abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2022 @ 21:25:10 #181
338319 ZarB
Piña colada
pi_203131400
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Welke maatregel is er nu weer bijgekomen? :')
Nog niets maar de media staat er alweer bol van dus ik davht: ik vraag het alvast even :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 10 januari 2022 @ 21:25:12 #182
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203131401
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Welke maatregel is er nu weer bijgekomen? :')
Jouw favoriet, het gaat over mondkapjes.
pi_203131406
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik ben er absoluut niet op tegen dat er draaiboeken op de plank liggen voor als er nog een keer een pandemie voorbij komt. Vraag is tenslotte niet of die nog een keer komt, vraag is meer wanneer. Maar dit leest heel erg als de handdoek in de ring gooien en zeggen: Joe, het virus heeft gewonnen.
Wat mij bij dit soort stukken altijd stoort is dat het uitgaat van een eeuwigdurende pandemie. Alsof het virus de zorg ad infinitum blijft overspoelen. Dat is a priori al onzin en dus slaat het hele stuk als een lul op een drumstel imo.
pi_203131413
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit leest vooral als: Laten we kijken hoeveel nutteloze 'omdenk'-bedrijfjes en 'onderwijscoaches' we kunnen inhuren om ons budget veilig te stellen.
Ik weet niet hoe het bij anderen zit, na bijna 2 jaar thuiswerken is de effectiviteit er bij mij wel af. Snel afgeleid, weinig zin, veel (mentale) excuses om toch maar iets anders te doen, meetingmoeheid e.d.

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om ~6 maanden per jaar elke dag achter je laptop de lesstof tot je te moeten nemen.
pi_203131414
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Degenen die aan de knoppen zitten hebben tot nu toe niet anders gedaan, dus die verwachting lijkt me op dit moment wel gerechtvaardigd.
En de oostblok landen gaan gewoon door zoals ze altijd al deden. Worden wij de nieuwe arme mensen?
pi_203131418
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:24 schreef mir1986 het volgende:

[..]
En dat voor een sterftekans van minimaal een half procent. En waarvan de jongeren onder ons niet eens bang voor hoeven te zijn. Dus daarvoor moeten we hele levens on hold zetten?
Mijn leven staat niet in hold hoor. Als je dat zo ervaart zegt dat nog altijd meer over jezelf als over de maatregelen.
pi_203131424
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat mij bij dit soort stukken altijd stoort is dat het uitgaat van een eeuwigdurende pandemie. Alsof het virus de zorg ad infinitum blijft overspoelen. Dat is a priori al onzin en dus slaat het hele stuk als een lul op een drumstel imo.
En dat allerlei van regeringswege bedachte maatregelen als feiten worden gepresenteerd.
zie email 27 oktober
  maandag 10 januari 2022 @ 21:26:37 #188
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203131427
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:07 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Raak je een beetje gefrustreerd?
Nee hoor.

Ik vertrek morgen naar Val Thorens. 7 dagen zon. Lekker skieen. Restaurantje pakken. Lekker bieren en dom ouwehoeren met vrienden.

Het kan minder.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 10 januari 2022 @ 21:26:40 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203131428
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
“Van december tot maart kunnen we lockdowns verwachten”.

O ja? Wie bepaalt dat?
Een van de schrijvers van dat stuk had het al over online onderwijs... in 2016. 'Innovatie'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203131434
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit leest vooral als: Laten we kijken hoeveel nutteloze 'omdenk'-bedrijfjes en 'onderwijscoaches' we kunnen inhuren om ons budget veilig te stellen.
Ze communiceren in ieder geval wel al net zo wollig als dat soort brabbelende parasieten.
pi_203131437
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mijn leven staat niet in hold hoor. Als je dat zo ervaart zegt dat nog altijd meer over jezelf als over de maatregelen.
Fijn dat jouw leven niet on hold staat, maar dat je nauwelijks leuke dingen mag doen, mensen bang zijn om dingen samen te doen, feestjes niet doorgaan, sociale dingen niet doorgaan, hoezo staat het leven niet on hold?
pi_203131440
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een van de schrijvers van dat stuk had het al over online onderwijs... in 2016. 'Innovatie'.
Heeft ie toevallig ook 6 BV'tjes in die richting? :')
zie email 27 oktober
pi_203131447
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Nee hoor.

Ik vertrek morgen naar Val Thorens. 7 dagen zon. Lekker skieen. Restaurantje pakken. Lekker bieren en dom ouwehoeren met vrienden.

Het kan minder.
Veel plezier, geniet ervan!
  maandag 10 januari 2022 @ 21:27:56 #194
338319 ZarB
Piña colada
pi_203131448
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als het leven gaat bestaan uit lockdowns waarom zou je dan nog een studie doen? :') om thuis te mogen werken en je geld online uit te mogen geven? Nou wow, echt de kwaliteit van leven spat er vanaf!
  maandag 10 januari 2022 @ 21:28:14 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203131452
quote:
10s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ze communiceren in ieder geval wel al net zo wollig als dat soort brabbelende parasieten.
Ach, het zijn echt van die 'leven-lang-leren' bobo's; je leert alleen geen flikker van die bagger; kost vooral veel tijd en geld. Vriendin zit in het onderwijs; altijd lachen wanneer er weer zo'n pipo met powerpoint presentatie 'iets nieuws' komt vertellen (lees: promoten).

Achterlijk gedoe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203131461
quote:

[..]
Nee hoor.

Het kan minder.
@Lenny_Leonard is inmiddels bont en blauw.
pi_203131463
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:27 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Fijn dat jouw leven niet on hold staat, maar dat je nauwelijks leuke dingen mag doen, mensen bang zijn om dingen samen te doen, feestjes niet doorgaan, sociale dingen niet doorgaan, hoezo staat het leven niet on hold?
Dan moet je creatief zijn en andere dingen organiseren. Dat het niet is zoals je gewend bent, wil niet zeggen dat je leven on hold staat.

Natuurlijk is er veel aan de hand en ben je beperkt, maar het mag allemaal wel wat minder dramatisch. Kijk naar wat wel kan en stop met dat gezanik.
pi_203131464
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En dat allerlei van regeringswege bedachte maatregelen als feiten worden gepresenteerd.
Ja inderdaad, nog zoiets.
  maandag 10 januari 2022 @ 21:29:33 #199
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203131467
quote:

[..]
Nee hoor.

Het kan minder.
Klinkt goed. Even een weekje geen broekpoepend OMT aan je hoofd.
  maandag 10 januari 2022 @ 21:29:34 #200
338319 ZarB
Piña colada
pi_203131468
Zijn er nou nog mensen die na het nieuws van vanavond denken: "helemaal begrijpelijk. Nog even volhouden mensen."

Zelfs op nujij worden ze cynisch en staat er geen enkel begripvol bericht. Dat zegt toch wat.
pi_203131475
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het bij anderen zit, na bijna 2 jaar thuiswerken is de effectiviteit er bij mij wel af. Snel afgeleid, weinig zin, veel (mentale) excuses om toch maar iets anders te doen, meetingmoeheid e.d.

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om ~6 maanden per jaar elke dag achter je laptop de lesstof tot je te moeten nemen.
Gelukkig hier nog afwisselend naar kantoor gekund, maar je raakt met 100% thuis werken makkelijk geïsoleerd. Helemaal als je geen partner/familie hebt lijkt me.

Wat mij het meest meeblijft is dat elke dag hetzelfde is, en het weekend is er niks om op te verheugen want alles is dicht of verboden. Die constante onzekerheid ook, zodat je zelfs niet echt 100% op een vakantie kan verheugen, want stel er gebeurt weer iets waardoor je niet kan/mag.
pi_203131476
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:27 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Al zijn coole vrienden feesten gewoon door jwz. Dat het er blijkbaar niet genoeg zijn om bijv een een trouwerij te vullen drukt de pret niet.
pi_203131483
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Never waste a good crisis.
pi_203131486
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:57 schreef ludovico het volgende:
Ik ben dat OMT spuugbeu.

Rechters moeten wakker worden en collega virologen etc moeten gehakt maken van die nonsense. Verenigd u.
Of je trekt er als volk een streep onder. Maar dat zie ik hier niet zomaar gebeuren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 10 januari 2022 @ 21:31:23 #205
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203131501
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:27 schreef ZarB het volgende:

[..]
Als het leven gaat bestaan uit lockdowns waarom zou je dan nog een studie doen? :') om thuis te mogen werken en je geld online uit te mogen geven? Nou wow, echt de kwaliteit van leven spat er vanaf!
Ik heb vandaag twee hele interessante mentorgesprekken gehad. Ging over vervolgopleidingen. Een meisje dat wilde doorstromen naar de havo heeft zich toch maar ingeschreven op het ROC omdat ze bang is dat, tegen de tijd dat ze haar havo-diploma heeft, 2G is ingevoerd op het hbo en ze is niet gevaccineerd dus dan mag ze niet meer naar school. En een jongen die iets in de economie wil gaan doen is van plan om zich toch maar voor een technische opleiding in te schrijven, want die mogen tijdens de lockdowns tenminste gewoon naar school om te lassen en hoeven niet achter de laptop.

Toch mooi hoe we de jeugd met hun toekomst bezig laten zijn, niet?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_203131513
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dan moet je creatief zijn en andere dingen organiseren. Dat het niet is zoals je gewend bent, wil niet zeggen dat je leven on hold staat.

Natuurlijk is er veel aan de hand en ben je beperkt, maar het mag allemaal wel wat minder dramatisch. Kijk naar wat wel kan en stop met dat gezanik.
Zeg je dat ook even tegen de ondernemers wiens leven on hold staan? Of de studenten?
Ik vermaak me nog prima hoor, genoeg leuke avondjes gehad, bordspelavonden en binnenkort een weekend weg met zo'n 15 vrienden. Maar dat je nog maar weinig vermaak hebt buiten je werk om, behalve bij mensen thuis of in het bos/ strand is wel saai.
pi_203131532
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik heb vandaag twee hele interessante mentorgesprekken gehad. Ging over vervolgopleidingen. Een meisje dat wilde doorstromen naar de havo heeft zich toch maar ingeschreven op het ROC omdat ze bang is dat, tegen de tijd dat ze haar havo-diploma heeft, 2G is ingevoerd op het hbo en ze is niet gevaccineerd dus dan mag ze niet meer naar school. En een jongen die iets in de economie wil gaan doen is van plan om zich toch maar voor een technische opleiding in te schrijven, want die mogen tijdens de lockdowns tenminste gewoon naar school om te lassen en hoeven niet achter de laptop.

Eigenlijk diep treurig.
Nog treuriger is dat de leerlingen die nu op het ROC zitten nog geen normaal schooljaar gehad hebben, 3e jaargang al.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203131533
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:25 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja nogal terwijl het helaas ook nog eens druk is. En dat met jonge kinderen en twee jaar niet op vakantie. Dan voelt dit hele deprimerende gedoe en achterlijke beleid als een extra schop in je maag en weinig licht aan de tunnel.
Mensen worden steeds meer in een hoek gedreven.
pi_203131543
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar dat meisje komt echt op de IC als ze niet gevaccineerd is, het is uit zelfbescherming!
Maar inderdaad, doodzonde dat we de talenten van onze jongeren niet volop benutten.
pi_203131544
En morgen gezond weer op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')