Dat is waar.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:16 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Van mij hoeven NL series niet heel geloofwaardig te zijn, maar deze was toch wel met stip het meest ongeloofwaardig moment ooit.
Als ze zelf die auto in N had gezet, dan had ze er nooit tussen kunnen komen. De helling is zo schuin dat de auto per direct gaat rollen. Ze had nooit tijd gehad om uit te stappen en voor de auto te komen. Hiermee zetten ze Eva wel heel erg dom weg, nergens voor nodig.
Ja daar ga je wel dood van, door interne bloedingen. Maar niet in 10 secondenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:45 schreef Postbus100 het volgende:
Even m'n laatste post opnieuw posten:
[..]
Dat is waar.
Ik vraag me ook af of je wel dood kan gaan van zo geplet worden. Je hebt mensen die (over de benen) door een vrachtwagen worden overreden en dat nog overleven. Ik kan me niet voorstellen dat je dood gaat van zoveel massa dat langzaam tegen je aanrijdt. Die garagedeur geeft toch ook wel íets mee?
Dat weet de gemiddelde kijker toch niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:39 schreef Devil010 het volgende:
En waarom Nederlandse politie, dat huis staat in Lanaken België.
Welk huis?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:39 schreef Devil010 het volgende:
En waarom Nederlandse politie, dat huis staat in Lanaken België.
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:03 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zie trouwens op Twitter dat ik niet de enige ben die die vraag heeft. En er is ook een antwoord. Sterker nog, het lijkt erop alsof ze een nieuwsbericht hebben gebruikt voor deze scène (inclusief type auto) :
https://twitter.com/peter(...)575702592700419?s=20
Als je oplet zie je dat ze in België zitten. Zelfs een gemiddelde ziet dat.quote:Op maandag 10 januari 2022 01:13 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat weet de gemiddelde kijker toch niet.
Te vaak inderdaad, Tygo gaat sowieso wel erg snel vermoeiend worden ben ik bang.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gisteren maar eens gekeken. Jammer dat de personage Donna zo snel eruit is. Vind haar wel interessant en de actrice een frisse verschijning in de oude kern.
Op zich wel ok aflevering, maar weinig vernieuwing. Weer een bad boy die een seizoen lang achter Wolfs en Eva aan gaat, hoeveel seizoenen hebben we zoiets nou al gezien?
Ze hebben sowieso wat dingen uit de actualiteit gebruikt, zoals de “geen actieve herinnering hebben aan” opmerking van de bakkerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:55 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb gisteren wel moeten lachen om de "mislukt rappertje" die Joris Kleine heette 😂 Niet geheel toevallig heet Lil Kleine ook Joris en dat is ook een mislukt persoon
Lil' Kleine heet Jorik.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:55 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb gisteren wel moeten lachen om de "mislukt rappertje" die Joris Kleine heette 😂 Niet geheel toevallig heet Lil Kleine ook Joris en dat is ook een mislukt persoon
Is ook een lekker wijf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gisteren maar eens gekeken. Jammer dat de personage Donna zo snel eruit is. Vind haar wel interessant en de actrice een frisse verschijning in de oude kern.
Op zich wel ok aflevering, maar weinig vernieuwing. Weer een bad boy die een seizoen lang achter Wolfs en Eva aan gaat, hoeveel seizoenen hebben we zoiets nou al gezien?
Eva bedoel je?quote:
Ook, maar Donna is ook lekker, heerlijk figuurtje.quote:
Ik dacht het Bernard zelf wasquote:
Wat een bullshit weer. Tegenwoordig kan men zich vanalles permitteren onder de vlag van 'corona'.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.1limburg.nl/f(...)ken?context=topstory
Als je personeel thuis zit gebeurt het werk niet, vrij weinig bullshit aan lijkt me.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 02:34 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Tegenwoordig kan men zich vanalles permitteren onder de vlag van 'corona'.
ik kan niet want corona, zij kunnen niet want corona. Donder toch op met dit slap excuus en je kut corona.
Vrij veel bullshit. Dus als je huis in brand staat komt de brandweer niet omdat personeel thuis zit? Een brand blussen via thuiswerk is natuurlijk onmogelijk maar een serietje editten, kom op zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je personeel thuis zit gebeurt het werk niet, vrij weinig bullshit aan lijkt me.
Videobewerking doe je niet op je laptopje, daar ben je een serieus werkstation voor nodig en een groot gekalibreerd scherm en vast nog wat dingen waar ik niet bij stil sta.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:50 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Vrij veel bullshit. Dus als je huis in brand staat komt de brandweer niet omdat personeel thuis zit? Een brand blussen via thuiswerk is natuurlijk onmogelijk maar een serietje editten, kom op zeg.
Dat dacht ik ook. Vooral omdat er in het eerste seizoen ook een aflevering was waarbij het zo was. Dat de vader voor het oog de kwaadaardige leek maar dat uiteindelijk de moeder de boosdoener was.quote:Op zondag 20 februari 2022 11:24 schreef Piebe het volgende:
Ik heb de hele tijd gedacht, dat bij het verhaal van die vechtscheiding, de vrouw de boel zodanig de boel liep te manipuleren zodat zij slachtoffer leek i.pv. van dader.
Maar was dus gewoon zoals het leek.
Ik ken mensen die tijdens de pandemie prima hun werk als videobewerker vanuit huis konden doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Videobewerking doe je niet op je laptopje, daar ben je een serieus werkstation voor nodig en een groot gekalibreerd scherm en vast nog wat dingen waar ik niet bij stil sta.
Ik vind het juist wel een leuk seizoen. Niet alleen maar overdreven cowboyacties maar gewoon 'normale' zaken.quote:Op zondag 20 februari 2022 12:00 schreef GereDathan het volgende:
Met stip het allerslechtste en allersaaiste seizoen ooit. Eerste aflevering ging nog, maar sindsdien is het treurig gesteld.
Gelukkig verschillen meningenquote:Op zondag 20 februari 2022 12:14 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een leuk seizoen. Niet alleen maar overdreven cowboyacties maar gewoon 'normale' zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |