quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wil ook nog even mijn afschuw uitspreken over de SUPERCOPA en die vreselijke kansloze kut Spaanse clubs. Wat een walgelijk shithole land.
Die doet altijd aan ijswaterzwemmen met Arie, need I say more.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Manuel Broekman vond ik altijd al een engnek.
[ twitter ]
Waarom koopt iemand een Rolex? Het is gewoon een manier om je wealth te showen. De technologie achter een NFT is wel heel interessant, helaas wordt het voorlopig nog voor deze onzin gebruikt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet. Dan heb je een digitaal plaatje van een aap. Maar je verdiend er geen geld aan ofzo als mensen naar het plaatje kijken. Alleen iets virtueel met een waarde. Maar wat is de waarde als iedereen dat plaatje kan kopiëren? Zie alleen van die types die daar mee bezig zijn die heel druk willen laten zien dat ze geld hebben.
Wie is Pablo Cabenda?quote:Op donderdag 13 januari 2022 22:36 schreef eentwee het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)je-opwindt~b9f1b253/
Drie sterretjes voor dit stukje middelmaat, kunnen jullie er dan nu eindelijk over ophouden? @:mani89 @:koffieplanter
Sympathiek maar ietwat saai.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wat vind je van Danielle (Hard gras)? @:slobeend
In de VK stond vorige week een vergelijkbaar stuk. Spijtige zaak.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
Feest.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-met-wonen-a4078960
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb laatst die aflevering van Scheefgroei over de woningmarkt gekeken. Daar kwam ongeveer hetzelfde naar voren. Had echt zin om met dingen naar de TV te gooienquote:Op donderdag 13 januari 2022 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
Feest.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-met-wonen-a4078960
D66 bukt lekker voor de VVD als er wat klimaatregeltjes komenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 04:56 schreef DeeBee het volgende:
Inkomensongelijkheid vergroten is echt ernstig Amerika achterna gaan. Als je 'rijk' bent is te erge ongelijkheid zelfs ook kut, want meer instabiliteit, criminaliteit en verminderde leefbaarheid.
Maar nee, lekker het gaat maar blijven vergroten. Ik hoop dat de VVD degradeert bij de volgende verkiezingen!
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In de VK stond vorige week een vergelijkbaar stuk. Spijtige zaak.Groen Rechts, masterplan van drs. Rutte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt wel mee:quote:
quote:Presentatrice Nikki Herr heeft vrijdagochtend tijdens Goedemorgen Nederland live op NPO1 een bloedneus gekregen. Zij was in gesprek over de onvrede bij horeca, winkeliers en cultuursector over de karige versoepelingen van de coronamaatregelen toen er plots bloed uit haar neus kwam.
Herr herpakte zich snel en depte het bloed met een paar zakdoekjes. Zij excuseerde zich naar haar gasten en de kijkers toe: “Ik krijg een bloedneus, het druppelt een beetje.” Maar ondertussen bleef ze doorgaan met het gesprek.
Op sociale media reageren kijkers empathisch op het incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |