Jep.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon die blauwe wegwerpdingen die tandartsen etc op hebben?
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, juist die beetje witte dingen met zo'n raar 'snuitje'quote:Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou nog enigszins te verkopen zijn als je al niet midden in een zware lockdown zat.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat ze daar nu nog mee komen ook. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat dat advies werkelijk overgenomen gaat worden. Maar ja, daar heb ik me al wel vaker in vergist.
Ik ga in ieder geval niet mee doen aan die onzin (nu ook niet) als het wel zou gebeuren en ik hoop meer mensen niet.
Deze uitspraken zouden het goed doen op het Malieveldquote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef quirina het volgende:
OMT door de plee
Doortrekken en weg ermee! 😡
Ja, Kuipers houdt alles tot juni gewoon potdicht. Behalve de sportschool in zijn ziekenhuis.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit advies is nog op basis van vragen van Hugo.
En in praktijk een paar weken terug zag ik meer dan de helft zonder zo'n FFP2 ding en niemand die er wat van zei.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, FFP2 zou dan 'verplicht' worden, zoals Duitsland dat vorig jaar al deed.
Echt geweldig deze ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
binnensportruimten, behalve als je sport.
Ja die, ga je voortaan als Pingu door het leven NOOT NOOT!quote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, juist die beetje witte dingen met zo'n raar 'snuitje'
Zitten ook nog eens best strak.
Dit is gewoon nog even een trap na richting het volk. Vind het niet zo raar.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef Benny het volgende:
Eerder zag ik hier nog wel steun in de adviezen. Maar heb het idee dat het hier ook vooral cynisch wordt ontvangen
Het interesseert haast niemand meer als je ergens zonder mondkapje naar binnen loopt (maar dat zul je ongetwijfeld zelf ook wel wetenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat ze daar nu nog mee komen ook. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat dat advies werkelijk overgenomen gaat worden. Maar ja, daar heb ik me al wel vaker in vergist.
Ik ga in ieder geval niet mee doen aan die onzin (nu ook niet) als het wel zou gebeuren en ik hoop meer mensen niet.
Dat zal best.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef kevinrsd het volgende:
Als dit wordt ingevoerd en er mag weer wat open denk ik dat veel mensen het prima vinden
Ik heb het eigenlijk constant geaccepteerd, maar ik heb het echt helemaal gehad nu. En ik denk dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben 2x gevaccineerd en een keer geboosterd. Ik wil m’n leven nu wel weer terug.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef Benny het volgende:
Eerder zag ik hier nog wel steun in de adviezen. Maar heb het idee dat het hier ook vooral cynisch wordt ontvangen
En doodziek zeker?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef Simmertje het volgende:
4 collega's met corona binnen 1 week. Gaat wel echt hard nu, denk serieus dat een groot deel van het land binnen nu en een maand de besmetting heeft gehad.
quote:
Okquote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin ook wel steeds meer te denken dat gekeken wordt naar waar de grens ligt en/of dat we boos gemaakt moeten wordenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon nog even een trap na richting het volk. Vind het niet zo raar.
Wie verdient hier aan? Follow the money!quote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef deedeetee het volgende:
Ze zitten met pakhuizen vol mondmaskers in hun maag. Het OMT zorgt voor de oplossing van deze miskleun.
Ja, heb er in de auto altijd wel eentje liggen. In Nederland kom je nog wel ermee weg als je bij de pomp afrekent zonder mondkapje, maar in bv. Oostenrijk en Duitsland is dat wel anders.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ze nog heel netjesMaar vergeet ze ook weleens. Dan zit ik in de auto om boodschappen te doen en denk ik KUT, maar dan hangt er nog wel eentje aan de richtingaanwijzer, van vorige week ofzo, gebruik ik die.
Dat is al laks bij mij
Nee dat zijn FFP2 maskersquote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk constant geaccepteerd, maar ik heb het echt helemaal gehad nu. En ik denk dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben 2x gevaccineerd en een keer geboosterd. Ik wil m’n leven nu wel weer terug.
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk constant geaccepteerd, maar ik heb het echt helemaal gehad nu. En ik denk dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben 2x gevaccineerd en een keer geboosterd. Ik wil m’n leven nu wel weer terug.
Dat dacht ik ook ja, dit begint meer op een groot sociaal experiment te lijkenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik begin ook wel steeds meer te denken dat we gekeken wordt naar waar de grens ligt en/of dat we boos gemaakt moeten worden
Nou, hier heeft iedereen wel weer een grote bek van dat ga ik niet doen, niet op het werk, niet in de horeca (welke horeca?), niet buiten, maar straks loopt en zit iedereen weer braaf met zo'n ding op natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het interesseert haast niemand meer als je ergens zonder mondkapje naar binnen loopt (maar dat zul je ongetwijfeld zelf ook wel weten). Daaruit maak ik op dat de meeste mensen niet echt overtuigd aanhanger van de maatregel meer zijn.
voor sportscholen verandert er dus eigenlijk niets want dit was al regelquote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt geweldig deze ook.
En 'medische mondmaskers'
Stop even hoor...
Helemaal de weg kwijt. Totaal.
Waarom het OMT bepaald niets? Dat doen Rutte en Kuipers.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:10 schreef quirina het volgende:
OMT door de plee
Doortrekken en weg ermee! 😡
Hopelijk lezen ze dan vandaag hier meequote:Op maandag 10 januari 2022 10:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik begin ook wel steeds meer te denken dat we gekeken wordt naar waar de grens ligt en/of dat we boos gemaakt moeten worden
Nu moet je het dan ook op je werkplek op, dus als je zit...quote:Op maandag 10 januari 2022 09:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja zulke dingen. Vorig jaar ook op werk. Op je plek mocht het af maar ga je koffie halen even snel het mondkapje zorgvuldig op.
Dat is achterhaalde 1,5m logica terwijl ventilatie en aerosolen stilletjes zijn toegevoegd als beleid in notabene hetzelfde advies...
Dit helemaal mee eens, ik wil nog heus nog wel een booster halen, maar in de tussentijd accepteer ik geen enkele vorm van lockdowns, maatregelen of sectorsluitingen meer.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee zijn gewoon aan het werk van huis, andere twee liggen met koorts op bed maar niet ernstig verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
we zijn er allemaal klaar mee, dat is wel duidelijk, de rek is er uitquote:Op maandag 10 januari 2022 10:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit helemaal mee eens, ik wil nog heus nog wel een booster halen, maar in de tussentijd accepteer ik geen enkele vorm van lockdowns, maatregelen of sectorsluitingen meer.
"regel"quote:Op maandag 10 januari 2022 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor sportscholen verandert er dus eigenlijk niets want dit was al regel
Je kan dan wel klaar zijn met het virus, het virus en het OMT zijn nog niet klaar met jou.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:14 schreef Elan het volgende:
Ok ok, waar afstand houden onmogelijk is en waar mensen schreeuwen.FP2 zal dus wel verplicht worden in de trein.Zit nu in de trein met m'n chindiaper. Zal dus wel veel uitmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou dan wel weer vet zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 10:14 schreef Benny het volgende:
Over een half jaar adviseren ze vogelmaskers zoals met de pest
Of wappies meppenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef quirina het volgende:
Je kan wel gaan boosteren maar je vrijheid krijg je er toch niet mee terug.
De enige manier is gewoon massaal boosters afwijzen.
Ze hebben gewoon wc's in de trein hoor.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zit nu in de trein met m'n chindiaper. Zal dus wel veel uitmaken
Gewoon die blauwe wegwerpdingen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand visueel weergeven om welk soort mondkapjes het nou gaat in dit advies? Volg het effe niet meer..
Als ze dit advies overnemen zijn veel mensen wel weer klaar met het kabinet. En ze worden pas vanmiddag beëdigd.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, dit begint meer op een groot sociaal experiment te lijken
Achteraan sluitenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben ik de enige die nu echt helemaal klaar is met dat OMT?
Die zet het OMT zelf op, aangezien ze ons al 2 jaar graag pesten...quote:Op maandag 10 januari 2022 10:14 schreef Benny het volgende:
Er is nu ook de vogelgriepvirus hè? oh echt ik lach me kapot hoe gek dit land geworden is.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:14 schreef Benny het volgende:
O gelukkig.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef capricia het volgende:
Het zijn die blauwe inderdaad:
https://www.deboerdental.(...)Hum8zLBoCJx4QAvD_BwE
[ afbeelding ]
Ze willen alle vogels gaan vaccineren.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:16 schreef quirina het volgende:
[..]
Er is nu ook de vogelgriepvirus hè? oh echt ik lach me kapot hoe gek dit land geworden is.
En mensen ruimen bij besmetting.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze willen alle vogels gaan vaccineren.
Nee hoor. Dit was ik al sinds de avondklok.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien vind ik dat nog wel het grootste probleem, dat je inderdaad braaf laat vaccineren en boosteren en dat je dan nog steeds in de shit zit. Het draagvlak om je dan uberhaupt te laten prikken neemt daardoor ook wel af denk ik bij de weigeraars.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef quirina het volgende:
https://www.google.com/se(...)393&bih=715&dpr=2.75quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand visueel weergeven om welk soort mondkapjes het nou gaat in dit advies? Volg het effe niet meer..
Nope. Ik heb me echt anderhalf jaar aan alles netjes gehouden maar dat OMT is nu voorbij de houdbaarheid. Er zit geen enkel realistisch beeld van de maatschappij nog in. En er zitten een stel ego's in die het heerlijk vinden overal op TV en in de media op te duiken.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem Engel met mondkap bij demonstraties.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Willem!
Nou wel na de tweede booster hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef quirina het volgende:
EN DE GRIEP DES DOODS!!!quote:Op maandag 10 januari 2022 10:16 schreef quirina het volgende:
[..]
Er is nu ook de vogelgriepvirus hè? oh echt ik lach me kapot hoe gek dit land geworden is.
Die zien bevestigd wat ze al dachten: dat je je niet met twee prikken naar vrijheid prikt.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien vind ik dat nog wel het grootste probleem, dat je inderdaad braaf laat vaccineren en boosteren en dat je dan nog steeds in de shit zit. Het draagvlak om je dan uberhaupt te laten prikken neemt daardoor ook wel af denk ik bij de weigeraars.
Ik ben meer klaar met de politiek. Zij zijn de beslissers niet het OMT namelijk. Dat is slechts een advies orgaan.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie Rutte & co niet het OMT buitenspel zetten. En OMT geniet van alle aandacht en macht, dus die zullen alles op alles zetten op rullevant te blijven.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Nope. Ik heb me echt anderhalf jaar aan alles netjes gehouden maar dat OMT is nu voorbij de houdbaarheid. Er zit geen enkel realistisch beeld van de maatschappij nog in. En er zitten een stel ego's in die het heerlijk vinden overal op TV en in de media op te duiken.
Het levert je uiteindelijk wel een baan als minister opquote:Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Nope. Ik heb me echt anderhalf jaar aan alles netjes gehouden maar dat OMT is nu voorbij de houdbaarheid. Er zit geen enkel realistisch beeld van de maatschappij nog in. En er zitten een stel ego's in die het heerlijk vinden overal op TV en in de media op te duiken.
Gaat em niet worden met telefoneren en facetimen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:13 schreef popje het volgende:
[..]
Nu moet je het dan ook op je werkplek op, dus als je zit...
Of wappies zorg ontzeggen. Dan kan meteen alles weer open.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of ziekenhuispersoneel harder laten werken![]()
Je snapt het niet. Deltacronvariant is hard bezig aan een opmars. Zolang de vierde boosterronde nog niet gezet is gaan we allemaal deaud.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:18 schreef chratnox het volgende:
Even voor mijn begrip. In diverse landen geven ze aan dat we in de laatste fase van de pandemie lijken te zijn, diverse landen versoepelen tot het punt dat er weer normaal geleefd kan worden.
En in Nederland wordt wanneer de pandemie bijna ten einde is om werkende mondkapjes te gaan dragen?
Wil het OMT zijn draagvlak helemaal desensibiliseren ofzo?
Booster gewoon die shit (maar volgens mij zijn alle kwetsbaren al lang en breed geboosterd intussen) en kap daarna met al dit micromanagement en bullshit. Dit virus is helemaal geen bedreiging voor de meesten maar we blijven nu al 2 jaar alles en iedereen lastig vallen met honderden hoepels.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Vrijheid krijg je meestal ook niet vreedzaam terug.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef quirina het volgende:
In de herhaling:quote:Op maandag 10 januari 2022 10:18 schreef chratnox het volgende:
Even voor mijn begrip. In diverse landen geven ze aan dat we in de laatste fase van de pandemie lijken te zijn, diverse landen versoepelen tot het punt dat er weer normaal geleefd kan worden.
En in Nederland wordt wanneer de pandemie bijna ten einde is opgeroepen om werkende mondkapjes te gaan dragen?
Het gaat om mondkapjes. En niet om gas maskers.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:18 schreef chratnox het volgende:
En in Nederland wordt wanneer de pandemie bijna ten einde is opgeroepen om werkende mondkapjes te gaan dragen?
https://op1npo.nl/2021/11(...)aantal-besmettingen/quote:“Er is nu echt een ombuiging in de trend van besmettingen nodig. De tijd van een mondkapje en anderhalve meter afstand houden benadrukken, die hebben we gehad. Dat werkt niet meer. Bij zo’n ombuiging in het aantal besmettingen zien we daarna tenminste nog een week een stijging in het aantal ziekenhuisopnames.”
Gewoon die dingen die iedereen 2 stuks van in zijn/haar jaszak opgefrommeld heeft zitten dus?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:17 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)393&bih=715&dpr=2.75
Die blauwe.
Ernst zat niet eens in het OMT.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het levert je uiteindelijk wel een baan als minister op
Nieuw onderzoek heeft uitgewezen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Ernst Kuipers, November 2021:
[..]
https://op1npo.nl/2021/11(...)aantal-besmettingen/
Lekker Ernst, lekker.
Nee juist niet. Type 2 (medische mondkapjes) en in uitzondergelijke gevallen FFP2. Nog meer wegwerp. Alsof er niet al genoeg op straat slingeren. Totale overkill als je even wilt afrekenen bij het tankstation. Kun je er - als je het goed wilt doen - per dag zo 10 verslijten. Gaan we niks mee doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat ze naar alléén FFP2 mondmasker willen? (Zoals in Germania meen ik?)
Dit is gewoon weer zo'n ballonnetje. Er zit nu iemand druk aantekeningen te maken.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan ook zijn dat ze iedereen de hele week lekker kwaad laten maken en dat ze dan vrijdag zeggen dat ze het niet gaan invoeren. Scoor het nieuwe kabinet meteen lekker bij het eerste optreden.
By any means necessary...quote:Op maandag 10 januari 2022 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrijheid krijg je meestal ook niet vreedzaam terug.
En die je her en der over straat ziet vliegen. Vervuilende klote dingen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon die dingen die iedereen 2 stuks van in zijn/haar jaszak opgefrommeld heeft zitten dus?
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het gaat om mondkapjes. En niet om gas maskers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |