Het verschil in niveau voelt ook een beetje oneerlijk voor mij ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Er gaat een berg narigheid uit de Europese Q-School komen.
Tegen een Fransoos die blijkbaar prima kan speren als ik zijn kaart zie. Daar hebben we er nog geen van op de Pro Tour, dus die mag wel doorstoten uiteindelijk.quote:
Je kent Tricole niet?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen een Fransoos die blijkbaar prima kan speren als ik zijn kaart zie. Daar hebben we er nog geen van op de Pro Tour, dus die mag wel doorstoten uiteindelijk.
Toch denk ik dat er qua potentie in de Europese net zo veel zit, zeker bij de niet-Nederlanders. Die Engelsen van middelbare leeftijd die al jarenlang county gooien tegen serieuze tegenstand zit 9 van de 10 keer veel minder marge in.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het verschil in niveau voelt ook een beetje oneerlijk voor mij ofzo.
Daar staat je mond wel van open (en die van Lewis ook)quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Djeemie Lewis verliest van een schroeiende Carlin.
Maar dat maakt het moeilijker voor de daadwerkelijke talentjes, dat was mijn punt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad, al dat cafevolk op de UK Q-school die nu 90+ gemiddeld staan te gooien heb je helemaal niks aan.
De lat voor schroeien ligt de laatste dagen hier niet bijster hoogquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
George Killington staat te schroeien tegen Edgartv.
Het is Q school, geen tv evenement ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De lat voor schroeien ligt de laatste dagen hier niet bijster hoog
Weet niet hoe hij zojuist stond, maar 93 gemiddeld valt wel mee.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is Q school, geen tv evenement ofzo.
Net onder de 100.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij zojuist stond, maar 93 gemiddeld valt wel mee.
Wel een snelle exit voor EdgarTV zo
Iets meer krediet voor het uitschakelen van Benito mag wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tony Martinez, stop hier mee.
Tonygod. Vervelende tegenstander altijd op vloertoernooien.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tony Martinez, stop hier mee.
Alles onder de 90 en zij gooien 100 +quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:45 schreef wimderon het volgende:
Tony Martinez en Martijn Dragt staan buitenaards te gooien tegen elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |