Ik zie zat randdebielen buiten met zo'n maandverband op hun gezicht lopen. Zelfs op de fiets. Of alleen in de auto.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Niemand gaat toch die dingen buiten dragenZie ze nu al amper binnen. Van het weekend twee keer ergens wat te vreten afgehaald en op beide plekken werd er binnen geen mondkapje gedragen door medewerkers en klanten (ik was natuurlijk weer de enige).
Ah verrek, het wisselgeld idd!quote:Op maandag 10 januari 2022 09:54 schreef Janneke141 het volgende:
Zou het een reden hebben dat het advies nu ineens wel tijdig bekend gemaakt wordt? Is dit lekken 2.0?
En dat het dan straks op de markt niet hoeft en iedereen toch weer blij is?
Het zou goed zijn als Kuipers die adviezen op waarde weet te schatten en ook serieus naar niet direct medische zaken gaat kijken. We moeten toch, met de kanttekening dat we de boel goed monitoren, meer open kunnen?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zeker tijd voor een great reset van het OMT.
Je zult altijd wel een of twee hebben die met mondkapjes willen voetballen, maar dan kunnen ze toch net zo goed de hele wedstrijd op de bank zittenquote:
Gaatje maken voor een rietje.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Dat verplicht met je mondmasker op zitten in binnenruimtes, dat werkt wel lekker voor horecazaken denk ik
En dan moet papa of mama ook thuisblijven, want hele kleine kinderen kun je niet de hele dag thuis laten.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar je kind kan niet naar de opvang, want het moet in quarantaine.
Dit is echt achterlijk ja, je kan amper fatsoenlijk ademen met zo'n FP2 kapje op.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:52 schreef Scrummie het volgende:
Oke, ik ben er wel uit. Het OMT is staatsgevaarlijk.
Ja zulke dingen. Vorig jaar ook op werk. Op je plek mocht het af maar ga je koffie halen even snel het mondkapje zorgvuldig op.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tijd terug was ik in een Duits buffetrestaurant. Mondkapje mocht aan tafel af, maar als je op ging scheppen, dan moest het op.
In dit topic is het druk, heb jij je kinluier al aan?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:57 schreef CherryLips het volgende:
En wanneer is het ergens druk? Sommigen vinden het niet snel druk en anderen gieren al veel sneller.
Heb je Cherrylips ziet niemand ze:Dquote:Op maandag 10 januari 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Niemand gaat toch die dingen buiten dragenZie ze nu al amper binnen. Van het weekend twee keer ergens wat te vreten afgehaald en op beide plekken werd er binnen geen mondkapje gedragen door medewerkers en klanten (ik was natuurlijk weer de enige).
Wellicht dat de school van mijn kinderen streng was, maar dit was vorig jaar bij hun ook al het beleid. Dus ik gok dat het ook vanuit de GGD het advies was, toen hoorde je er niemand over.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:55 schreef tja77 het volgende:
OMT mongolen…
Bij 3 besmettingen hele klas naar huis zodat de kinderen opa en oma kunnen gaan besmetten.
Godver wat een infantiel groepje mensen is dat OMT.
Ik snap niet wat mensen allemaal uit hun mond en neus laten sijpelen als ze zo'n ding een luier gaan noemen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
In dit topic is het druk, heb jij je kinluier al aan?
Ga ik gewoon zonder broek en ondergoed rondlopen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Heb je Cherrylips ziet niemand ze:D
Waar kun je die dingen eigenlijk kopen?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef OProg het volgende:
Gelet op hoe een groot deel het mondkapje uberhaupt al draagt is het ook echt een illusie dat iedereen dan ineenss die FFP2 mondkapjes gaat dragen.Al helemaal niet in de buitenlucht.
Het wereldvreemde OMT heeft dat alleen niet door.
Vandaar dat het in ziekenhuizen door personeel gedragen wordt. Pure SM.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is echt achterlijk ja, je kan amper fatsoenlijk ademen met zo'n FP2 kapje op.
Carnaval vier je dan ook in kleine groepjes. Straks carnaval vieren met een FFP2 masker op?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef OProg het volgende:
Gelet op hoe een groot deel het mondkapje uberhaupt al draagt is het ook echt een illusie dat iedereen dan ineenss die FFP2 mondkapjes gaat dragen.Al helemaal niet in de buitenlucht.
Het wereldvreemde OMT heeft dat alleen niet door.
Lees deze topics eens door, dan zie je dat een hoop mensen poep pratenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen allemaal uit hun mond en neus laten sijpelen als ze zo'n ding een luier gaan noemen.
Etosquote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar kun je die dingen eigenlijk kopen?
In before memes van Sywert
Wat mij betreft wel. Maar ik vraag mij af of die adviezen van het OMT niet gebasseerd zijn op wat de ministers graag willen. Ze nemen het vrijwel altijd klakkeloos over, dus is dit niet iets wat Ernst misschien aan het OMT heeft gevraagd als advies.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:56 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als Kuipers die adviezen op waarde weet te schatten en ook serieus naar niet direct medische zaken gaat kijken. We moeten toch, met de kanttekening dat we de boel goed monitoren, meer open kunnen?
Zullen sinds vijf minuten geleden wel overal uitverkocht zijn tot begin maart.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar kun je die dingen eigenlijk kopen?
In before memes van Sywert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |