Je mag België en Nederland niet verwarrenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:41 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
170k hypotheek kost je nog geen 650 euro p maand, nog exclusief de aftrek.
De mijne ook. Gewoon een opeltje van 6 jaar oud.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft die van mij ook. Niets spectaculairs
klopt ook wat hij zegtquote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mag België en Nederland niet verwarren
Ik doelde ook op de aftrek.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
klopt ook wat hij zegt
is berekend en was 650/maand
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
vera ergens verdrietig in
bad 5 min geleden allein
Hij kan dan bete de MC Gyver uithangen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Rambo komt er niet uit , Whuzz kan jij hem helpen ?
Sommigen hebben daar hulp, en veel tijd voor nodig. En denk ook niet dat je dit snel in een huis met zo'n 122 camera's gaat doen. Als hij wel gay is, en hij komt daar uit de kast, dan is hij wel echt een held, hoor. Velen van ons vinden het al moeiljk om in hun eigen omgeving uit de kast (wat een stom gezegde) te komenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen gays, totaal niet zelfs, maar wanneer gaat deze gast uit de bekende kast komen
Ergens is er iets aan de hand.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga de stream afluiten, ik zie het morgen wl
doeeeeeeeeeeiiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |