SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
omdat ze voor een keer niet de controle hebben, zeiken zequote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende: Salar en Kitty zeiken over de groepsindeling .. ik geloof dat ze vinden dat Nawel verkeerde keuzes heeft gemaakt.. moest Nawel weer duo's maken?
Eerlijk... Het begint sinds dit weekend wel een beetje op gang te komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Ireth het volgende:
Oe kijk ik naar geroddel in de badkamer of naar het spel buitenDilemma's... deze bb is écht harder dan vorig jaar
veraquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Flow3r het volgende:
Nawel moet 2 uur bij iemand zitten maar ze is beledigd ?
waar gaat dat over
Ipv. meedoen aan het spel??quote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Flow3r het volgende:
Nawel moet 2 uur bij iemand zitten maar ze is beledigd ?
waar gaat dat over
Ik vinnum goedquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Schrok van me lapo... wist niks orginelers
Verbaasd mij niks als dat zo isquote:
geen 50 waarschijnlikquote:Op maandag 10 januari 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat dit geen 100 dagen volhouden .. ze kan echt nergens tegen.
Mooi zo.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat dit geen 100 dagen volhouden .. ze kan echt nergens tegen.
Duurde langquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Schrok van me lapo... wist niks orginelers
Vera is het next victem van team Greenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Verbaasd mij niks als dat zo is
Heb het idee dat vera alle dames op grace na als concurent ziet
In het spel, bij de mannen..
Ze zouden dan ook de tuin kunnen uitsluiten en alleen binnen kunnen laten zienquote:Op maandag 10 januari 2022 10:34 schreef MMXMMX het volgende:
Denk omdat het zo lang duurt dat we mee mogen kijken ze kunnen niet de streams 10 uur uit doen
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zouden dan ook de tuin kunnen uitsluiten en alleen binnen kunnen laten zien
Lalalala straks breng ik ze nog op ideeën
Nawel is gewoon de jongere versie van Kitty, ze kunnen samen nog de deur uitgaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mooi zo.
Lekker naar huis gaan dan
denk je het gaat om de mannen? ja maar misschien dat de mannenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Nawel zo 'n piepert is die niks kan te moe voor alles. Die ligt of is met zichzelf bezig.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ook niet deze zeikwijfquote:Op maandag 10 januari 2022 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty heeft al bereikt dat nawal en noucine ook tegen vera zijn. Ik vind dit gezeik en geroddel niet leuk om naar te kijken. Die safar is nu al veel te veel met het spel bezig
Nee dat nomineren heeft niks met de mannen te maken..quote:Op maandag 10 januari 2022 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je het gaat om de mannen? ja maar misschien dat de mannen
de 2 niet nominieren
bij veraquote:Op maandag 10 januari 2022 10:37 schreef Benny het volgende:
Hahaha. Ze zijn aan het smoezen bij wie de vrijstelling zal vallen
totaal nietquote:Op maandag 10 januari 2022 10:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat nomineren heeft niks met de mannen te maken..
Nee in de omgang proef ik dat vera de andere dames als concurrent ziet
Ik vind dit juist geweldig aan BB , dit brengt aktiequote:Op maandag 10 januari 2022 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty heeft al bereikt dat nawal en noucine ook tegen vera zijn. Ik vind dit gezeik en geroddel niet leuk om naar te kijken. Die safar is nu al veel te veel met het spel bezig
Hoezo ik heb het niet gezien maar zoals ik lees was het vera die dit begonquote:Op maandag 10 januari 2022 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Nawel zo 'n piepert is die niks kan te moe voor alles. Die ligt of is met zichzelf bezig.
ja misschien nur kletsen de anderen 2 niet veel met de mannenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat nomineren heeft niks met de mannen te maken..
Nee in de omgang proef ik dat vera de andere dames als concurrent ziet
ja, dat dus, heerlijk!quote:Op maandag 10 januari 2022 10:38 schreef Benny het volgende:
Zo langzaamaan beginnen ze elkaar minder te gunnen. Nice
Heb je vanacht de gesprekken met grace niet gehoord..quote:Op maandag 10 januari 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
totaal niet
maar ieder zijn eigen mening
zie haar meer als iemand die beter met de mannen op kan schieten en ik snap heel goed waarom
Laat Nawel maar eens 2 uur in de kou staanquote:Op maandag 10 januari 2022 10:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dit is trouwens wel meer de oude BB. Lange opdrachten. Iets doen voor je geld/eten.
Nee dat zien we toch , dat gaat wel gelijk opquote:Op maandag 10 januari 2022 10:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja misschien nur kletsen de anderen 2 niet veel met de mannen
Ze maakt inderdaad één sfeer. Vaak een irritante, maar irritante sfeer is ook sfeerquote:Op maandag 10 januari 2022 10:41 schreef Cargamelk het volgende:
Grace is een sfeermaker ? sinds wanneer dan.
Grace is wel geliefd, jaquote:Op maandag 10 januari 2022 10:41 schreef Cargamelk het volgende:
Grace is een sfeermaker ? sinds wanneer dan.
Ja, heb ik al eerder geroepen. Zowel in geven als nemen.quote:
Dat zou kunnen. Ik heb het ook niet gezien. Weet alleen dat Nawel een piepert is. Weet niet waar Vera aan begon.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo ik heb het niet gezien maar zoals ik lees was het vera die dit begon
ik denk niet dat Grace van iedereen wint hoorquote:
50, en 20 in versnipperaarquote:Op maandag 10 januari 2022 10:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
1 briefje gevallen? Van de 30, 40?
Kan niet wachten tot Kitty er staatquote:Op maandag 10 januari 2022 10:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dit zijn 2 sportieve flexibele jonge gasten, dat belooft nog wat voor de rest
En Navel. Die gaat het koud krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Kitty er staat
![]()
Nou in deze heeft ze wel gelijk..quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:44 schreef Benny het volgende:
Dat vrijstellingsbriefje is nu al de knikker van vorig jaar
Ik denk BB ook LOLquote:Op maandag 10 januari 2022 10:44 schreef just me het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot Kitty er staat
![]()
Nee hoor die is zo heet .. het wordt spontaan zomer in Amsterdam.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En Navel. Die gaat het koud krijgen.
oh ja, in dat bootje in het zwembad..:)quote:Op maandag 10 januari 2022 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
Egbert sleuteltje vangen spel? Kan wel uren duren.. zo kan het dus ook
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
Gats, en nu? Moet ik nu huishoudelijk gaan doen ofzo?
Ik geef nu kitty gelijk, maar dat normale....quote:Op maandag 10 januari 2022 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty is eigenlijk de enige die een beetje normaal is van dit groepje .... dat ik dat zou zeggen...
Ja! Ga eens broccoli koken ofzoquote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
Van mij niet hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof er niets van, Amy zit gewoon op Instagram volgers te accepteren, +200 sinds gisterenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
of Amy en Eveline worden binnen gesmokkeld
Ja zoiets, ik heb al tig keer tegen mezelf gezegd dat het tijd is om iets te doenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:48 schreef Ireth het volgende:
Zulke mensen besteden hun insta gewoon uitquote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, Amy zit gewoon op Instagram volgers te accepteren, +200 sinds gisteren
Ik eet dat alleen met door Kitty gemaakt rijst, kip en bechamel saus!quote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij het eerst maar eens eten
ze geven allemaal een vriend de insta ww en die beheren dan de insta van diegenequote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, Amy zit gewoon op Instagram volgers te accepteren, +200 sinds gisteren
maar er lijkt wel een verplichting op een social media lock te zijn, totdat ze het huis betreden.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zulke mensen besteden hun insta gewoon uit
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:49 schreef Benny het volgende:
Volgende maand wordt wel een beetje lastig... Big Brother streams en Olympische Spelen streams
er komt een vrijstelling bij voor Kittyquote:Op maandag 10 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
De gordijnen zijn dicht ... er moet iets hersteld worden??
mag jemand nach buiten wanneerquote:Op maandag 10 januari 2022 10:51 schreef spapaars het volgende:
Zag weer een sl, de poen valt niet naar behoren?
Zal wel ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
De gordijnen zijn dicht ... er moet iets hersteld worden??
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Maakt Noush nu Nawal zo gek met ideeen??
Nouchine en Nawel zijn wel de meest onzekere en overgevoelig over hoe ze overkomen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Maakt Noush nu Nawal zo gek met ideeen??
dus dat is tot nu de grote roddeldoosquote:
Nawel ookquote:Op maandag 10 januari 2022 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus dat is tot nu de grote roddeldoos
Kitty had toch 'n spier scheuring...... of was het haar lachspier die kapot is?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty en Dimi zijn de volgenden zo te zien
Ze heeft het er net overquote:Op maandag 10 januari 2022 10:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kitty had toch 'n spier scheuring...... of was het haar lachspier die kapot is?
Wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom zit Salar zo te pushen dat hij denkt dat het een duo vrijstelling is?
Denk het nietquote:Op maandag 10 januari 2022 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag jemand nach buiten wanneer
2 spelen?
ik denk dat Salar gewend is om zijn zin te krijgen thuisquote:Op maandag 10 januari 2022 10:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wens is de vader van de gedachte.
Die moet de komende week eens flink op d'r bek gaanquote:Op maandag 10 januari 2022 10:56 schreef MMXMMX het volgende:
Kitty weet alles en heeft overal verstand van en dat irriteert mij enorm
Wijsheid komt met de jarenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:56 schreef MMXMMX het volgende:
Kitty weet alles en heeft overal verstand van en dat irriteert mij enorm
Kitty roept het welquote:Op maandag 10 januari 2022 10:58 schreef Benny het volgende:
Salar en Kitty zijn echt tegenpolen in dit spel.
Salar is iedereen gek aan het maken met theorieën.
Kitty roeptoetert dat iedereen rustig moet doen en niet moet speculeren.
He-le-maal mooi
Das prima maar laat ook eens een ander wijs doenquote:
Hij valt ook best vaak in herhalingquote:Op maandag 10 januari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Salar gewend is om zijn zin te krijgen thuis
dus hoe harder je schreeuwt.....
Ondertussen zit die zichzelf ook wel gek te maken, jaquote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitty roept het wel
maar ondertussen gaat ze er zelf ook een half uur op door
Ja maar dat komt omdat ze niet naar hem luisterenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij valt ook best vaak in herhaling
Een beetje zoals Mario dusquote:Op maandag 10 januari 2022 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat ze niet naar hem luisterendan moet ie wel
Omdat ze te eigenwijs is om iets anders aan te doen?quote:
Ik houd dervanquote:Op maandag 10 januari 2022 11:04 schreef Ireth het volgende:
Wat zit Noush gezellig te doen met VeraJudas!
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:07 schreef Benny het volgende:
Salar: "Als ik een ding mag shoppen. Dan is het wel de fohn. Voor de meiden en..."
Neuh omdat we niet reageren.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je valt vaak in herhaling omdat wij niet luisteren
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:11 schreef Benny het volgende:
Hahaha. Peter ergert zich aan het egoistische van Salar!
Weer een 20'er naar het schijnt...pff.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:13 schreef GayGuy het volgende:
Ik lees geruchten op FB, dat die Amy dinsdag het huis in komt. Geen idee of dit officeel is
Peter is een wijs manquote:Op maandag 10 januari 2022 11:13 schreef Benny het volgende:
"Het gaat telkens over 'mij, mij, mij' en 'ik, ik, ik'. [..] Het gaat over 'ik wil de fohn' en 'geef mijn zout'. Heeft te maken met opvoeding he" - Aldus Peter over Salar
noooit dimi spelt nu buitenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit Vera nu op de bank naar Dimi te kijken
[ afbeelding ]
Niet naar het schijnt ... feit.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weer een 20'er naar het schijnt...pff.
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Peter en Tobias over Salar (denk ik) bezig
dat kan ze daar toch niet zien??quote:Op maandag 10 januari 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. waar denk je dat ze naar kijkt...
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ze daar toch niet zien??
En Tobias probeert weer het goede van te zien.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:11 schreef Benny het volgende:
Hahaha. Peter ergert zich aan het egoistische van Salar!
nach buiten zien ze niksquote:Op maandag 10 januari 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. waar denk je dat ze naar kijkt...
Boodschappen en een vrijstelling hangt erbijquote:Op maandag 10 januari 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Is dat geld voor de pot wat ze kunnen winnen? Of boodschappengeld?
Heb gehoord dat dat een fabeltje is.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:11 schreef MMXMMX het volgende:
Kitty heeft al die tijd haar winterjas aangehad binnen en nu heeft ze er zo geen warmte meer van buiten denk ik
zelfs op haar hoofdquote:Op maandag 10 januari 2022 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
En dat tientje waaide vlak boven haar hoofd..
Het gaat om de diversiteit. Dit is iemand van 27 en Vera is dat ook al. Zo hou je eenzijdigheid in de groep.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
valt toch wel mee dit jaar? Kitty en Peter en Grace zijn duidelijk geen twintig meer
beetje reuring in de tentquote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Stormen zodat alles over het hek waait.
Ik ben eens gaan slapen met kleren aan in een slaapzak buiten en toen ik de slaapzak uit ging had ik het al heel snel ijskoudquote:Op maandag 10 januari 2022 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat een fabeltje is.
diversiteit is toch niet iets van leeftijd alleen?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat om de diversiteit. Dit is iemand van 27 en Vera is dat ook al. Zo hou je eenzijdigheid in de groep.
zo heb je ook geen moeders van jonge kinderen, het is allemaal beetje dezelfde doelgroepquote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat om de diversiteit. Dit is iemand van 27 en Vera is dat ook al. Zo hou je eenzijdigheid in de groep.
Vind ik wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
diversiteit is toch niet iets van leeftijd alleen?
andere omstandigheden, in een relatie, kinderen, nog studerend, al werkend enz. maakt veel meer diversiteit
2 Kitty's zou wat teveel van het goede zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
“ Feit of fabel?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat een fabeltje is.
Daar kan je nog best beroerd van worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Ze zullen wel pijn in hun nek krijgen.
Focus.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef zodeju het volgende:
Kitty en Dimi praten zelfs niet met elkaar......
Stil zijn ze he, viel mij ook al op. DIe andere twee waren tenminste gezellig aan het kletsen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef zodeju het volgende:
omdat ze de 'klikjes' willen horenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef zodeju het volgende:
ik denk dat Dimi genoeg klikjes in zijn hoofd hoortquote:Op maandag 10 januari 2022 11:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
omdat ze de 'klikjes' willen horen
Vlaams.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:30 schreef Benny het volgende:
"Ik wil daar wel niet met honger staan" - Noes
Dat Belgisch blijft een mooie taaltje
lekker uitglijden zoquote:Op maandag 10 januari 2022 11:33 schreef Whuzz het volgende:
Met jassen vangen mocht niet volgens mij...
ja maar ze kijken hoe het spel loptquote:Op maandag 10 januari 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijk @:mario390 .. die hele bank en de stoelen hebben zicht op Dimi
[ afbeelding ]
vrijstelling bedoelt dann immunität?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Dit spel is vanuit BB ook wel manipuleerbaar. Die weten ook wel welke bedrag en waar de vrijstelling hangt...Vorig jaar ook zo vaak gezien.
Als ze kookt en iedereen blijft veilig op afstand is ze ook heerlijk rustigquote:Op maandag 10 januari 2022 11:35 schreef Ireth het volgende:
Heerlijk, Kitty die haar klep eens houdt!
ze heeft instructies achtergelaten en het zou me niet verbazen als ze straks roept "Peter controleer de oven "quote:Op maandag 10 januari 2022 11:35 schreef Cargamelk het volgende:
Kan Kitty wel zolang uit der keuken?
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze kookt en iedereen blijft veilig op afstand is ze ook heerlijk rustig
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:35 schreef Ireth het volgende:
Heerlijk, Kitty die haar klep eens houdt!
duurt dat de hele dag of spelt en koppel nur 1 keer?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:37 schreef chufi het volgende:
Laat gewoon alles vallen per koppel en hang er dan weer nieuw geld in ..
Ja Salar, dat betekent dat idd.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
is echt moezaam hier dat van
8 mensen niemand antwort gevt
of vrijstelling = immunitöt bedoelt
ja dat is hetzelfde in et spelquote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
Ja kloptquote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
wij weten net zo veel als jij.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
duurt dat de hele dag of spelt en koppel nur 1 keer?
Zwaar leven hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
Iedereen aan de frietjes met mayoquote:Op maandag 10 januari 2022 11:39 schreef UtopiaFreak het volgende:
Als Kitty zo terugkomt is het hele rantsoen er door
Oh, dacht dat ze alleen maar zoons had....is het haar dochter die hoogzwanger is??quote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef just me het volgende:
Kitty dagboekkamer, er is nieuws over je dochter
ik heb een duimpje gegeven als in ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
Jullie moeten ook gewoon luisteren naar Mario.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je valt vaak in herhaling omdat wij niet luisteren
of schoondochter, ik weet het niet preciesquote:Op maandag 10 januari 2022 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze alleen maar zoons had....is het haar dochter die hoogzwanger is??
Immunität!quote:Op maandag 10 januari 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2022 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie moeten ook gewoon luisteren naar Mario.
Moet ik hem wel verstaan/quote:Op maandag 10 januari 2022 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie moeten ook gewoon luisteren naar Mario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |