quote:Op maandag 10 januari 2022 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ik hoor niemand klagen over regie
Regie is echt een pak beter dan vorig seizoen
Als dat zo is dan weten de kinderen dat zelf ook wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft hem al een narcist genoemd. Dacht ook leuk voor zijn kinderen.
Zeker, zeker. Dat was vorig jaar wel anders. Wat een amateurisme. Ook wat meer variatie in shots, niet altijd maar close upjes, ook wat meer totaaltjes.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit jaar laat BB gesprekken veel beter in beeld en volledig ipv steeds van die onverklaarbare streamwissels.
Hulde BB
wil ik ook niet. Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, als ik dit lees denk ik waar kijk ik naar. Dit is het allerlaatste wat ik wil.![]()
stukken beter idd. Gaan ze eindelijk naar ons luisterenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit jaar laat BB gesprekken veel beter in beeld en volledig ipv steeds van die onverklaarbare streamwissels.
Hulde BB
Spaar me.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Scenario:
Kitty is niet zo populair bij de bewoners. Maar wel bij het publiek.
Kitty wordt vaak genomineerd. Maar stuurt iedereen naar huis
Kitty wint big brother
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Kitty is toch ook een echte Tokkie. Kinderen geen contact met de vader. Lijkt mij echt zo'n wijf die de kinderen opstookt tegen de vader.
KITTY is de moeder van JILLquote:Op maandag 10 januari 2022 20:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Spaar me.
Niet weer een herhaling van vorig jaar!
Kitty is niet zo populairquote:Op maandag 10 januari 2022 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Scenario:
Kitty is niet zo populair bij de bewoners. Maar wel bij het publiek.
Kitty wordt vaak genomineerd. Maar stuurt iedereen naar huis
Kitty wint big brother
Dat is al de hele week zo 😂quote:Op maandag 10 januari 2022 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik keek net even op de tv. Kitty kruipt ook haar nest in met dat pak aan
Ja, tuurlijk maar daarom hoeft niet een buitenstaander dat te weten....Bloed kruipt vaak en soms wil je als kind niet alles delen met de buitenwereld.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:52 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Als dat zo is dan weten de kinderen dat zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |