SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Emigreren, wel erg overdreven he![]()
Ik snap overigens wel de mensen die de mogelijkheid hebben om tijdelijk even lekker vanuit het buitenland te werken.![]()
Kwam deze tegen, wel interessant en opvallend dat er dus blijkbaar relatief zo veel jongeren en zo weinig 60+ers besmet raken..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Emigreren... never nooit. Teveel gehecht aan mijn vaderland, huis, haard en cultuur.Omnibus in omnibus.
Tja.. ik weet niet. Qua rijkdom, sociale voorzieningen en instanties wonen we toch wel in een fantastisch land.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:34 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zeker weten, als ik geen kinderen zou hebben had ik dat ook gedaan. Nu helemaal, met die uitzichtloze "ja maar het ziekenhuis" situatie hier in Nederland.
Iets met buren en gras.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Snap sowieso niet hoe je zo makkelijk je eigen land de rug toe keert.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. ik weet niet. Qua rijkdom, sociale voorzieningen en instanties wonen we toch wel in een fantastisch land.
Iets met buren en gras.
Omnibus in omnibus.
Maar waarom heet je dan Etto van Belgiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe je zo makkelijk je eigen land de rug toe keert.![]()
ieder zijn eigen gevoel/dingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Emigreren... never nooit. Teveel gehecht aan mijn vaderland, huis, haard en cultuur.
andere culturen en omgevingen meemaken is heerlijkwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Kan het wellicht weer ontopic? Kinderen en emigreren, het zal allemaal wel..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Daar hebben ze vakanties voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ieder zijn eigen gevoel/ding
andere culturen en omgevingen meemaken is heerlijk![]()
Wat een gezeik over opa's en oma's. Inmiddels hebben de meesten zich allang laten vaccineren, me dunkt. Of zijn besmet geweest of inmiddels dood.
Weet niet hoe het bij jullie vroeger was maar ik vond het heerlijk bij mijn grootouders te zijn en zij vonden het fijn hun kleinkinderen om zich heen te hebben.
We zijn nu 2 jaar verder. Dus ik begrijp wel dat het leven weer doorgaat en daar hoort ook contact tussen kleinkinderen en grootouders bij.
Geloof niet dat de grootste groep ongevaccineerden bij de grootouders ligt die weleens oppassen of hun kleinkind te logeren hebben.![]()
Als iemand wil emigreren, al dan niet tijdelijk, prima toch? Staat iedereen vrij. Alleen kunnen velen het niet, omdat ze toch in meer of mindere mate afhankelijk zijn van het sociale stelsel in Nederland en niet eenvoudig over de grens hun boterham kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar hebben ze vakanties voor uitgevonden.![]()
Allemaal vrij rulluvantquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan het wellicht weer ontopic? Kinderen en emigreren, het zal allemaal wel..Zuiger van het FOK!-OMT![]()
is toch net wat anders, dan is ieder land leukquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar hebben ze vakanties voor uitgevonden.![]()
Mwa, ik zou niet zo nodig op vakantie hoeven naar any random middelgrote stad in Rusland in deze tijd van het jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch net wat anders, dan is ieder land leuk![]()
![]()
Belgie (Belgica) was de Latijnse naam voor Nederlandquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar waarom heet je dan Etto van BelgieOmnibus in omnibus.
Het is mij inmiddels duidelijk dat het OMT en het RIVM vinden dat het niet hebben van Corona het enige is dat gezond zijn betekent.
Dat inmiddels heel veel mensen mentale problemen hebben, uitzichtloosheid ervaren, dreigen failliet te gaan, boeit niet. Dat Corona inmiddels voor heel veel mensen een snotneus is, dat boeit niet, maar o wee als er een besmetting is, dat is toch het enige dat telt.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Het droomland van elke boosrechtse EU-hatert.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mwa, ik zou niet zo nodig op vakantie hoeven naar any random middelgrote stad in Rusland in deze tijd van het jaar
[ afbeelding ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belgie (Belgica) was de Latijnse naam voor NederlandHoe krijg je het verzonnen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgicaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:48 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]Hoe krijg je het verzonnen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Benamingen_van_de_Lage_Landen
Verder nog wat?Omnibus in omnibus.
Maar waarom heet je dan niet Etto van Belgica?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgica![]()
Toch maar tot de Rijn. Maar wat daar boven ligt mogen ze toch wel afstoten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Belgie (Belgica) was de Latijnse naam voor Nederland![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Belgica
https://nl.wikipedia.org/wiki/Benamingen_van_de_Lage_Landen
Verder nog wat?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
Yes, inderdaad. Het niet krijgen van corona is het belangrijkste wat er is. Al dat andere telt niet meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:45 schreef popje het volgende:
Het is mij inmiddels duidelijk dat het OMT en het RIVM vinden dat het niet hebben van Corona het enige is dat gezond zijn betekent.
Dat inmiddels heel veel mensen mentale problemen hebben, uitzichtloosheid ervaren, dreigen failliet te gaan, boeit niet. Dat Corona inmiddels voor heel veel mensen een snotneus is, dat boeit niet, maar o wee als er een besmetting is, dat is toch het enige dat telt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: