Ik heb je post niet gelezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zei alleen dat ik denk dat de nevenschade groot en ondergerapporteerd is om verschillende redenen. Dat werd geïnterpreteerd als BEWUST ondergerapporteerd, wat ik dus niet zei. Begrijpend lezen is een kunst.
Wat vind je betrouwbaar?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb je post niet gelezen.
Maar kom gerust met een betrouwbare bron waaruit blijkt dat vaccins bij een grote aantal mensen 'nevenschade' en sterfte veroorzaken.
Dat begrijp ik, maar zelfs voor dit forum vind ik deze resultaten verrassend. Ik dacht dat veel meer mensen volledig achter het boosteren staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel eens verkiezingspolls gezien op dit forum? FOK! is geen goede afspiegeling van de samenleving.
Dat je dat moet vragen, is natuurlijk al zeer kwalijk.quote:
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag niet wat betrouwbaar _is_, maar wat _jij_ betrouwbaar acht.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je dat moet vragen, is natuurlijk al zeer kwalijk.
Het verklaart ook direct waarom je in BNW regelmatig met stukken op de proppen komt die gelijk worden debunked. Ik heb je daar recentelijk ook nog op moeten wijzen.
Ik vertrouw op de meeste mainstream nieuwskanalen omdat ik weet hoe die te werk gaan en duidelijk maken waar ze hun cijfers en gegeven vandaan halen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag niet wat betrouwbaar _is_, maar wat _jij_ betrouwbaar acht.
Laat ik hem anders stellen: welke bronnen neem jij serieus omdat jij ze betrouwbaar acht?
En verder niks?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de meeste mainstream nieuwskanalen omdat ik weet hoe die te werk gaan en duidelijk maken waar ze hun cijfers en gegeven vandaan halen.
Dus kom maar op met je bronnen.
Ik beperk mij nu even tot nieuwskanalen. En nee, ik kan inderdaad niks met 'alternatieve media'. Die laten namelijk keer op keer zien dat ze onbetrouwbaar zijn.quote:
En rapportageplatforms zoals VAERS?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beperk mij nu even tot nieuwskanalen. En nee, ik kan inderdaad niks met 'alternatieve media'. Die laten namelijk keer op keer zien dat ze onbetrouwbaar zijn.
Iedereen kan 'nevenschade' rapporteren bij VAERS. Het wordt op geen enkele wijze medisch gecheckt. Je kunt dus vraagtekens plaatsen bij de betrouwbaarheid van die meldingen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En rapportageplatforms zoals VAERS?
Ernstige complicaties door het vaccin zijn ook uitzonderlijk, of jij hebt hier een goede bron van?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zei alleen dat ik denk dat de nevenschade groot en ondergerapporteerd is om verschillende redenen. Dat werd geïnterpreteerd als BEWUST ondergerapporteerd, wat ik dus niet zei. Begrijpend lezen is een kunst.
Je moet ook eerst wel begrijpen wat VAERS is... Disclaimer wel eens gelezen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En rapportageplatforms zoals VAERS?
En weten we hoevaak daadwerkelijk wordt onderzocht of iemand iets door een vaccin krijgt of erdoor is overleden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ernstige complicaties door het vaccin zijn ook uitzonderlijk, of jij hebt hier een goede bron van?
Er is ook geen onderrapportage voor, of enige bewijs dat dit structureel gedaan wordt.
Dus logisch dat dit verwijderd is/wordt.
[..]
Je moet ook eerst wel begrijpen wat VAERS is... Disclaimer wel eens gelezen?
[ link | afbeelding ]
Maar door of NA vaccinatie?
Dus NEE, dat is geen betrouwbare informatie. Dit is ook al zo vaak ontkracht in de media. Dumpster diving in VAERS is gewoon triest en laat zien dat je niet begrijpt wat VAERS nu eigenlijk is.
Ik lees wel regelmatig bij alternatieve media dat dit als bron gebruikt wordt, dat zegt eigenlijk ook al genoeg over de kwaliteit van alternatieve media.
Maar ik kijk niet op, dat je met dit voorbeeld komt voor je claims.
Wat stel je voor als alternatief?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen kan 'nevenschade' rapporteren bij VAERS. Het wordt op geen enkele wijze medisch gecheckt. Je kunt dus vraagtekens plaatsen bij de betrouwbaarheid van die meldingen.
Vandaar dat we nu boosters geven en een aangepast vaccin voor omikron in de maak is.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vandaar dat de besmettingen nu de pan uit lopen.
Janssen bedoel je? Want om Pfizer en Moderna echt zinvol te laten zijn heb je twee doses nodig.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef mrevil1337 het volgende:
Ik neem alleen zinvolle prikken dus voorlopig blijft het even bij 1, de periode tussen de 1e prik is nog te kort.
Iedergeval stukje meer natuurlijk dan die cocktail in je arm.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:25 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wel Russische COVID-19 roulette? Lijkt mij een stuk enger.
Hoe kunnen er record aantallen besmettingen zijn als we ons aan de maatregelen houden? Dat was zonder vaccins (2020) niet het geval.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:04 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Vandaar dat we nu boosters geven en een aangepast vaccin voor omikron in de maak is.
Ernstige bijwerkingen en sterftes komem hoe dan ook bij de huisarts of in het ziekenhuis terecht. Deze instanties zijn prima in staat om te beoordelen en - zo nodig - registreren.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat stel je voor als alternatief?
Misschien is het je ontgaan, maar er is een nieuwe variant opgedoken. Eentje die een stuk besmettelijker is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe kunnen er record aantallen besmettingen zijn als we ons aan de maatregelen houden? Dat was zonder vaccins (2020) niet het geval.
Dus we houden ons niet goed genoeg aan de maatregelen, of anders gezegd, gevaccineerden hebben daar schijt aan. Lekker op vakansie!!! Ik ben toch geprikt?!!!quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan, maar er is een nieuwe variant opgedoken. Eentje die een stuk besmettelijker is.
Vaccins beschermen helaas niet volledig tegen besmetting. Je kunt dus nog steeds corona krijgen. De kans op complicaties en een ernstig ziekteverloop wordt gelukkig wel in grote mate verkleind door het vaccin.
Je moet gewoon goed opletten en op tijd bukken als je ze weer ziet vliegen. Ik heb ook een helm op. Niet dat dat heel veel scheelt maar het geeft toch een veilig gevoel. Mensen lachen nu ook vriendelijk naar me want ik heb er een sticker opgeplakt met de tekst “ Hey hoi!”quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan, maar er is een nieuwe variant opgedoken. Eentje die een stuk besmettelijker is.
En wat doe je dan met alle mensen die aangeven dat hun klachten niet worden onderzocht of aan het vaccin gekoppeld?quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ernstige bijwerkingen en sterftes komem hoe dan ook bij de huisarts of in het ziekenhuis terecht. Deze instanties zijn prima in staat om te beoordelen en - zo nodig - registreren.
En voor alle duidelijkheid: bovenstaande gebeurt al.
Je mist dan de kleine kwaaltjes, maar het who gives a shit als iemand een dagje hoofdpijn heeft na het halen van een prikje?
Ik krijg het woordje 'prikken' zelf al nauwelijks uit mijn strot. Maar goed, ik pas me aan aan het klimaat waar we in leven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:50 schreef Monomeism het volgende:
“Hoeveel prikken neem jij?”
Hahah
Ga even een jaar terug in de tijd en stel die vraag eens opnieuw in die context. Hoezo zijn we vandaag NIET beland in een massa-psychose. En we vragen ons al jaren af hoe mensen in Noord Korea, DDR, De oude Sovjet Unie zo dom en bang zijn geweest en zich volkomen hebben laten hersenspoelen. Het is leuk te zien dat iedereen zelf in een “complot bubbel” zit terwijl ze heel goed opletten dat ze niet uit die bubbel worden getrokken door complotdenkers waar de prik pooiers ze voor waarschuwen hahaha geweldig.
Ooit bij je opgekomen dat veel van die mensen hun vermeende klachten ten onrechte koppelen aan het vaccin?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En wat doe je dan met alle mensen die aangeven dat hun klachten niet worden onderzocht of aan het vaccin gekoppeld?
Er zijn best veel mensen die bijv. aangeven dat hun klachten worden afgedaan als 'spanning' of een mentale aandoening.
Het is dus maar de vraag in hoeverre dit daadwerkelijk betrouwbaar wordt onderzocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |