Glibbert van Malsen strikes againquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Gijsie heeft geen verkeerde loting zie ik.
Kurz was afgelopen dagen al matig. Valt me nog mee dat t een redelijk gemiddelde haalt vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kurz en Rowby-Sjon mogen aan de bak komende dagen
Maar begint vervolgens met 180 en 137 aan de volgende leg. Die komt er welquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:12 schreef wimderon het volgende:
Jules weet 16 tot tweemaal toe niet uit te gooien voor de winst.
Zolang ie hier ploetert kan ie tenminste geen video's makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:13 schreef wimderon het volgende:
Met Edger wint meteen van Barstow. Geef die vervelende man gewoon z'n kaart, dat bespaart ons een paar dagen frustatie.
Roetsj staat ook op mijn lijstje van de hoop.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Doets verliest meteen van Roets. @:mani89
Is dat een lang lijstje?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roetsj staat ook op mijn lijstje van de hoop.
Ah oké. Zie hem wel graag weer terugkeren. Heeft wel wat geweldige potjes gespeeld, met name tegen vGerwen op het WK2017 (toen verder hem niemand serieuze tegenstand bood).quote:
DBBR Bollenstreekgod .quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Luc mist even acht matchdarts.
Tegen ene de Boer die vorige ronde 69 liep te speren en nu aan 75 genoeg heeft
Nee? Weet gewoon dat hij uit Leiden/regio komt. Meer niet.quote:
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.quote:
Die gooide gister een 10darter met de bull uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |