SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Unaniemquote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Ik zou @:Paul meteen nomineren.
Mogen jullie hem wegstemmen.
gewoon meteen een zwarte stemquote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Bedankt, wist niet echt iets en zag ineens dat ik lapo hadquote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef Whuzz het volgende:
er kan maar 1 iemand zeuren over moddenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:07 schreef Sestra666 het volgende:
waarom een discussie over moderatie?
Wat is er mis met Benny?
Jij de lapo ? nee tochquote:Op maandag 10 januari 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt, wist niet echt iets en zag ineens dat ik lapo had
Dit is BB. Zo is het spel. het is KEI hard. Spannender dan ooit. en WIJ beslissen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:07 schreef Paul het volgende:
Waarom doen lullie zo onaardig jegens mijn
en ik wil ook even zeurenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
er kan maar 1 iemand zeuren over modden
en niet on topic blijven
er was ene mod die post 301 hadquote:
ben je aan het vooruit kijken?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef Stargazing het volgende:
Salars manipulatieve gedrag komt goed in beeld in de uitzending
zij had Lapoquote:Op maandag 10 januari 2022 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Mrsloveable : Dat zijn 2 kaaps in a row. . geef mensen wel even de kans om het topic te openen.
Paul had geen lapoquote:Op maandag 10 januari 2022 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Mrsloveable : Dat zijn 2 kaaps in a row. . geef mensen wel even de kans om het topic te openen.
Ja ik had de lapo hequote:Op maandag 10 januari 2022 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat ga ik in de DBK meldenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee die gaat gewoon door het slotje
huh?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
nee ben gewoon de uitzending aan het kijken op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jij had Lapo en Paul ging wederom door het slotjequote:
staat in de opquote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef odie22 het volgende:
hoe lang moet je wachten dan op een topic te openen na de laatste post ? ik dacht 1 minuut
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij moet er met zijn poten vanaf blijven ......![]()
Kitty is woest - 10 januari 2022.IK. WIL. BOWLEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kittler.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga ieder geval, dan kan ik ook niet kapen
2quote:Op maandag 10 januari 2022 20:12 schreef odie22 het volgende:
hoe lang moet je wachten dan op een topic te openen na de laatste post ? ik dacht 1 minuut
Nee, jij loopt achter!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, jij loopt achter!
Wordt wat gemeld over de vrijstelling van Kristof
nietus!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, jij loopt achter!
Wordt wat gemeld over de vrijstelling van Kristof
Nog niet vaak genoeg. Dit gaat gewoon een week zo door.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
Jeuh... hoe vaak heeft ze nu al niet verteld wat er allemaal was
Zou ff je stream refreshenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
nietus!
ze staan weer eens bij het fornuis
sorry je hebt gelijkquote:Op maandag 10 januari 2022 20:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
zie je wel, er wordt dus weer info voor mij achter gehoudenhier staat niks
nope ik ook nietquote:Op maandag 10 januari 2022 20:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoor niks over naar de woonkamer gaan
Die weten straks amper nog wat van wie is tegen de tijd dat ze alles terug hebbenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:16 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha dus de inhoud van hun koffer kost ook geld
Niet! Ik wordt hier helemaal verkeerd weggezet door de regiequote:Op maandag 10 januari 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope ik ook niet
en Whuzz is gewoon aan het klieren
die is helemaal gestressed, iedereen in de keuken , zoveel eten, wassen, koken enz enzquote:
Mooi hequote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vera hele dag in badjas en winterjas en haar speelpakje aan
my dingdingdongquote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
OOHHH, YOU TOUCH MY TRALALAAAAA
ik zag het ook al, heel de tijd de camera's op jouquote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet! Ik wordt hier helemaal verkeerd weggezet door de regie
Ofzo.
Kitty heeft ook haar speelpakje aan, al JARENquote:Op maandag 10 januari 2022 20:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vera hele dag in badjas en winterjas en haar speelpakje aan
"Stinky Pinky"quote:Op maandag 10 januari 2022 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kitty heeft ook haar speelpakje aan, al JAREN
Ze heeft het toch ook goed gedaan? Dan mag je je best goed voelen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty voelt zich weer super goed met wat ze gekozen heeft en niet voor zichzelf
Dat was mijn lul die dat schreef, dus ik was het nietquote:
gisteren was de liefde over bij Utoquote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
was er ergens sprake dan omdat niet te doen
Nee man, zonde, dan was je alle smaak er uit.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
En nog dat pak niet in de was doen denk ik.
knappe lul heb je ook hequote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was mijn lul die dat schreef, dus ik was het niet
Ik had mijn bedenkingen eerstquote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
was er ergens sprake dan omdat niet te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ow, die gaat wel overstag hoor, maak je niet ongerustquote:Op maandag 10 januari 2022 20:22 schreef Paul het volgende:
FOK!kers die haar willen doen, maar zij ons niet
Zo, echt veel rimpels inderdaad. Ze is 58 maar ziet er echt een stuk ouder uit.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
ligt het nu aan mij of komt er elke dag een rimpel bij bij Kitty
ach morgen komt Amyquote:
Dat was je moeder ook afgelopen nachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was je moeder ook afgelopen nachtSpoilers tellen niet. Dat wordt een ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik heb hoop dat ze vanavond na de tv uitzending komt.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach morgen komt Amy
kunnen jullie daar massaal over kwijlen
Mens zit vol met rimpels. Oude huidquote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
Jij post het, ik dacht hetquote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
En nu weer haar winkel riedel tegen dimi vertellen. Ze gaat iedereen af haha
Met dat mooi volk daar, wil mijn lul soms ook he toetsenbord overnemenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was mijn lul die dat schreef, dus ik was het niet
Oww, vertel? Foto?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach morgen komt Amy
kunnen jullie daar massaal over kwijlen
Is dat zeker dat ze komt dan? En er was nog een naam Evelien?quote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat ze vanavond na de tv uitzending komt.
Ik was vorig jaar in de COS een pak heftiger en heb nooit een ban ontvangen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Spoilers tellen niet. Dat wordt een ban.
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was je moeder ook afgelopen nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het wel een goeie
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Mag ik niet klagen met me bijna 67quote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
Nee, maar nu is Paul hier ook. Die loopt mij de hele tijd te bannen! Dus maak je borst maar natquote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in de COS een pak heftiger en heb nooit een ban ontvangen.
Nee niet zeker.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Is dat zeker dat ze komt dan? En er was nog een naam Evelien?
zijn deepfakesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit ging eraan vooraf, helaas niet goed in beeld gebracht ....![]()
Kristof mag geen pizza pakken van Kitty - 10 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
staat er goed op hoor!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik zou het bij mannen houden Ses!quote:
Ik begin je steeds leuker te vinden Suuz, terwijl ik je al heel leuk vindquote:
Ik ook. Maar blijf dit jaar rustig.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in de COS een pak heftiger en heb nooit een ban ontvangen.
grijp je kans zodra die zich voordoetquote:Op maandag 10 januari 2022 20:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook. Maar blijf dit jaar rustig.
echtquote:
ik schrijf me volgend jaar wel inquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
kwijlen met whuzz en uto![]()
kom dr maar in amy!
jillquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen al de aanwezigheid van Vera en Nouch zijn de streams een stuk leuker
Vorig jaar moesten we het doen met Jill, liese en Nathalie
en Naomiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Liese was geen lelijke damequote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera moet gewoon haar eigen haarkleur doen dit staat haar nietquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
veel mooier gezicht heeft nouss. van vera vind ik nogal kaal
en beide hebben geen make up op toch?
Liese in dit gezelschap en ze staat pas op de 4e plaats, terwijl het de knapste vorig jaar was.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar Liese was geen lelijke dame
Wegklikken? We hebben alle vertrouwen in jou om op elke denkbare manier spanning in dat spel te brengen!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik schrijf me volgend jaar wel in
kunnen jullie me allemaal weg klikken![]()
![]()
Grey moet ook meedoen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
kwijlen met whuzz en uto![]()
kom dr maar in amy!
Ik zou jou nooit wegklikkenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik schrijf me volgend jaar wel in
kunnen jullie me allemaal weg klikken![]()
![]()
ik zou nooit aan zoiets mee doenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wegklikken? We hebben alle vertrouwen in jou om op elke denkbare manier spanning in dat spel te brengen!
Ik keek liever naar Julie, maar inderdaad, Vera, Navel en misschien Noes staan boven Liese.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese in dit gezelschap en ze staat pas op de 4e plaats, terwijl het de knapste vorig jaar was.
Dus datquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vera moet gewoon haar eigen haarkleur doen dit staat haar niet
en dr wenkbrauwen een kleur gevenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vera moet gewoon haar eigen haarkleur doen dit staat haar niet
ik hou niet van blonde vrouwenquote:
Zeker niet. En Jill ook niet. Maar dit jaar hebben ze toch ook wel mooie dames gevondenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar Liese was geen lelijke dame
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou niet van blonde vrouwen
wel blonde mannen![]()
nee past niet bij haar gezichtquote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dr wenkbrauwen een kleur geven
haar haar vind ik wel mooie kleur
Ik ook. En daarnaast gaan de kijkers een teringhekel aan me hebben met mijn drukke gedoequote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou nooit aan zoiets mee doen
heb binnen 2 dagen ruzie![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef zodeju het volgende:
Eigenlijk zou Kristof en Nouch een leuk stelletje zijn. Beide totaal niet verlegen en dagen elkaar uit.
Af en toe even knuffelen tussendoorquote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef Benny het volgende:
Ik heb het idee dat Vera en Dimitri wel bezig zijn met een soort van paringsdans
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh sjips... Was niet Amy maar EMI...
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh sjips... Was niet Amy maar EMI...
Wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef zodeju het volgende:
Eigenlijk zou Kristof en Nouch een leuk stelletje zijn. Beide totaal niet verlegen en dagen elkaar uit.
Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Veraquote:Op maandag 10 januari 2022 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je zou filteren op naam
Da is Kitty echt wel de meest getypte naam hier
Ik las "drie hoertjes"quote:Op maandag 10 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
maar 3 hoeraatjes voor Kristof die dus de enige is die recht in het gezicht van Kitty iets durft te zeggen
(even filmpje van DGK terug gekeken)
Dan nogquote:Op maandag 10 januari 2022 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera Vera
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef Mjelleke het volgende:
Moet zeggen dat het kliekje van Kristof en Tobias wel grappige dingetjes verzinnen om te doen. Straks stonden ze ineens met zijn vieren te hakken. En hebben ze veel lol samen. Andere groep is best veel klaagzang
Zegt niet zoveel heden ten dagequote:Op maandag 10 januari 2022 20:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
noes heeft een relatie volgens mij
ouwe snoeperTquote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Euh, op het eerste gezicht, zie ik een mooie meid, maar ik houd nog een slag om de arm betreft die Amy
Hier kun je kennismakenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Euh, op het eerste gezicht, zie ik een mooie meid, maar ik houd nog een slag om de arm betreft die Amy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:39 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Hier kun je kennismakenAl bekend wanneer ze er inkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hier alleen koffie, over de hele dag 18 a 20 zwart met caffeine zonder suiker en melkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spoiler alert over de aflevering:Spel van vandaag, om 3:20 viel de vrijstelling, die gunden ze aan Nouchine, Kristoff was sneller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Ik heb echt een raar gevoel over dat mens. Ik haat haar niet, ben niet echt fan ook. Maar ik weet het niet . Kitty doet iets raars.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty is best ok ... ze heeft goede en irritante kanten...
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spoiler alert over de aflevering:Wat jij bedoelt (volgens mij) is hier uitvoerig besprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dat geloof ik wel. Dat straalt hij heel erg uit in alles wat hij doet.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias heeft altijd mediator moeten spelen als kind/tiener
Haten doe ik niet ook geen medelijden.....heb het voorspelt...zo lost Kitty haar meningsverschillen op in de groep.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom doet ze nou zo zielig, zo kan ik haar niet haten
Toen was ik afwezig (helaas)quote:Op maandag 10 januari 2022 20:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt (volgens mij) is hier uitvoerig besproken
Kitty is de enige smaakmaker dit seizoen. Nooit meer naar huis dus.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef Thaidg het volgende:
Go kitty 👍 hopelijk blijft ze er lang nog erin. Leuke tv zo
Ze vertelt het tegenovergestelde, dat ze jaren lang het maar gepikt heeft zodat haar zoon een relatie had met z'n vader.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Kitty is toch ook een echte Tokkie. Kinderen geen contact met de vader. Lijkt mij echt zo'n wijf die de kinderen opstookt tegen de vader.
Ze heeft hem al een narcist genoemd. Dacht ook leuk voor zijn kinderen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Kitty is toch ook een echte Tokkie. Kinderen geen contact met de vader. Lijkt mij echt zo'n wijf die de kinderen opstookt tegen de vader.
Het schiet hier ook alle kanten op. Ene moment irriteer ik me kapot, andere moment vol sympathie. Ideale RLS deelnemerquote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Shucks ..... krijg steeds meer sympathie voor Kitty ...
Nu nog een geduchte tegenspelerquote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Het schiet hier ook alle kanten op. Ene moment irriteer ik me kapot, andere moment vol sympathie. Ideale RLS deelnemer
Oh, als ik dit lees denk ik waar kijk ik naar. Dit is het allerlaatste wat ik wil.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Scenario:
Kitty is niet zo populair bij de bewoners. Maar wel bij het publiek.
Kitty wordt vaak genomineerd. Maar stuurt iedereen naar huis
Kitty wint big brother
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ik hoor niemand klagen over regie
Regie is echt een pak beter dan vorig seizoen
Als dat zo is dan weten de kinderen dat zelf ook wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft hem al een narcist genoemd. Dacht ook leuk voor zijn kinderen.
Zeker, zeker. Dat was vorig jaar wel anders. Wat een amateurisme. Ook wat meer variatie in shots, niet altijd maar close upjes, ook wat meer totaaltjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit jaar laat BB gesprekken veel beter in beeld en volledig ipv steeds van die onverklaarbare streamwissels.
Hulde BB
wil ik ook niet. Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, als ik dit lees denk ik waar kijk ik naar. Dit is het allerlaatste wat ik wil.![]()
stukken beter idd. Gaan ze eindelijk naar ons luisterenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit jaar laat BB gesprekken veel beter in beeld en volledig ipv steeds van die onverklaarbare streamwissels.
Hulde BB
Spaar me.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Scenario:
Kitty wint big brother
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
KITTY is de moeder van JILLquote:Op maandag 10 januari 2022 20:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Spaar me.
Niet weer een herhaling van vorig jaar!
Kitty is niet zo populairquote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Scenario:
Kitty wint big brother
Dat is al de hele week zo 😂quote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik keek net even op de tv. Kitty kruipt ook haar nest in met dat pak aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |