Oh wacht nvm, die is al verzekerd van Final Stage natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef Doevelaer het volgende:
Ligt het aan mij of zie ik Klaasen nergens bij de uitslagen staan?
EU Q-Schoolquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh wacht nvm, die is al verzekerd van Final Stage natuurlijk
Jurjen vd Velde Dat gaat ook niks worden, walgelijke stijl.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
EU Q-School
Final Stage
Karel Sedlacek
Jelle Klaasen
Derk Telnekes
Krzysztof Kciuk
Jesus Noguera
Steffen Siepmann
Harald Leitinger
Cristo Reyes
Fabian Schmutzler
Sebastian Bialecki
Jurjen van der Velde
Niko Springer
Kevin Doets
Steven Noster
Rowby-John Rodriguez
José Justicia
Toni Alcinas
Kenny Neyens
Luc Peters
https://www.dartsactueel.(...)-cards-in-duitsland/
Ik zou niemand missenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
EU Q-School
Final Stage
Karel Sedlacek
Jelle Klaasen
Derk Telnekes
Krzysztof Kciuk
Jesus Noguera
Steffen Siepmann
Harald Leitinger
Cristo Reyes
Fabian Schmutzler
Sebastian Bialecki
Jurjen van der Velde
Niko Springer
Kevin Doets
Steven Noster
Rowby-John Rodriguez
José Justicia
Toni Alcinas
Kenny Neyens
Luc Peters
https://www.dartsactueel.(...)-cards-in-duitsland/
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Best wel wat haat tegen Sherrock op Twitter nu ze verliest. De hype begint zich een beetje tegen haar en Sky te keren
En prima gedaan ook. Eerlijk verdiend met stabiele 90-ers. Zou zomaar op de Ashton-manier, met genoeg punten over 4 dagen, een tourcard kunnen winnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
En uiteindelijk gewoon door naar de Final Stage.
[..]
Hopelijk maakt Niko zn achternaam niet waarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
PDC Darts
@:OfficialPDC
NB: Philipp Hagemann and Niko Springer, who would have been amongst the Order of Merit qualifiers, have withdrawn from the remainder of Qualifying School.
enige voorkeur?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik tel zo snel even 41 Nederlanders vanuit de voorronde naar de finale en dan in de finale nog 5 extra. Maakt zo al 36% Nederlanders in de finale We halen dus minimaal 5 Tourkaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |