Ja, dat had ik gepost.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gooide gister een 10darter met de bull uit.
Sorry dat ik sporadisch een post van je mis.quote:
Ah daar ben ik juist geen fan van. Onsmakelijk figuur met zijn kauwgompje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.
Je had het zelfs nog een lijk gegeven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry dat ik sporadisch een post van je mis.
Ik heb een script gemaakt die automatisch elke post van jou liked.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had het zelfs nog een lijk gegeven.
Handmatige like gegevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een script gemaakt die automatisch elke post van jou liked.
Zeker en tegen een 78-gooier in de volgende ronde moet ze zelfs nog wel een ronde verder kunnen komen.quote:
Die heeft altijd een goede glibberdagquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh god ik zie Mikkie Mensell er ook tussen staan
Alle ellende waar je denkt van af te zijn keert altijd terug op Q-school.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh god ik zie Mikkie Mensell er ook tussen staan
Ik heb goede hoop dat we daar nu definitief van verlost zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle ellende waar je denkt van af te zijn keert altijd terug op Q-school.
Naja, bijna altijd. Gelukkig geen pijp.
Lauby wil Prumjur Liek spelen.quote:
Het verschil in niveau voelt ook een beetje oneerlijk voor mij ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Er gaat een berg narigheid uit de Europese Q-School komen.
Tegen een Fransoos die blijkbaar prima kan speren als ik zijn kaart zie. Daar hebben we er nog geen van op de Pro Tour, dus die mag wel doorstoten uiteindelijk.quote:
Je kent Tricole niet?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen een Fransoos die blijkbaar prima kan speren als ik zijn kaart zie. Daar hebben we er nog geen van op de Pro Tour, dus die mag wel doorstoten uiteindelijk.
Ik herken zijn naam maar weet er verder niks over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |