Nouchine ligt tussen de benen van Kristof dusquote:
Ik krijg telkens stress als ik hem zie.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat wil die Dimitri met zijn kippenborstje laten zien
ME RAMBOquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat wil die Dimitri met zijn kippenborstje laten zien
Tesla, heeft ze laten vallen tijdens streamquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh Nouch heeft spraakherkenning in de auto
vast een dure mercedes ofzo
Oh een rijkeluiskindjequote:Op zondag 9 januari 2022 21:33 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
Tesla, heeft ze laten vallen tijdens stream
Ik zie een variant van een ondervoede en een kip. Dat is geen Ramboquote:
Heeft die van mij ook. Niets spectaculairsquote:Op zondag 9 januari 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh Nouch heeft spraakherkenning in de auto
vast een dure mercedes ofzo
hij is best dun jaquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie een variant van een ondervoede en een kip. Dat is geen Rambo
Ze heeft samen met haar vriend een huis gekocht, zo groot dat hij vrienden er bij konden wonen.quote:
Kitty is aan het bedenken of ze deze week naar huis gaat of volgende weekquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Kitty moet even tot rust komen
[ afbeelding ]
Thuiszorg is geen vetpotquote:Op zondag 9 januari 2022 21:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze heeft samen met haar vriend een huis gekocht, zo groot dat hij vrienden er bij konden wonen.
.ik heb toch het idee dat ze er zelf voor werken...
Kan ik mij ergens wel iets bij voorstellen bij die kleuterklas. Die hebben een schoolreisje gevoelquote:Op zondag 9 januari 2022 21:34 schreef engine het volgende:
Kitty moet even tot rust komen
[ afbeelding ]
Haar vriend werkt ook gewoon hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |