beetje reuring in de tentquote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Stormen zodat alles over het hek waait.
Ik ben eens gaan slapen met kleren aan in een slaapzak buiten en toen ik de slaapzak uit ging had ik het al heel snel ijskoudquote:Op maandag 10 januari 2022 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat een fabeltje is.
diversiteit is toch niet iets van leeftijd alleen?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat om de diversiteit. Dit is iemand van 27 en Vera is dat ook al. Zo hou je eenzijdigheid in de groep.
zo heb je ook geen moeders van jonge kinderen, het is allemaal beetje dezelfde doelgroepquote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat om de diversiteit. Dit is iemand van 27 en Vera is dat ook al. Zo hou je eenzijdigheid in de groep.
Vind ik wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
diversiteit is toch niet iets van leeftijd alleen?
andere omstandigheden, in een relatie, kinderen, nog studerend, al werkend enz. maakt veel meer diversiteit
2 Kitty's zou wat teveel van het goede zijn.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
“ Feit of fabel?quote:Op maandag 10 januari 2022 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dat een fabeltje is.
Daar kan je nog best beroerd van worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Ze zullen wel pijn in hun nek krijgen.
Focus.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef zodeju het volgende:
Kitty en Dimi praten zelfs niet met elkaar......
Stil zijn ze he, viel mij ook al op. DIe andere twee waren tenminste gezellig aan het kletsen.quote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef zodeju het volgende:
omdat ze de 'klikjes' willen horenquote:Op maandag 10 januari 2022 11:25 schreef zodeju het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |