SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Emigreren, wel erg overdreven he![]()
Ik snap overigens wel de mensen die de mogelijkheid hebben om tijdelijk even lekker vanuit het buitenland te werken.![]()
Kwam deze tegen, wel interessant en opvallend dat er dus blijkbaar relatief zo veel jongeren en zo weinig 60+ers besmet raken..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Emigreren... never nooit. Teveel gehecht aan mijn vaderland, huis, haard en cultuur.Omnibus in omnibus.
Tja.. ik weet niet. Qua rijkdom, sociale voorzieningen en instanties wonen we toch wel in een fantastisch land.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zeker weten, als ik geen kinderen zou hebben had ik dat ook gedaan. Nu helemaal, met die uitzichtloze "ja maar het ziekenhuis" situatie hier in Nederland.
Iets met buren en gras.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Snap sowieso niet hoe je zo makkelijk je eigen land de rug toe keert.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. ik weet niet. Qua rijkdom, sociale voorzieningen en instanties wonen we toch wel in een fantastisch land.
Iets met buren en gras.
Omnibus in omnibus.
Maar waarom heet je dan Etto van Belgiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe je zo makkelijk je eigen land de rug toe keert.![]()
ieder zijn eigen gevoel/dingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Emigreren... never nooit. Teveel gehecht aan mijn vaderland, huis, haard en cultuur.
andere culturen en omgevingen meemaken is heerlijkwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Kan het wellicht weer ontopic? Kinderen en emigreren, het zal allemaal wel..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Daar hebben ze vakanties voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ieder zijn eigen gevoel/ding
andere culturen en omgevingen meemaken is heerlijk![]()
Wat een gezeik over opa's en oma's. Inmiddels hebben de meesten zich allang laten vaccineren, me dunkt. Of zijn besmet geweest of inmiddels dood.
Weet niet hoe het bij jullie vroeger was maar ik vond het heerlijk bij mijn grootouders te zijn en zij vonden het fijn hun kleinkinderen om zich heen te hebben.
We zijn nu 2 jaar verder. Dus ik begrijp wel dat het leven weer doorgaat en daar hoort ook contact tussen kleinkinderen en grootouders bij.
Geloof niet dat de grootste groep ongevaccineerden bij de grootouders ligt die weleens oppassen of hun kleinkind te logeren hebben.![]()
Als iemand wil emigreren, al dan niet tijdelijk, prima toch? Staat iedereen vrij. Alleen kunnen velen het niet, omdat ze toch in meer of mindere mate afhankelijk zijn van het sociale stelsel in Nederland en niet eenvoudig over de grens hun boterham kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar hebben ze vakanties voor uitgevonden.![]()
Allemaal vrij rulluvantquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan het wellicht weer ontopic? Kinderen en emigreren, het zal allemaal wel..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
is toch net wat anders, dan is ieder land leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar hebben ze vakanties voor uitgevonden.![]()
Mwa, ik zou niet zo nodig op vakantie hoeven naar any random middelgrote stad in Rusland in deze tijd van het jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch net wat anders, dan is ieder land leuk![]()
![]()
Belgie (Belgica) was de Latijnse naam voor Nederlandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar waarom heet je dan Etto van BelgieOmnibus in omnibus.
Het is mij inmiddels duidelijk dat het OMT en het RIVM vinden dat het niet hebben van Corona het enige is dat gezond zijn betekent.
Dat inmiddels heel veel mensen mentale problemen hebben, uitzichtloosheid ervaren, dreigen failliet te gaan, boeit niet. Dat Corona inmiddels voor heel veel mensen een snotneus is, dat boeit niet, maar o wee als er een besmetting is, dat is toch het enige dat telt.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Het droomland van elke boosrechtse EU-hatert.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mwa, ik zou niet zo nodig op vakantie hoeven naar any random middelgrote stad in Rusland in deze tijd van het jaar
[ afbeelding ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belgie (Belgica) was de Latijnse naam voor NederlandHoe krijg je het verzonnen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgicaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:48 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]Hoe krijg je het verzonnen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Benamingen_van_de_Lage_Landen
Verder nog wat?Omnibus in omnibus.
Maar waarom heet je dan niet Etto van Belgica?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgica![]()
Toch maar tot de Rijn. Maar wat daar boven ligt mogen ze toch wel afstoten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belgie (Belgica) was de Latijnse naam voor Nederland![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgica
https://nl.wikipedia.org/wiki/Benamingen_van_de_Lage_Landen
Verder nog wat?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
Yes, inderdaad. Het niet krijgen van corona is het belangrijkste wat er is. Al dat andere telt niet meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:45 schreef popje het volgende:
Het is mij inmiddels duidelijk dat het OMT en het RIVM vinden dat het niet hebben van Corona het enige is dat gezond zijn betekent.
Dat inmiddels heel veel mensen mentale problemen hebben, uitzichtloosheid ervaren, dreigen failliet te gaan, boeit niet. Dat Corona inmiddels voor heel veel mensen een snotneus is, dat boeit niet, maar o wee als er een besmetting is, dat is toch het enige dat telt.![]()
Zit wat in, misschien eens een verandering 'kopen'quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar waarom heet je dan niet Etto van Belgica?Omnibus in omnibus.
Moet je doen. Daar krijgen we kei snelle servers voor terug.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zit wat in, misschien eens een verandering 'kopen'Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Jongeren tot en met 17 mogen weer sporten tot 20.00.
Wat een treurnis, die gehele sport moet gewoon open..![]()
Huhwat? Wat is er met 26 gebeurd?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:53 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een treurnis, die gehele sport moet gewoon open..
Oh, dit mocht al.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja maar als we gaan versoepelen dan moeten alle trainers enzo in quarantaine, dus kun je sowieso niet sporten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:53 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een treurnis, die gehele sport moet gewoon open..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Jep, iets met sporten is gezond en zorgt voor een goede weerstand. Maar die sportievelingen in het kabinet zien dat niet of willen het niet zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:53 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een treurnis, die gehele sport moet gewoon open..![]()
26?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huhwat? Wat is er met 26 gebeurd?
Oh, dit mocht al.![]()
wat is type 2 eigenlijk, dat zijn toch gewoon die papieren dingen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:53 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Tot zover het goedbedoelde advies van ons OMT![]()
Tuitert en Boomsma hadden daar gister wel terecht punten in. Ik kan dat hele Den Haag niet meer volgen, werkelijk..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, iets met sporten is gezond en zorgt voor een goede weerstand. Maar die sportievelingen in het kabinet zien dat niet of willen het niet zien.![]()
Gelukkig zie ik er jong uit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:53 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een treurnis, die gehele sport moet gewoon open..Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Dat dacht ik dus ook, maar nee, je hebt daar een type 1 en een type 2 van. Uiterlijk niet van elkaar te onderscheiden, staat op de doos welk type het is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is type 2 eigenlijk, dat zijn toch gewoon die papieren dingen?![]()
Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook leuk land voor de Olympirs die straks gaan
Dat moet je toch gewoon boycotten?
Hoe kun je afreizen naar een land met een dergelijk regime. Ik snap daar niks van.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Binnenkort ook in Europa.quote:
We zijn daar echt niet zo extreem ver vandaan als dat mensen denken.![]()
Nee het was deze keer tot 18 en die mochten tot 17:00 uur sporten. Nu mogen ze 3 uurtjes langer. Omdat, ja dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dit mocht al.![]()
gaat wel heel ver dit, wat een kutland is het ookquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook leuk land voor de Olympirs die straks gaan![]()
Hoe lang ga je hier nu al mee Don? Je weet inmiddels toch wel dat we over twee weken meer weten. Geduld.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:51 schreef DonDruiper het volgende:
Ik lees veel dat we wachten op de omikron storm.
Maar wat als die niet komt? Hoe lang wachten we dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al deze wetenschappelijke artikelen zeggen wel iets andersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:58 schreef HulkHeld het volgende:
Aangetoond dat mondkapjes niet werken en dan toch een verplichting gaan invoeren, ellendelingen..
![]()
Yes, maar dat zijn complottheorien, ik hoop echt dat dat complottheorien blijven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Binnenkort ook in Europa.
We zijn daar echt niet zo extreem ver vandaan als dat mensen denken.![]()
Je kan ze ook gewoon niet dragen hoor. Geen hond die daar iets van zegt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:58 schreef HulkHeld het volgende:
Aangetoond dat mondkapjes niet werken en dan toch een verplichting gaan invoeren, ellendelingen..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Tja waarom gaan voetballers massaal naar Qatar?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
Dat moet je toch gewoon boycotten?
Hoe kun je afreizen naar een land met een dergelijk regime. Ik snap daar niks van.
Mensen zijn extreem egostisch.
Als WW2 nu was uitgebroken zou exact hetzelfde zijn gebeurd.
Men is zelfs nog individualistischer dan toen.![]()
Maar dat is dus eigen keuze, vanwege BigBrotheriswatching you. Blijkbaar nodig bij dat enge volkje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook leuk land voor de Olympirs die straks gaan![]()
buitensporten voor 18+ tot 17:00 (dus niet 20:00 straks) mag in 2 tallen op 1,5 meter ex instructeurquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dit mocht al.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hoe lang ga je hier nu al mee Don? Je weet inmiddels toch wel dat we over twee weken meer weten. Geduld.Goedzo! 10x mooier dan Porec. En warmer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Die "papieren" dingen zijn volledig van kunststof gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is type 2 eigenlijk, dat zijn toch gewoon die papieren dingen?are we infinite or am I alone![]()
Dat is beter ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon niet dragen hoor. Geen hond die daar iets van zegt.![]()
Dus feitelijk is het virus nu pas actief vanaf 17:00, behalve voor minderjarigen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
buitensporten voor 18+ tot 17:00 (dus niet 20:00 straks) mag in 2 tallen op 1,5 meter ex instructeur100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou mooi zijn als ze eens keer bij de overheid zouden zeggen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:58 schreef HulkHeld het volgende:
Aangetoond dat mondkapjes niet werken en dan toch een verplichting gaan invoeren, ellendelingen..
Dank voor jullie advies, doen we niets mee.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wij hebben deze tweet ook gelezen. Toch wachten we onze eigen modellen even af.quote:
Peace,
JapioZuiger van het FOK!-OMT![]()
Een complottherie vind ik zeggen dat covid niet bestaat en het een plan is om China 2.0 te creren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:59 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Yes, maar dat zijn complottheorien, ik hoop echt dat dat complottheorien blijven.
Blij zijn dat we niet daar wonen en dat zo houden en beschermen door niet richting een potentieel hellend vlak te willen gaan wat daartoe kan leiden vind ik geen complottheorie.
Maar veel mensen halen het door elkaar.
Ook omdat ze niet ver vooruit kijken. Dan is alles al gauw een complot natuurlijk.![]()
Mogen volwassenen niet buiten sporten met zijn tweeen in de avond?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
buitensporten voor 18+ tot 17:00 (dus niet 20:00 straks) mag in 2 tallen op 1,5 meter ex instructeurHet leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Dat staat er toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef popje het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet buiten sporten met zijn tweeen in de avond?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef popje het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet buiten sporten met zijn tweeen in de avond?
Dat is levensgevaarlijk.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Jawel, dat mag wel. Wandelen, fietsen en hardlopen zien ze ook als sporten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef popje het volgende:
[..]
Mogen volwassenen niet buiten sporten met zijn tweeen in de avond?![]()
Dus door de zure appel heen bijten en we zijn er gauw vanaf.quote:
Boosteren is misschien zelfs overkill.
Beter stuur je die vaccins naar derdewereldlanden.![]()
Ik loop gewoon hard 's avonds hoor, met een ander persoon. Niemand die me daarin kan tegenhouden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jawel, dat mag wel. Wandelen, fietsen en hardlopen zien ze ook als sporten.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Fuck dat. Dagje paardrijden en je bovenbenen zijn naar de klote.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Blij dat mijn sport paardrijden is. Jaja, ik weet dat is geen sport, schot voor open doel. Lekker de hele coronatijd 3 a 4 keer per week het bos in. Ook wel eens met 4 of 6 man. Geen boswachter die er iets van zegt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
ik heb me er nog niet echt in verdiept, dit is ook maar een advies dus even afwachten wat ze er van over nemenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die "papieren" dingen zijn volledig van kunststof gemaakt.![]()
Pas maar op! Voor je het weet ligt er een boa in de bosjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:05 schreef popje het volgende:
[..]
Ik loop gewoon hard 's avonds hoor, met een ander persoon. Niemand die me daarin kan tegenhouden.![]()
Precies dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:05 schreef popje het volgende:
[..]
Ik loop gewoon hard 's avonds hoor, met een ander persoon. Niemand die me daarin kan tegenhouden.![]()
Ik denk dat een grote man met geladen pistool en blaffende Duitse herder je vast zal doen omkeren naar huis hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:05 schreef popje het volgende:
[..]
Ik loop gewoon hard 's avonds hoor, met een ander persoon. Niemand die me daarin kan tegenhouden.
Maar die ga je vast hopelijk niet tegenkomen![]()
![]()
Tijd voor Squid Game-taferelen!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:05 schreef popje het volgende:
[..]
Lijkt me top.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch maar tot de Rijn. Maar wat daar boven ligt mogen ze toch wel afstoten.
Die kutbrabo's en reserve belgen uit limburg hebben we geen flikker aan. Beetje friet zeggen terwijl je patat bedoelt.
Dat is toch geen Nederland?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Begin gewoon met terug gaan naar de "avondlockdown", alles open tot 20:00. We smeren het weer onnodig lang uit hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dus door de zure appel heen bijten en we zijn er gauw vanaf.
Boosteren is misschien zelfs overkill.
Beter stuur je die vaccins naar derdewereldlanden.![]()
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220111_15951785Waarom wordt een advies al gebracht als een zekerheid?quote:Vaarwel stoffen mondkapje: drie vragen over het medisch mondneusmasker type II en FFP2![]()
Ja dat mag ook gewoon Hans.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:05 schreef popje het volgende:
[..]
Ik loop gewoon hard 's avonds hoor, met een ander persoon. Niemand die me daarin kan tegenhouden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vanaf 18 jaar: maximaal 2 personenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor Squid Game-taferelen!
Georganiseerd buiten in de openbare ruimte sporten is ook na 17.00 uur toegestaan. U bent dan met maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand, exclusief instructeur. U kunt dus bijvoorbeeld samen fietsen, hardlopen, bootcampen of fitnessen in het park.
Dit lees ik net op Rijksoverheid.nl. Sporten na 1700 mag in tweetallen.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Ik hoop daar altijd op, dan loop ik in ieder geval een toptijd dat rondjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik denk dat een grote man met geladen pistool en blaffende Duitse herder je vast zal doen omkeren naar huis hoor.
Maar die ga je vast hopelijk niet tegenkomen![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/politie(...)gende-generatie.html
Jongeren staan te huilen en protesteren massaal als een agent iemand vermoord 6000km verderop maar worden in deze hele crisis en in de toekomst kapot gemaakt door dit na mij de zondvloed kabinet en ze doen niks?![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt me top.
Die kutbrabo's en reserve belgen uit limburg hebben we geen flikker aan. Beetje friet zeggen terwijl je patat bedoelt.
Dat is toch geen Nederland?![]()
![]()
OMT: hoog aantal besmettingen omikron doet ons besluiten om de lockdown te verlengen. Krijg allemaal de teringquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Twee jaar na start corona, drie lockdowns verder, je hele bevolking zit er doorheen, gros is gevaccineerd, risicogroepen zijn geboosterd, en dan komen aanzetten met strengere regels voor mondkapjes binnen (en buiten).
Hef dat OMT toch gewoon op.![]()
Maar hier in NL genoeg reden om in lockdown te blijven..quote:
Voor the eternal ever and ever.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Volgens mij moet je juist alles opengooien nu en iedereen het laten krijgen. Ben je over een paar weken overal vanaf. En ja, die paar obese, eigenwijze, niet-gevaccineerde tachtigers met onderliggend lijden die het niet halen... c'est la vie.![]()
Gaaf land.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jongeren staan te huilen en protesteren massaal als een agent iemand vermoord 6000km verderop maar worden in deze hele crisis en in de toekomst kapot gemaakt door dit na mij de zondvloed kabinet en ze doen niks?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Iedereen gaat het inderdaad toch wel krijgen. Kun je het beter nu doen nu de vaccins en de boosters nog fatsoenlijk werken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:12 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij moet je juist alles opengooien nu en iedereen het laten krijgen. Ben je over een paar weken overal vanaf. En ja, die paar obese, eigenwijze, niet-gevaccineerde tachtigers met onderliggend lijden die het niet halen... c'est la vie.![]()
Juist.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen gaat het inderdaad toch wel krijgen. Kun je het beter nu doen nu de vaccins en de boosters nog fatsoenlijk werken.![]()
Hebben ze ooit een advies naast zich neergelegd de laatste weken maanden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220111_15951785
[..]
Waarom wordt een advies al gebracht als een zekerheid?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Spot on.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jongeren staan te huilen en protesteren massaal als een agent iemand vermoord 6000km verderop maar worden in deze hele crisis en in de toekomst kapot gemaakt door dit na mij de zondvloed kabinet en ze doen niks?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Haha, idem dito. Maar dan andersom.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt me top.
Dat is toch geen Nederland?![]()
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220110_87817849
He Caspar, we hebben pagina vier van het regionale nieuws nog niet vol. Ga jij even kijken hoe de ouders hun kinderen naar de school om de hoek brengen? Vergeet je camera niet!![]()
Als jij bij Belgie wil horen, be my guest. Maar wij nemen de naam 'Nederland' met ons mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, idem dito. Maar dan andersom.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
jawel maar dit is een advies wat weinig consequenties heeft dus dan is het wel makkelijker daar mee in te stemmenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hebben ze ooit een advies naast zich neergelegd de laatste weken maanden?![]()
Stop mij eens niet in dezelfde categorie als dat stelletje sneeuwvlokjes. Die activisten zitten er nu juist warmpjes bij dankzij hun goede afkomst.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jongeren staan te huilen en protesteren massaal als een agent iemand vermoord 6000km verderop maar worden in deze hele crisis en in de toekomst kapot gemaakt door dit na mij de zondvloed kabinet en ze doen niks?100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: