Zodat je als ME'er ziet wie je aftuigt?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
Waarom zie je eigenlijk in het buitenland (en bij de marechaussee) vaak die transparante schilden bij de ME en in Nederland niet?
Ik zou voor de go pro gaan dan kun je het nog eens terug kijken. Net als ik die zo lang mogelijk zou laten duren beetje staan maakt mensen wel moe.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zodat je als ME'er ziet wie je aftuigt?
Het is en blijft Belgie.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef Dutch_view het volgende:
Duurt lang die administratieve aanhoudingen
Heeft beide voor en nadelen. Het bamboeschild in nederland vangt veel meer de schokken op van bijvoorbeeld stenen en slagen, doorzichtige plastic schilden geven beter zicht en voorkomen doorboring.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
Waarom zie je eigenlijk in het buitenland (en bij de marechaussee) vaak die transparante schilden bij de ME en in Nederland niet?
BB is er niets bijquote:
Aha, ja ik wist dat die Nederlandse schilden een soort van riet waren oid. Zou ik daar toch eerder voor kiezen denk ikquote:Op zondag 9 januari 2022 17:03 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Heeft beide voor en nadelen. Het bamboeschild in nederland vangt veel meer de schokken op van bijvoorbeeld stenen en slagen, doorzichtige plastic schilden geven beter zicht en voorkomen doorboring.
https://www.bndestem.nl/o(...)onder-vuur~a942fb3e/
Bij een bestuurlijke of administratieve aanhouding kan de politie je maximaal 12 uur vasthouden. Meestal is dat een gevolg van ordeverstoring bij bijvoorbeeld manifestaties.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zou eerst een beetje rondkijken en dan de groepjes scheiden. Verschillende bureaus en verschillende busjes.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:01 schreef Dutch_view het volgende:
Laten ze wat extra busjes komen. Kunnen ze Opstelten bellen hoe je zoiets moet regelenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ze kan beter achteraan gaan staan, ze nemen echt niet iedereen mee
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik zou eerst een beetje rondkijken en dan de groepjes scheiden. Verschillende bureaus en verschillende busjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |