Dat dus. Maar hoeveel kogels heeft hij ook al niet verschoten? Ik zag hem geen 1x bijladen.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:10 schreef GereDathan het volgende:
Ook behoorlijk ongeloofwaardig dat iemand die in zijn been geschoten is een paar kilometer door grotten wandelt, nog even wat auto's neemt, bergen beklimt en daarna met nog meer kogels in zijn donder zich staande houdt. Om vervolgens langs een helling naar beneden te vallen zonder gevonden te worden. Bijzonder ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:10 schreef derLudolf het volgende:
Ben is wel snel afgekickt, goed gedaan Marion
Andere acteurquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:39 schreef GereDathan het volgende:
Pfff nog steeds Eddy (met andere acteur ook nog eens).
Ik las vanochtend dat het helemaal anders zou zijn. Het was me niet opgevallenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere acteur
Volgens mij was het nog steeds Tygo
Ik zou graag nog eens seizoen 1 en 2 willen zien. Ik heb een herinnering aan (de eerste aflevering van) een van die twee seizoenen, die ik wil controleren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:16 schreef roos94 het volgende:
Ben weer helemaal bij seizoen 1 begonnen. Zo leuk die jonge koppies
Dat zwijn kan opbokken, hij schoot op onze Eva en Wolfs!quote:
NPO Plus 2,95quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:22 schreef Januskowski het volgende:
[..]
Ik zou graag nog eens seizoen 1 en 2 willen zien. Ik heb een herinnering aan (de eerste aflevering van) een van die twee seizoenen, die ik wil controleren.
Bespaar dat geld. Seizoen 1 en 2 hebben een fatale error, npo belooft al maanden dat ze er aan werken.......quote:
Dan weet ik niet welke aflevering ik gisteren heb gekeken. Was toch echt S1E1... Via NPO Plus. Welke browser gebruik je?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bespaar dat geld. Seizoen 1 en 2 hebben een fatale error, npo belooft al maanden dat ze er aan werken.......
Huh?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een amateuristische aflevering weer. Marion ziet de potenrammers lopen maar gaat alleen een signalement halen omdat ze "bij het slachtoffer moeten blijven". Bijna heterdaadje maar je gaat ze lekker naderhand in je database opzoeken.
En Wolfs is ineens de onderwereld kwijt die geld eist? Oh wacht.. 2 afleveringen voor t einde zullen die wel weer opduiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Dus toch wel! Ik dacht hem al te herkennen (of in ieder geval: de acteur), maar hij speelt dus weer hetzelfde personage. Heb me altijd nog afgevraagd waar Maurice was gebleven. (zoals ik me ook afvraag waarom dat hele jeugdtrauma van Eva nooit meer een rol speelt).quote:Op zaterdag 8 april 2023 07:57 schreef Poppejans het volgende:
Wel echt tof trouwens dat Maurice (even) terug is! (Eva's broer) das wel heel veel seizoenen geleden.
Volgens mij zat Maurice afgelopen jaren in de bak ivm banden met een criminele bende oid, als ik het me goed herinnerquote:Op zaterdag 8 april 2023 21:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dus toch wel! Ik dacht hem al te herkennen (of in ieder geval: de acteur), maar hij speelt dus weer hetzelfde personage. Heb me altijd nog afgevraagd waar Maurice was gebleven. (zoals ik me ook afvraag waarom dat hele jeugdtrauma van Eva nooit meer een rol speelt).
Met Tygo was ik sowieso wel klaar, wat een oninteressant karakter is dat zeg. Misschien eens een Scandinavische scriptschrijver inhuren voor het overkoepelende verhaal, dit is 3x niks.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Vooral klaar met dat masker van de vervanger van Tygo, man man man..
Ik vond 'm benauwend. Blegh, vond het niet prettig om 'm te kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Goede aflevering gisteren die eigenlijk helemaal om Marion draaide..
Ik dacht misschien een aflevering om haar er uit te schrijven? Overspannen en zulks.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Dat gevoel kreeg ik ook. Marion exit dit seizoenquote:Op zaterdag 29 april 2023 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een aflevering om haar er uit te schrijven? Overspannen en zulks.
Ik vond het wel een goede aflevering eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:38 schreef King_Merc het volgende:
Die gebeuren wel zo, afgelopen week zelf meegemaakt (Koningsdag). Hulpdiensten moesten iemand die neer gegaan was helpen (reanimatie in ambu) en de ambu’s stond gewoon op het feestterrein en werd verder geen enkele aandacht aan geschonken. Alles liep gewoon door qua festiviteiten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:52 schreef Ynske het volgende:
Er was zon onzin in de aflevering. Bv in t zwembad. Daar is een aed aanwezig en de medewerkers zijn getraind om die te bedienen en te reanimeren. Waarom is daar dan niemand begonnen. Waarom zoveel mensen eromheen en waarom de glijbaan nog in gebruik. Dat zijn dingen die echt niet zo gebeuren.
Heb jaren gewerkt in zon omgeving en geloof me, als iemand verdrinkt is t start reanimatie. En rest start ontruiming van omgeving. Door eigen medewerkers en ondertussen hulpdiensten opvangenquote:Op zondag 30 april 2023 09:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die gebeuren wel zo, afgelopen week zelf meegemaakt (Koningsdag). Hulpdiensten moesten iemand die neer gegaan was helpen (reanimatie in ambu) en de ambu’s stond gewoon op het feestterrein en werd verder geen enkele aandacht aan geschonken. Alles liep gewoon door qua festiviteiten.
Het was juist erg realistisch, iedereen bemoeit zich ermee en is aan schreeuwen en trekken aan slachtoffer en hulpverleners. Maar niemand steekt echt een poot uit om te helpen.
Ik zal het doorgeven aan de hulpdiensten en organisatie alhier.quote:Op zondag 30 april 2023 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb jaren gewerkt in zon omgeving en geloof me, als iemand verdrinkt is t start reanimatie. En rest start ontruiming van omgeving. Door eigen medewerkers en ondertussen hulpdiensten opvangen
En de lokale Expert is soms nog sneller dan de koude blauwe.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 22:24 schreef Januskowski het volgende:
Samenvatting van deze aflevering: Al die bezorgdiensten komen van de Satan. Laten we alsjeblieft weer zelf onze koelkast aanschaffen met bus van Arie, dat scheelt een hoop ellende,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Had niet door dat ik alweer de laatste zat te kijken maar zelfs voor een normale aflevering was het bijzonder matig.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, de seizoensfinale is echt heeel matig
Heb je ook vooruit gekeken?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Had niet door dat ik alweer de laatste zat te kijken maar zelfs voor een normale aflevering was het bijzonder matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |