Op welk nieuws doel je? Was even aan het fietsen dus geen nieuws gezien.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:29 schreef ZarB het volgende:
Zijn er nou nog mensen die na het nieuws van vanavond denken: "helemaal begrijpelijk. Nog even volhouden mensen."
Zelfs op nujij worden ze cynisch en staat er geen enkel begripvol bericht. Dat zegt toch wat.
quote:In het centrum van Geleen gaan zaterdag de winkels open, ook als de lockdown vrijdag wordt verlengd. Dat schrijven ondernemers op de Facebookpagina winkelen in Geleen, de informatiepagina voor het centrum van de Limburgse stad. "Het is voor ons essentieel om nu open te gaan", zeggen de winkeliers, "anders zijn we voor altijd gesloten."
Dat Kuipers geen, of slechts zeer beperkte, ruimte ziet voor versoepelingen neem ik aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op welk nieuws doel je? Was even aan het fietsen dus geen nieuws gezien.
Ziekenhuisjes op slot voor Gelenarenquote:
Vooral het mondkapjesadvies van het omt.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat Kuipers geen, of slechts zeer beperkte, ruimte ziet voor versoepelingen neem ik aan.
Goed opgemerkt en onthou ik om te begrijpen dat zo meegaan met het sentiment, een manier is om het niet verkeerd te doen. Het brengt dan ook idd rust om je op een onderwerp niet (langer of meer) te hoeven afvragen of iets zinnig of terecht is.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook gewoon een coping mechanisme om de overheidssympathisant uit te hangen die het overal mee eens is.
Op die manier ben je immers nooit gefrustreerd, boos of tekeurgesteld in de gehele gang van zaken.
Ah ja, maar dat was van vanochtend, dan hakt mijn autisme erin.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vooral het mondkapjesadvies van het omt.
De buren zijn ook vrij ernstig.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geleen
Al was het de enige plek op aarde met een winkel, dan zou ik er nog wegblijven.
Dat is sowieso een uitstekend plan. Behalve als ze voor vrijwillige vasectomie komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ziekenhuisjes op slot voor Gelenaren
Hmm, net in het interview op NPO1 vond ik hem wel weer heel duidelijk, corona gaat niet weg dus we moeten leren leven met corona.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat Kuipers geen, of slechts zeer beperkte, ruimte ziet voor versoepelingen neem ik aan.
corona bestaat al duizend jaar..quote:Op maandag 10 januari 2022 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, net in het interview op NPO1 vond ik hem wel weer heel duidelijk, corona gaat niet weg dus we moeten leren leven met corona.
Ik hoopte een beetje dat het een politiek antwoord was voor versoepelingen…
Goed initiatief natuurlijk, iemand enig idee of de winkels op Urk nog open zijn? Die hadden ook zelf besloten de deuren te openen.quote:
Dat eerste is lange- en middellange termijn. En daar gaat-ie zijn kop nog wel stoten vrees ik. Willen en krijgen enzo.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, net in het interview op NPO1 vond ik hem wel weer heel duidelijk, corona gaat niet weg dus we moeten leren leven met corona.
Ik hoopte een beetje dat het een politiek antwoord was voor versoepelingen…
Het centrum van Sittard is wel een factor 10 mooier qua architectuur. Maar het is gewoon wat achterlijk gebied.quote:
Ik heb begrepen dat de 486DX2 besteld is.quote:
Staan toch duidelijke vragen. Jammer dat je ze niet kunt beantwoorden. Ik stel niks vast. Rare reactie hoor van je.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je vraagt helemaal geen informatie maar stelt op een misselijkmakende manier vast dat ik niets om kinderen geef.
Ik denk dat je niet eens - noch de mod - in de gaten had/hebt wat je hier doet.
[..]
Je stelt sws geen vragen maar grijpt schijnheilig en doortrapt, de gelegenheid aan om zo het bloed onder de nagels vandaan te halen. Wat helemaal triest is dat je dit doet over de rug van het leed, dat niet eens ter discussie staat, bij anderen.
De 66mhz? Die kun je dik overklokken tot ver boven de 100mhz.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de 486DX2 besteld is.
Idd. Met meerdere van dit soort grootschalige passieve protesten zou de wind weleens mooi uit de zeilen van het OMT kunnen worden genomen.quote:
Precies dit, je krijgt ook totaal geen energie van dat hele dag thuis hangen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gelukkig hier nog afwisselend naar kantoor gekund, maar je raakt met 100% thuis werken makkelijk geïsoleerd. Helemaal als je geen partner/familie hebt lijkt me.
Wat mij het meest meeblijft is dat elke dag hetzelfde is, en het weekend is er niks om op te verheugen want alles is dicht of verboden. Die constante onzekerheid ook, zodat je zelfs niet echt 100% op een vakantie kan verheugen, want stel er gebeurt weer iets waardoor je niet kan/mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |