SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGone...
Nee de contouren van alles zijn afgezet in het vuilquote:Op maandag 10 januari 2022 18:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Schijnt dat roze geval van Kitty nou onzettend door
Tijdens mijn opleiding (instellingskok) hadden we aan de zijkant van ons schort een speciaal lusje waar je een punt van de doek door heen kon trekkenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:09 schreef mike0709 het volgende:
[..]
10 jaar in de keuken gewerkt, daar werd je al afgestraft als je dat ding op je schouder had. Laat staan zo goor in je broek 🤮
quote:Op maandag 10 januari 2022 180 schreef danilel het volgende:
[..]
kitty's tenenkaas imperium, beter dan mozzarella
maar "ze doet het voor de jongens hoor"quote:Op maandag 10 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Kristof moest even op zijn strepen staan dat hij pizza wil Proeven.
Kitster is not amused.
Kristof zegt dat er nog veggie in de oven moet.
Dus waarom wordt er moeilijk gedaan
Theo en Thea een van de eerste films waar ik naar toe ben geweest al kind.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:10 schreef danilel het volgende:
[..]
kitty's tenenkaas imperium, beter dan mozzarella
Als het maar te vreten is.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:19 schreef suzi1 het volgende:
ik zou toch echt wel willen weten wat het nou is, vega of halal. mij niet voor de gek houwe ni
Ja nu je het zegt zie ik ook handvaten. Dan ontbreekt nog de steen dus die in het midden nog in de uitsparing hoort.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat niet de grillpan? Die hadden ze er ook nog bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook zo chaotisch,,,om niks met Kitty.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Kristof moest even op zijn strepen staan dat hij pizza wil Proeven.
Kitster is not amused.
Kristof zegt dat er nog veggie in de oven moet.
Dus waarom wordt er moeilijk gedaan
Volgens mij is het vega-gehakt. Dat is per definitie ook halal.quote:Op maandag 10 januari 2022 18:19 schreef suzi1 het volgende:
ik zou toch echt wel willen weten wat het nou is, vega of halal. mij niet voor de gek houwe ni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |