Zodat je als ME'er ziet wie je aftuigt?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
Waarom zie je eigenlijk in het buitenland (en bij de marechaussee) vaak die transparante schilden bij de ME en in Nederland niet?
Ik zou voor de go pro gaan dan kun je het nog eens terug kijken. Net als ik die zo lang mogelijk zou laten duren beetje staan maakt mensen wel moe.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zodat je als ME'er ziet wie je aftuigt?
Het is en blijft Belgie.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef Dutch_view het volgende:
Duurt lang die administratieve aanhoudingen
Heeft beide voor en nadelen. Het bamboeschild in nederland vangt veel meer de schokken op van bijvoorbeeld stenen en slagen, doorzichtige plastic schilden geven beter zicht en voorkomen doorboring.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
Waarom zie je eigenlijk in het buitenland (en bij de marechaussee) vaak die transparante schilden bij de ME en in Nederland niet?
BB is er niets bijquote:
Aha, ja ik wist dat die Nederlandse schilden een soort van riet waren oid. Zou ik daar toch eerder voor kiezen denk ikquote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Heeft beide voor en nadelen. Het bamboeschild in nederland vangt veel meer de schokken op van bijvoorbeeld stenen en slagen, doorzichtige plastic schilden geven beter zicht en voorkomen doorboring.
https://www.bndestem.nl/o(...)onder-vuur~a942fb3e/
Bij een bestuurlijke of administratieve aanhouding kan de politie je maximaal 12 uur vasthouden. Meestal is dat een gevolg van ordeverstoring bij bijvoorbeeld manifestaties.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zou eerst een beetje rondkijken en dan de groepjes scheiden. Verschillende bureaus en verschillende busjes.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef Dutch_view het volgende:
Laten ze wat extra busjes komen. Kunnen ze Opstelten bellen hoe je zoiets moet regelenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ze kan beter achteraan gaan staan, ze nemen echt niet iedereen mee
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik zou eerst een beetje rondkijken en dan de groepjes scheiden. Verschillende bureaus en verschillende busjes.
In Nederland tellen de nachtelijke uurtjes niet mee, daar wel?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]En dan 5 uur morgenochtend in vrijheid stellen.
Weet ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland tellen de nachtelijke uurtjes niet mee, daar wel?
Hebben ze weer iets om over te zeiken
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten ze wat extra busjes komen. Kunnen ze Opstelten bellen hoe je zoiets moet regelen
Ik heb toen een middag in een garagebox opgesloten gezeten
Of de een na 5 minuten de straat op schoppen en de ander de maximale tijd vasthouden. Beetje verdeel en heers. Waarschijnlijk ook precies de reden dat ik nooit door de keuring als agent zal komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]En dan 5 uur morgenochtend in vrijheid stellen.
quote:Anti-corona-activist Willem Engel
heeft op Twitter de adresgegevens van
D66-leider Kaag verspreid.Kaag gaat
aangifte doen tegen hem,zegt een
woordvoerder van haar partij.Eerder
deze week liep een man met een fakkel
rond voor de deur van Kaag.Hij is
opgepakt en de politica deed aangifte.
Misschien vanavond nog een afterparty op OnrechtTV?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
echte actie is er ook niet geweest. Eline en Steffi werden ingesloten door politie. Tinus Koops werd doorzocht. Wat ze aangeven is dat iedereen 'administratief is aangehouden'.
Goed nieuws dusquote:
Het lijkt erop.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:03 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Is Engel nou zo vol van zichzelf dat hij hoopt dat iedereen een hekel aan hem krijgt?
Verdeel een heers je moet er gewoon een paar laten lopen liefst een beetje amicaal doen. Beetje een praatje maken wijzen naar anderen als agent en diegene het extra moeilijk maken voor je het weet moorden ze elkaar uit op het MP of op social media dat geeft minder rommel.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eline is aangehouden en Tikkie Tinus niet.
Live vanuit het Belgische gevang..quote:Op zondag 9 januari 2022 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eline is aangehouden en Tikkie Tinus niet.
Doe maarquote:Op zondag 9 januari 2022 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
we moeten nu echt in de chat over lekker eten gaan praten. en Eline beledigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |