Mag ik niet klagen met me bijna 67quote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
ligt het nu aan mij of komt er elke dag een rimpel bij bij Kitty
Nee, maar nu is Paul hier ook. Die loopt mij de hele tijd te bannen! Dus maak je borst maar natquote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in de COS een pak heftiger en heb nooit een ban ontvangen.
Nee niet zeker.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Is dat zeker dat ze komt dan? En er was nog een naam Evelien?
zijn deepfakesquote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
ligt het nu aan mij of komt er elke dag een rimpel bij bij Kitty
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit ging eraan vooraf, helaas niet goed in beeld gebracht ....![]()
Kristof mag geen pizza pakken van Kitty - 10 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
staat er goed op hoor!!!Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik zou het bij mannen houden Ses!quote:
Ik begin je steeds leuker te vinden Suuz, terwijl ik je al heel leuk vindquote:
Ik ook. Maar blijf dit jaar rustig.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in de COS een pak heftiger en heb nooit een ban ontvangen.
grijp je kans zodra die zich voordoetquote:Op maandag 10 januari 2022 20:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook. Maar blijf dit jaar rustig.
echtquote:
ik schrijf me volgend jaar wel inquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
kwijlen met whuzz en uto![]()
kom dr maar in amy!
jillquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen al de aanwezigheid van Vera en Nouch zijn de streams een stuk leuker
Vorig jaar moesten we het doen met Jill, liese en Nathalie
en Naomiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Liese was geen lelijke damequote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vera moet gewoon haar eigen haarkleur doen dit staat haar nietquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
veel mooier gezicht heeft nouss. van vera vind ik nogal kaal
en beide hebben geen make up op toch?
Liese in dit gezelschap en ze staat pas op de 4e plaats, terwijl het de knapste vorig jaar was.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar Liese was geen lelijke dame
Wegklikken? We hebben alle vertrouwen in jou om op elke denkbare manier spanning in dat spel te brengen!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik schrijf me volgend jaar wel in
kunnen jullie me allemaal weg klikken![]()
![]()
Grey moet ook meedoen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef suzi1 het volgende:
kwijlen met whuzz en uto![]()
kom dr maar in amy!
Ik zou jou nooit wegklikkenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik schrijf me volgend jaar wel in
kunnen jullie me allemaal weg klikken![]()
![]()
ik zou nooit aan zoiets mee doenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wegklikken? We hebben alle vertrouwen in jou om op elke denkbare manier spanning in dat spel te brengen!
Ik keek liever naar Julie, maar inderdaad, Vera, Navel en misschien Noes staan boven Liese.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese in dit gezelschap en ze staat pas op de 4e plaats, terwijl het de knapste vorig jaar was.
Dus datquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vera moet gewoon haar eigen haarkleur doen dit staat haar niet
en dr wenkbrauwen een kleur gevenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vera moet gewoon haar eigen haarkleur doen dit staat haar niet
ik hou niet van blonde vrouwenquote:
Zeker niet. En Jill ook niet. Maar dit jaar hebben ze toch ook wel mooie dames gevondenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:31 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar Liese was geen lelijke dame
quote:Op maandag 10 januari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou niet van blonde vrouwen
wel blonde mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |