Ooit begonnen met de 'intelligente lockdown' en geëindigd met de starre 'we hebben paniek en kutten maar wat voort lockdown'.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie ook geen verrassingen komen hoor. Wat iemand anders hier net ook zei, ik vond het zeker wel een verrassing dat er nog MEER geneuzel in de marge bij lijkt te komen, met die mondkapjes en dan ook mondkapjes buiten.
Man man man wat een treurigheid.
Maar wat ik mij blijf afvragen, door de scholen open zullen er vast meer besmettingen komen. Waarschijnlijk ook wel weer wat meer ziekenhuisklanten.
Maar stel dat dit zo is, wat dan? Houden we alles dicht tot mei? Waarom is er nu nooit eens een plan hier in Nederland? Of wat meer acceptatie? Of wat zijn grenswaarden voor wanneer alleen al de winkels open kunnen? Wat is het aandeel van een winkel in de besmettingscijfers?
Watquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
net zoals al die zielige kindjes in afrika die doodgaan en hulp nodig hebben.....
begin er eens mee om die kinderen niet op de wereld te laten komen.
en dat is niet zo heel moeilijk
De hele wereld over reizen... toe maar. Per vliegtuig?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dus als je geen kindjes op de wereld zet ben je een zolderkamerautist ?
dat is wel heel erg zwart wit he of je leven altijd uit het standaard huisje en kindjes moet bestaan.
ik reis de hele wereld over voor een appel en en ei waar menigeen jaloers op is.....maar dat terzijde.
tot zover deze zolderkamerautist.
de "intilligente" lockdown......quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Ooit begonnen met de 'intelligente lockdown' en geëindigd met de starre 'we hebben paniek en kutten maar wat voort lockdown'.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was in Zwitserland al zo. De sportschool mocht je wel in, maar alleen met masker. Ook Tijdens de oefeningen.
Exact.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Nou ik had nog hoop dat de sportscholen open gaan maar als ik het zo lees kunnen we dat vergeten.
Misschien buitensport wel?
De positieve aspecten worden weer lekker gebagatelliseerd.
Ik ga wel verder met hardhollen en boomstammen optillen.
Allemaal mindset...
Ik heb 3 kinderen, maar opa en oma hebben nog nooit opgepast. Ben het met je eens. Je kunt niet het hele land zo ongeveer op slot houden, omdat sommige ouders geen andere oplossing hebben dan opa en oma op te laten passen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat is wel heel erg zwart wit he of je leven altijd uit het standaard huisje en kindjes moet bestaan.
ik reis de hele wereld over voor een appel en en ei waar menigeen jaloers op is.....maar dat terzijde.
Daar lijkt het wel op, enige wat je hoort is "ja maar het ziekenhuis" en "we weten het niet". Voor de rest niks.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Ooit begonnen met de 'intelligente lockdown' en geëindigd met de starre 'we hebben paniek en kutten maar wat voort lockdown'.
Om dit soort acties ga je gewoon weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 01:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt in de (corona-gerelateerde) zorg en zou een corona bonus/toeslag krijgen van een paar honderd euro. Die krijgt ze nu niet omdat ze met zwangerschapsverlof is geweestHet gaat echt niet om die paar centen, maar dit werkt natuurlijk niet motiverend.
jazeker! over 3 dagen gaan we 2 maanden naar kaapverdiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De hele wereld over reizen... toe maar. Per vliegtuig?
Wereld is toch al naar de klote, toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jazeker! over 3 dagen gaan we 2 maanden naar kaapverdie
niks mis mee aangezien ik tonnen een co2 uitstoot bespaar door geen kinderen te hebben
tot zover deze zolderkamerautist
juist dit.....maar heel veel ouders zijn gewoon afhankelijk van opa en omaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb 3 kinderen, maar opa en oma hebben nog nooit opgepast. Ben het met je eens. Je kunt niet het hele land zo ongeveer op slot houden, omdat sommige ouders geen andere oplossing hebben dan opa en oma op te laten passen.
Bedankt voor de peptalk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk hoor.![]()
Maar ook tegen jou zeg ik: man the fuck up. Ik wil naar mijn werk en naar de kroeg. Kan ook niet. Ga daarom niet families maar brandmerken als reden van alle ellende omdat opa en oma moeten bijspringen. Misschien onderhand eens volwassen worden en je eigen advies ter harte nemen: hoort bij het leven, tegenslag. Evenals samenleven.
Laten we kinderen krijgen inkomensafhankelijk makenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist dit.....maar heel veel ouders zijn gewoon afhankelijk van opa en oma
neem dan geen kinderen ....of minder
De boswachter gaat toch niet over cojonamaatregelen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Blij dat mijn sport paardrijden is. Jaja, ik weet dat is geen sport, schot voor open doel. Lekker de hele coronatijd 3 a 4 keer per week het bos in. Ook wel eens met 4 of 6 man. Geen boswachter die er iets van zegt.
en terecht........na 20 maanden en 3 prikken is het wel klaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
En daarna nog lekker met zijn allen in de kantine wat drinken. Bij ons op stal doen ze niet aan corona.
Maar wel de lockdown verlengen omdat cruciale sectoren in gevaar komen, niet de quarantaineregels versoepelen. Straks wordt het langetermijnplan met Corona gewoon in de winter alles dicht, maar geen vaccinatieplicht. Zo houden we allemaal altijd rekening met het virus!quote:
en de kinderbijslag afschaffen, lijkt mij een prima plan !!!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we kinderen krijgen inkomensafhankelijk maken
Jij bent niet in een positie om voor een ander te bepalen of het verstandig is om kinderen op deze wereld te zetten. Vervolgens refereer je naar Afrika, wat al helemaal als een tang op een varken slaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Al zou iedereen zijn gevaccineerd, dan nog heb je besmettingen. Het vaccin werkt niet 100%. Verre van zelfs.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:29 schreef popje het volgende:
[..]
Maar wel de lockdown verlengen omdat cruciale sectoren in gevaar komen, niet de quarantaineregels versoepelen. Straks wordt het langetermijnplan met Corona gewoon in de winter alles dicht, maar geen vaccinatieplicht. Zo houden we allemaal altijd rekening met het virus!
nog een jaartje maatregelen en ik verhuur mijn huis hier en emigreer ik naar een warm land waar ze wel met en virus proberen te levenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:29 schreef popje het volgende:
[..]
Maar wel de lockdown verlengen omdat cruciale sectoren in gevaar komen, niet de quarantaineregels versoepelen. Straks wordt het langetermijnplan met Corona gewoon in de winter alles dicht, maar geen vaccinatieplicht. Zo houden we allemaal altijd rekening met het virus!
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog een jaartje maatregelen en ik verhuur mijn huis hier en emigreer ik naar een warm land waar ze wel met en virus proberen te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |