Zit in de bakquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:42 schreef spleeh het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Pronk niet meedoet?
Was afgelopen jaar vrij dichtbij
12:00 uur EU in ieder geval.quote:
Geeft voor zichzelf een feessie @Mani89quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan t me niet anders voorstellen als je Lorenzo heet.
Kan iemand hem vertellen dat hij ook op Challenge Tour en Development Tour kansloos is...quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was trouwens het 'verhaal' van Marc Inhelder van de 73 darter die met 36 gemiddeld won.
https://sportnieuws.nl/da(...)-kun-je-niet-wensen/
Sherrock een groot probleem dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
Menzies mag meteen even winnen van Steven Simonsson.
Meisje Sherrock tegen Lauby.
Ik vrees dat Waites dat gemakkelijk wintquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Burnett tegen Waites direct twee wereldkampioenen van de BDO bij elkaar.
Hangt van af welk spul Richie vandaag neemtquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Waites dat gemakkelijk wint
Hopelijk dat hij gisteravond er van af is gebleven en gewoon een benzo heeft genomen om direct in slaap te donderen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangt van af welk spul Richie vandaag neemt
Die gaan zo ook los.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mogen we in Engeland een uurtje langer aan de thee blijven zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |