Ik ben onderhand wel op het punt dat ik geen zin meer heb me nog langer in allerlei bochten te wringen om die groep te accommoderen.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het egoïsme van de mensen die helemaal geen prik halen en de IC's overbelasten?
Welnee, de drogisterijen zijn op een gegeven moment gestopt met verkopen omdat men dacht (en terecht) dat het kapjes verbod wel eens eindig zou zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van, die blauwe flinterdunne flutmaskers kun je toch overal kopen? Volgens mij liggen die nog 12 meter hoog opgestapeld in magazijnen..
Ah, oké. Op de Canarische Eilanden waren ze er ook wel weer een beetje bang voor de avondklok, maar gelukkig niks van gekomen.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://www.tui.nl/p/corona-maatregelen/spanje/
En die mondkapjes overal. Ook buiten. Vanaf 6 jaar.
Die prik die zo goed is dat we hem straks iedere 2 maanden mogen gaan halen en velen er dus een week ziek van zijn? Iedere 2 maanden?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het egoïsme van de mensen die helemaal geen prik halen en de IC's overbelasten?
ik wens ze veel succes met de bedreigingen.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dezelfde die wil dat je je telefoon laat zien voor toegang tot een openbare gelegenheid.
op Urkquote:
Ze zijn gewoon te bestellen via webwinkels. En heb zelf nog drie dozen liggen. Ik dacht namelijk dat mondkapjes wel voorlopig een blijvertje worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Welnee, de drogisterijen zijn op een gegeven moment gestopt met verkopen omdat men dacht (en terecht) dat het kapjes verbod wel eens eindig zou zijn.
Ik heb pas nog een doos gekocht bij de Dirkquote:Op maandag 10 januari 2022 16:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Welnee, de drogisterijen zijn op een gegeven moment gestopt met verkopen omdat men dacht (en terecht) dat het kapjes verbod wel eens eindig zou zijn.
Ik haal geen prik èn belast de IC niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 2 maanden, is gewoon onzin, lees je alleen wat je uitkomt?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die prik die zo goed is dat we hem straks iedere 2 maanden mogen gaan halen en velen er dus een week ziek van zijn? Iedere 2 maanden?
Nah, denk dat het helemaal geen egoïsme meer is. Eerder realisme. Ben gevaccineerd en die booster wil ik ook nog wel halen, maar het heeft geen zin als je maar moet blijven gaan. Kom dan maar met een beter vaccin.
Wat fijn dat jij nu al zeker weet dat je nooit op de IC komt te liggenquote:Op maandag 10 januari 2022 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik haal geen prik èn belast de IC niet.
Ik doe al 1,5 jaar met een handjevol die ik gewoon uitwas.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:47 schreef ZarB het volgende:
Bij jumbo laatst nog een doos kapjes gekocht.
jij bent dan ook superman met een gezond verstand etc. helaas geldt dat niet voor iedereen en waren het voornamelijk ongevaccineerden die de IC's overbelast hebben, hoe noem je die, pechgevallen?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik haal geen prik èn belast de IC niet.
Tja, en toen muteerde Corona opnieuw en was het nieuwe vaccin ook niet meer toereikend. Ga je dan ook eisen dat er eerst maar een nieuwe versie gemaakt moet worden voordat je mee wil doen?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die prik die zo goed is dat we hem straks iedere 2 maanden mogen gaan halen en velen er dus een week ziek van zijn? Iedere 2 maanden?
Nah, denk dat het helemaal geen egoïsme meer is. Eerder realisme. Ben gevaccineerd en die booster wil ik ook nog wel halen, maar het heeft geen zin als je maar moet blijven gaan. Kom dan maar met een beter vaccin.
Hoe zou dat nu komen?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zij roeien met de riemen die ze hebben met de intentie om het allemaal op de rit te houden. Ik heb het idee dat een hoop mensen dat uit het oog zijn verloren.
Ja. Die noem ik pechgevallen. Net zo als de vele mensen die dubbel gevaccineerd op de IC terecht komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij bent dan ook superman met een gezond verstand etc. helaas geldt dat niet voor iedereen en waren het voornamelijk ongevaccineerden die de IC's overbelast hebben, hoe noem je die, pechgevallen?
Ik raap ze gewoon op van de straat. Ligt genoeg. Profit!quote:Op maandag 10 januari 2022 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik doe al 1,5 jaar met een handjevol die ik gewoon uitwas.
Ik ben nog erger, doe al die tijd met dezelfde kap. Nu ik dit lees zal ik hem weer eens uitwassen.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik doe al 1,5 jaar met een handjevol die ik gewoon uitwas.
Wat is het dan? 4?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 2 maanden, is gewoon onzin, lees je alleen wat je uitkomt?
Nee, blijkbaar is dat vrijdag geworden. Dus vrijdagavond horen winkeleigenaren of zaterdagochtend hun winkel weer open mag.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:52 schreef Tyr80 het volgende:
Krijgen we morgen te horen of alles na vrijdag weer opengaat?
Ik denk dat de overheid een hoop mensen uit het oog verloren zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tja, en toen muteerde Corona opnieuw en was het nieuwe vaccin ook niet meer toereikend. Ga je dan ook eisen dat er eerst maar een nieuwe versie gemaakt moet worden voordat je mee wil doen?
Ik vind het bizar dat er zo'n lading voorwaarden aan maatregelen vanuit de overheid worden opgelegd van "Ja, ik wil het best maar dan moeten ze wel..."
Zij roeien met de riemen die ze hebben met de intentie om het allemaal op de rit te houden. Ik heb het idee dat een hoop mensen dat uit het oog zijn verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |