Modellen zijn onzeker, we varen in de mist.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
1100 minder IC opnames dan in het scenario "strenge lockdown".
[ afbeelding ]
1100 er vanaf zitten.... .....quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad een meevaller!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er inmiddels alleen maar om lachen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet helemaal. De huidige lockdown zit namelijk niet in die grafiek.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan Ernst vast verklarenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Bij elke andere organisatie zouden ze er al lang uitgegooid zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. De huidige lockdown zit namelijk niet in die grafiek.
Blauw = lockdown vanaf de kerstvakantie.
Wij zitten in de lockdown voor de kerstvakantie
Van de huidige lockdown is geen grafiek
Met de kanttekening dat het statistische kenmerken van de Omicron-variant nog niet bekend waren en nu pas langzaam in beeld komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Ander jasje aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem aan dat Jaap vrijdag weer aanwezig is bij de persco.
Denk het niet. Was de laatste keer niet zo'n succes met z'n jasjesverhaal.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef Scrummie het volgende:
Dan is het toch helemaal triest.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. De huidige lockdown zit namelijk niet in die grafiek.
Blauw = lockdown vanaf de kerstvakantie.
Wij zitten in de lockdown voor de kerstvakantie
Van de huidige lockdown is geen grafiek
Nee we krijgen de ontgroening van ERNSTquote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef Scrummie het volgende:
Want jij hebt betere modellen? Ontzag hebben voor de experts he!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef Mike het volgende:
Ik heb zelden een model gezien dat zo slecht voorspelt. Echt te triest.
Er wordt altijd voor de meest bizarre niet uit te leggen logica gekozen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Spablauw214 het volgende:
Het voortzetten van de lockdown zou bizar zijn en elke logica tarten. Toch kan je al uittekenen dat dat wel gaat gebeuren.
Want we varen in de mist.
Triest dat er geen geüpdate grafiek is ja.quote:
Ga weg met die logica joh, onderbuik willen we!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Mondkapje het volgende:
Ik vraag me af waarom aan virologen een advies wordt gevraagd. Wetenschappers vraag je om feiten, om uitleg van hoe dingen in elkaar zitten. Wat het beleid vervolgens moet zijn, daar zijn die wetenschappers niet per se de beste in. Door wetenschappers te laten bepalen wat het beleid is, daarmee treden zij in principe buiten hun boekje en daar zouden ze zich verre van moeten houden.
Je kunt van wetenschappers niet én wetenschappers én politici maken.
Ja, erg benieuwd hoe hij op wat zuigende vraagjes van de journalistiek gaat reageren.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee we krijgen de ontgroening van ERNST
Ik ga er alvast voor zitten
Hoezo triest? Omdat we eerder in lockdown zijn gegaan dan die modellen en daardoor nu in een dalende trend zitten ipv een stijgende?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |