Neuh joh.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dat heb ik niet gezegd of geïnsinueerd, want dat kan ik niet bewijzen. Ik zou graag willen bewijzen dat het niet aan de vaccins lag. Maar daarvoor moet die sterfte eerst worden verklaard.
Vervolgens noem jij aandoeningen die vaker voor zouden komen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Maar we zitten wel met oversterfte.
En vervolgens sluit je ermee af dat het vaccin volgens ''experts'' wel eens verantwoordelijk zou kunnen zijn.quote:Hart- en vaatziekten zouden door uitgestelde zorg komen, het klimaat en weet ik veel wat nog meer. Gisteren las ik nog een artikel waarin staat dat er een sterke toename is van auto-immuunziekten wereldwijd[/b], wat door fast-food zou komen. Er zijn artikelen verschenen dat myocarditis etc. ook bij kinderen voorkomt en zo'n beetje normaal zou zijn.
Dit is 100% insinueren dat het vaccin voor oversterfte zorgt, en dus regelmatig/vaak dodelijk is.quote:Maar voor al deze aandoeningen kan ook het vaccin verantwoordelijk zijn als er iets misgaat, waarschuwen sommige experts.
Deze sporters.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De kans dat je myocarditis krijgt van corona is groter dan de kans dat je die aandoening krijgt van het vaccin:
National Geographic: Kans op myocarditis door COVID-19 groter dan door vaccin
[..]
Over welke sporters heb je het dan? Ik zie weinig opmerkelijks namelijk.
Vaccinatie zou daar inderdaad verantwoordelijk voor kunnen zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neuh joh.
Onderstaande tekst van jouw is echt wel een dikke insinuatie dat vaccins voor oversterfte zorgen:
[..]
Vervolgens noem jij aandoeningen die vaker voor zouden komen.
[..]
En vervolgens sluit je ermee af dat het vaccin volgens ''experts'' wel eens verantwoordelijk zou kunnen zijn.
[..]
Dit is 100% insinueren dat het vaccin voor oversterfte zorgt, en dus regelmatig/vaak dodelijk is.
Wij hebben veel oversterfte maar een land als Noorwegen bijna niet en dan is ook bijna de hele bevolking geprikt. Of wil je zeggen dat wij andere vaccins hebben gehad?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Vaccinatie zou daar inderdaad verantwoordelijk voor kunnen zijn.
Dat is wat anders dan zeggen dat het dat is.
Dat zou je dus allemaal moeten onderzoeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Wij hebben veel oversterfte maar een land als Noorwegen bijna niet en dan is ook bijna de hele bevolking geprikt. Of wil je zeggen dat wij andere vaccins hebben gehad?
Als de vaccinaties verantwoordelijk zouden zijn voor een golf aan oversterfte, zou je wereldwijd een enorme oversterfte moeten zijn, aangezien er ruim 9 miljard mensen minstens 1 dosis van een vaccinatie hebben gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat zou je dus allemaal moeten onderzoeken.
Dat klinkt logisch, maar is natuurlijk geen wetenschap, want er spelen altijd meerdere factoren mee die een uitkomst bepalen. De vraag is in hoeverre vaccinatie bijdraagt aan oversterfte in de landen waar het wel gebeurt. En als je een significant effect vindt, kun je onderzoeken waarom je hetzelfde niet in andere landen vindt, waar dat aan ligt. Wellicht is het vaccinatie + roken + overgewicht, of vaccinatie + leeftijd, die voor hogere oversterfte zorgen, ik noem maar wat. Dat moet dus worden onderzocht. Bij voorbaat al stellen dat de vaccins er niks mee te maken hebben, is kul.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als de vaccinaties verantwoordelijk zouden zijn voor een golf aan oversterfte, zou je wereldwijd een enorme oversterfte moeten zijn, aangezien er ruim 9 miljard mensen minstens 1 dosis van een vaccinatie hebben gehad.
https://ourworldindata.org/covid-vaccinations?country=OWID_WRL
Die cijfers die jij geeft gaat alleen maar over de autochtone Nederlanders. Dus totaal niet representatief.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat de poll laat zien is dat er relatief veel mensen op Fok! zitten die zich vastbijten in hun afkeer voor de coronamaatregelen. In Nederland heeft ongeveer 11 procent van alle volwassenen en 13 procent van iedereen ouder dan 12 jaar geen enkele prik gehad terwijl het in de poll om 25% gaat.
Die cijfers die jij geeft gaat alleen maar over de autochtone Nederlanders. Dus totaal niet representatief.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat de poll laat zien is dat er relatief veel mensen op Fok! zitten die zich vastbijten in hun afkeer voor de coronamaatregelen. In Nederland heeft ongeveer 11 procent van alle volwassenen en 13 procent van iedereen ouder dan 12 jaar geen enkele prik gehad terwijl het in de poll om 25% gaat.
Ik ben er mee eens.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:37 schreef DrDarwin het volgende:
Wij, mijn vrouw en ik (beide 62 jaar)laten ons niet vaccineren voor een griepachtig verschijnsel dat van begin af aan behandeld had moeten worden als normale influenza (dan was die flauwekul al lang weg geweest).
De druk, dwang en drang om een zinloos vaccin te nemen, is werkelijk ontluisterend en er zijn hier wat mensen die nog steeds denken dat vaccineren de uitweg is.
De enige uitweg is stoppen met deze flauwekul en gewoon weer gaan leven en misschien is het handig om de griepprik te herintroduceren voor wat oudere mensen.
Oh ja, Rutte moet weg en het OMT sowieso.
Kosten productie vaccin, 50 cent, verkoopprijs 20 euro, 9 miljard x 19.50 euro winst. Dus achter deze industrie, zit een flinke lobby om maar zoveel mogelijk vaccins te verkopen, terwijl nog steeds niet bekend is wat de effecten zijn van het nMRA vaccins zijn over een generatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als de vaccinaties verantwoordelijk zouden zijn voor een golf aan oversterfte, zou je wereldwijd een enorme oversterfte moeten zijn, aangezien er ruim 9 miljard mensen minstens 1 dosis van een vaccinatie hebben gehad.
De R&D kosten vergeet je voor het gemak maar even.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:13 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Kosten productie vaccin, 50 cent, verkoopprijs 20 euro, 9 miljard x 19.50 euro winst. Dus achter deze industrie, zit een flinke lobby om maar zoveel mogelijk vaccins te verkopen, terwijl nog steeds niet bekend is wat de effecten zijn van het nMRA vaccins zijn over een generatie.
Die zijn ook meegeteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De R&D kosten vergeet je voor het gemak maar even.
Dat is knap.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat er vaak 2 of 3 prikken per persoon zijn gezet?quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:34 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat is knap.
Huidige Wereldbevolking
7.921.539.908
Je zegt niet dat er '9 miljard prikken zijn gezet'. Je zegt letterlijk dat er '9 miljard mensen minstens 1 prik hebben gehad'. Dat klopt dus niet en wilde ik even rectificeren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat er vaak 2 of 3 prikken per persoon zijn gezet?
Klopt, dat heb ik dan verkeerd verwoord.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:38 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je zegt niet dat er '9 miljard prikken zijn gezet'. Je zegt letterlijk dat er '9 miljard mensen minstens 1 prik hebben gehad'. Dat klopt dus niet en wilde ik even rectificeren.
Goed opgehelderd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik dan verkeerd verwoord.
Maar goed, er zijn ruim 9 miljard doses geprikt. Er vallen niet met bosjes mensen dood neer. De vaccinaties zijn niet de grootste boosdoener als het om oversterfte gaat. Wat niet wil zeggen dat er geen onderzoek gedaan moet worden naar de oversterfte en dat er niet een overlijden te linken zal zijn aan een vaccinaties.
Er zullen zeker mensen zijn die bijwerkingen ervaren. En een aantal daarvan zal best stevige bijwerkingen ervaren. Melden moeten ze bij de daarvoor bedoelde instanties doen, en dan wordt dat gewoon onderzocht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Goed opgehelderd.
Het aantal doden is overigens maar 'het topje van de ijsberg', want er zijn veel meer mensen met ernstige bijwerkingen die (nog) niet dood zijn maar wel niet meer het leven kunnen leiden wat ze hadden. Hartproblemen. Vermoeidheid. Niet meer kunnen sporten of inspannen. Tintelingen. Duizelingen. Oorsuizen. Etc.
En veel van die mensen zeggen dat ze het wel gemeld hebben aan hun huisarts, maar dat die vaak 'geen direct verband ziet met het vaccin'. En dus wordt er dan vervolgens niets mee gedaan.
Ik denk dat dit nog wel eens heel groot kan worden. Ik heb inmiddels echt letterlijk ontelbare verhalen gelezen van mensen die hun persoonlijke ervaring delen. En daar word je niet vrolijk van.
Het melden bij Lareb is op vrijwillige basis. Het overzicht is niet 'compleet'. Veel mensen zullen Lareb niet eens kennen en geen melding doen bij schade of overlijden van iemand.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Goed opgehelderd.
Het aantal doden is overigens maar 'het topje van de ijsberg', want er zijn veel meer mensen met ernstige bijwerkingen die (nog) niet dood zijn maar wel niet meer het leven kunnen leiden wat ze hadden. Hartproblemen. Vermoeidheid. Niet meer kunnen sporten of inspannen. Tintelingen. Duizelingen. Oorsuizen. Etc.
En veel van die mensen zeggen dat ze het wel gemeld hebben aan hun huisarts, maar dat die vaak 'geen direct verband ziet met het vaccin'. En dus wordt er dan vervolgens niets mee gedaan.
Ik denk dat dit nog wel eens heel groot kan worden. Ik heb inmiddels echt letterlijk ontelbare verhalen gelezen van mensen die hun persoonlijke ervaring delen. En daar word je niet vrolijk van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |