Dat dus. Maar hoeveel kogels heeft hij ook al niet verschoten? Ik zag hem geen 1x bijladen.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:10 schreef GereDathan het volgende:
Ook behoorlijk ongeloofwaardig dat iemand die in zijn been geschoten is een paar kilometer door grotten wandelt, nog even wat auto's neemt, bergen beklimt en daarna met nog meer kogels in zijn donder zich staande houdt. Om vervolgens langs een helling naar beneden te vallen zonder gevonden te worden. Bijzonder ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:10 schreef derLudolf het volgende:
Ben is wel snel afgekickt, goed gedaan Marion
Andere acteurquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:39 schreef GereDathan het volgende:
Pfff nog steeds Eddy (met andere acteur ook nog eens).
Ik las vanochtend dat het helemaal anders zou zijn. Het was me niet opgevallenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere acteur
Volgens mij was het nog steeds Tygo
Ik zou graag nog eens seizoen 1 en 2 willen zien. Ik heb een herinnering aan (de eerste aflevering van) een van die twee seizoenen, die ik wil controleren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:16 schreef roos94 het volgende:
Ben weer helemaal bij seizoen 1 begonnen. Zo leuk die jonge koppies
Dat zwijn kan opbokken, hij schoot op onze Eva en Wolfs!quote:
NPO Plus 2,95quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:22 schreef Januskowski het volgende:
[..]
Ik zou graag nog eens seizoen 1 en 2 willen zien. Ik heb een herinnering aan (de eerste aflevering van) een van die twee seizoenen, die ik wil controleren.
Bespaar dat geld. Seizoen 1 en 2 hebben een fatale error, npo belooft al maanden dat ze er aan werken.......quote:
Dan weet ik niet welke aflevering ik gisteren heb gekeken. Was toch echt S1E1... Via NPO Plus. Welke browser gebruik je?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bespaar dat geld. Seizoen 1 en 2 hebben een fatale error, npo belooft al maanden dat ze er aan werken.......
Huh?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een amateuristische aflevering weer. Marion ziet de potenrammers lopen maar gaat alleen een signalement halen omdat ze "bij het slachtoffer moeten blijven". Bijna heterdaadje maar je gaat ze lekker naderhand in je database opzoeken.
En Wolfs is ineens de onderwereld kwijt die geld eist? Oh wacht.. 2 afleveringen voor t einde zullen die wel weer opduiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |