Ik ga er voor het gemak vanuit de zowel beleid rondom Groningen (nu ezk) als uitvoering herstelwerkzaamheden (nu NCG onder BZK) onder hem komen. Dat maakt het in het Haagsche al wat makkelijker. Zolang dat nog niet formeel geregeld is zit de financiering van de herstelwerkzaamheden begrotingstechnisch ingewikkeld in elkaar met verschil tussen kasverplichtingen, baten-lasten en inkomsten en uitgaven kader van Rijksbegroting. Dan is het fijn iemand daar te hebben zitten die weet hoe het werkt.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, waarom daar een econoom neer is gezet? Toch zo veel mogelijk besparen, oid?
Ik vind dat echt een heel aparte keus, eerlijk gezegd. Niks ten nadele van Vijlbrief, was een kundig staatssecretaris. Dat hij mag blijven is ook terecht. Maar het lijkt idd dat ze na het invullen van de plekjes bij D66 er achter kwamen dat ze deze plek over hadden en dat die dan maar naar Vijlbrief ging.
Misschien dat ze denken dat een voormalig topambtenaar het proces het beste kan versnellen?
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:22 schreef Ascarona het volgende:
Jammer dat niemand Kaag's televisie naar de andere kant van de kamer reed.
Haar secretaresse met een steekwagentjequote:Op maandag 10 januari 2022 11:22 schreef Ascarona het volgende:
Jammer dat niemand Kaag's televisie naar de andere kant van de kamer reed.
20 man mens sterk... Ik hoop maar dat Mark die allemaal aan het lijntje kan houden...quote:Op maandag 10 januari 2022 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit gaat nooit lang goed denk ik maar goed we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |