Die heeft weinig last van een hongerwinter.quote:
Ik ook alleen maar toen ze over de finish kwamenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:18 schreef Spies het volgende:
Ik hoorde geen bel bij het ingaan van de laatste ronde
Zweden was neutraal, hier zien we nog steeds de gevolgen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft weinig last van een hongerwinter.
Die moest ik Googlen. En bedanktquote:Op zondag 9 januari 2022 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Wesley Plaisier.
Ik keek dit op de Belg.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Kaalrel was weer voor 5 minuten ingeschakeld.
[ twitter ]
Je moet het geheime wapen pas inzetten als het er echt om draait natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2022 17:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op de Spelen dus glansrijk winnen met het Sven effect.
Precies. Niks dicht rijden.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:22 schreef toppertim het volgende:
Tja, zonder sprinter ben je kansloos. Of het peloton moet erg traag gaan dat Bergsma kan ontsnappen. Maar dat moeten Bosker en Bergsma geen gaatjes gaan dichtrijden, daar heeft Swings alleen maar profijt van.
Sven de sprinterquote:Op zondag 9 januari 2022 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet het geheime wapen pas inzetten als het er echt om draait natuurlijk
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Yep.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:22 schreef toppertim het volgende:
Tja, zonder sprinter ben je kansloos. Of het peloton moet erg traag gaan dat Bergsma kan ontsnappen. Maar dat moeten Bosker en Bergsma geen gaatjes gaan dichtrijden, daar heeft Swings alleen maar profijt van.
Het was niettemin wel knullig; inmiddels is de mass-start toch wel een standaardonderdeel.quote:
Ja en dat is belachelijk. Je moet t rondebord altijd op de kop van de wedstrijd laten draaien. Niet op de laatste achterblijver. Jorrit heeft gelijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:26 schreef Remco het volgende:
Er is alleen niet afgebeld, het bord springt exact op 0 nadat de laatste achterblijver over de finish is gereden.
Hoeveel interviews heeft ie überhaupt gegeven op de Nederlandse tv?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |