SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Hij is om 05.00 in bad gegaan, want dan voelt hij zich toch altijd wel het beste. En ik hoorde dat hij rond 07.00 uit bad is gegaan en ik neem aan dat hij nu slaapt. Ik wil hem niet wakker maken, maar moet straks natuurlijk wel zorgen dat hij wat binnenkrijgt.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn nee.
Heeft hij daarna wel wat kunnen slapen/alles binnen kunnen houden?
En goedemorgen.
Ja, stress is er natuurlijk wel met vanaf morgen weer les en dan online les. Dat werkt voor hem heel slecht. Maar hij heeft nooit op stress gereageerd met overgeven, dus ik weet het niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:10 schreef Rafeiro het volgende:
Sterkte Lili en zoon, is er iets "stressigs" voor hem op komst of net geweest, dan heb ik dat vaak ook namelijk.
Dan geef ik ook hele dagen over.
Na mijn verhuizing bijvoorbeeld kon ik 3 dagen lan niets binnen houden.
Kleine slokjes water af en toe en wat drinkboullion voor het zout.
En ja dat kwam er toen ook vrijwel meteen weer uit, maar dan neemt je lichaam nog wel iets op is mij verteld.
Ik tot toen ook nooit.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, stress is er natuurlijk wel met vanaf morgen weer les en dan online les. Dat werkt voor hem heel slecht. Maar hij heeft nooit op stress gereageerd met overgeven, dus ik weet het niet.
Voor mij is het echt nieuw dit. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand maar blijft overgeven. Wel even koorts gemeten, maar hij had geen koorts. En voelde zich behalve zwak van het overgeven ook niet ziek. Hopelijk heeft het bad zijn uitwerking weer gedaan. Wat ik toch zonder bad zou moeten.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:14 schreef just me het volgende:
Het kan ook "gewoon" een virusje zijn.
Maar vervelend is het wel
Laten we hopen dat het bad en zijn slaap gaan helpen en als je ongerust blijft gewoon de HA bellen, die kan je vast vertellen wat te doen.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij is het echt nieuw dit. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand maar blijft overgeven. Wel even koorts gemeten, maar hij had geen koorts. En voelde zich behalve zwak van het overgeven ook niet ziek. Hopelijk heeft het bad zijn uitwerking weer gedaan. Wat ik toch zonder bad zou moeten.
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:25 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en ik geef nog steeds over op/na stress/inspannings momenten.
Er staan dus ook een emmer naast mijn bureaustoel en naast mijn bed, altijd.
Heel irritant.
Doe je goed.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:27 schreef just me het volgende:
[..]TMI, ik moet nog ontbijten
maar de vriezer is ontdooid, schoongemaakt en ik blijk meer eten ingevroren te hebben dan ik dacht
![]()
Wat doe je nu met al dat eten?quote:Op zondag 9 januari 2022 10:27 schreef just me het volgende:
[..]TMI, ik moet nog ontbijten
maar de vriezer is ontdooid, schoongemaakt en ik blijk meer eten ingevroren te hebben dan ik dacht
![]()
nee, maar ik ga zo wel naar buitenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe je goed.
Dus je hoeft niet eens boodschappen te gaan doen.
ik had alles in een reserve koelkastje gezet en daar is het goed koud gebleven en ik heb alles weer terug in de vriezer gedaan. Ik ga maar eens met lijstjes en/of etiketten werkenquote:
dan kun je je hulp vragen om 1x per maand te ontdooienquote:Op zondag 9 januari 2022 10:31 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn vriezer is maandag helemaal schoongemaakt .
Was een groot ijsblok, deur niet goed sluiten is niet slim.
lag gelukkig bijna niets meer in, dus alles maar weggegooid.
Geen risico nemen. Maar lekkere hamburgers.....
Stikkeren!quote:Op zondag 9 januari 2022 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik had alles in een reserve koelkastje gezet en daar is het goed koud gebleven en ik heb alles weer terug in de vriezer gedaan. Ik ga maar eens met lijstjes en/of etiketten werken
mijn rubbers zijn schoonquote:Op zondag 9 januari 2022 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stikkeren!
[ afbeelding ]
En denk aan de rubbers…
Goedemorgen!
Zo vaak?quote:Op zondag 9 januari 2022 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
dan kun je je hulp vragen om 1x per maand te ontdooien
Dan is ze elke keer snel klaar, maar natuurlijk kan er ook langere tijd tussenzittenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo vaak?
zo vaak maak ik hem soms niet eens open.
Doos hamburgers, goedkope, en wat waterijsjes en ijselementen, meer lag er niet in-
Nah ja en die lekkere.
Oh ja die zijn niet lekker maar wel een idee.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Qua noodvoorraad goedkope hamburgers had ik in mijn studententijd van die foliezakken van Unox liggen (je moet wat met 1 vriesvakje met 4 man)
Ik zou ze nu ook niet meer eten, net als de wereldgerechten en de gedroogde tortellini en dergelijke, maar ja, iedereen begint ergens en de ruimte was beperkt (ieder 1 keukenkastje en dan samen een koelkastje met vriesvakje)quote:Op zondag 9 januari 2022 10:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ja die zijn niet lekker maar wel een idee.
Wel een bron van zout en eiwit.
Ik probeer nu echt zoveel mogelijk te eten moet 20 kilo bij,
Maar is en blijft lastig.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft vannacht nog met mijn zoon geappt en zij geeft mij aan dat het overgeven waarschijnlijk wel van de alcohol komt en dat dat gewoon heel slecht is gevallen bij hem. Zij kent zat voorbeelden waar dat gebeurd is. En dan ook dat men niet dronken is, maar gewoon ziek. En dat ik me maar geen zorgen moet maken.
Zij zegt dat hij vooral mixdrankjes heeft gedronken (dat had hij haar verteld) en dat die wel berucht zijn. En dat het positieve is dat hij dat in ieder geval nooit meer gaat drinken.
Dus nu ben ik wat meer gerustgesteld.
super!quote:Op zondag 9 januari 2022 11:26 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft vannacht nog met mijn zoon geappt en zij geeft mij aan dat het overgeven waarschijnlijk wel van de alcohol komt en dat dat gewoon heel slecht is gevallen bij hem. Zij kent zat voorbeelden waar dat gebeurd is. En dan ook dat men niet dronken is, maar gewoon ziek. En dat ik me maar geen zorgen moet maken.
Zij zegt dat hij vooral mixdrankjes heeft gedronken (dat had hij haar verteld) en dat die wel berucht zijn. En dat het positieve is dat hij dat in ieder geval nooit meer gaat drinken.
Dus nu ben ik wat meer gerustgesteld.
Goedemorgen Diaan.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Beterschap voor je zoon livelink, fijn dat het wrs door de alcohol komt. Goede les dan
Ja, dat is vrij nieuw hoor. Het uit huis gaan van mijn dochter heeft ook op dat punt heel veel verbetering gebracht.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:28 schreef just me het volgende:
[..]
super!
wat gaaf dat ze zo goed met elkaar omgaan
die van mij hebben een tijdje allebei in Leiden gestudeerd en wisten toen ook veel van elkaarquote:Op zondag 9 januari 2022 11:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is vrij nieuw hoor. Het uit huis gaan van mijn dochter heeft ook op dat punt heel veel verbetering gebracht.
Ik zou er spontaan van aan de alcohol gaan.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Door MadMaster was ik weer eens gaan dwalen in Duitse muziek en ik kwam weer iets tegen dat ik al dertig jaar ofzo niet meer gehoord had maar nog wel kende en nu is Symph helemaal fan geworden
Lennon is nog te jong, maar heeft vooralsnog helemaal geen interesse in alcohol.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:43 schreef just me het volgende:
[..]
die van mij hebben een tijdje allebei in Leiden gestudeerd en wisten toen ook veel van elkaar
@:Diaan, hoe is het alcoholgebruik bij jullie kinderen ?
En dan maar hopen dat het zo blijftquote:Op zondag 9 januari 2022 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon is nog te jong, maar heeft helemaal geen interesse.
Twan drinkt af en toe apfelkorn met 7-up of een cocktail. Op vakantie heeft hij eigenlijk helemaal geen alcohol gedronken. Hij heeft er niet veel behoefte aan.
Mijn dochter drinkt niet veel. Eigenlijk alleen maar wijn. Heeft in haar beginjaren ook wel passoa en dat soort zaken gedronken, maar dat vindt ze echt niet meer lekker. Mijn zoon is net 18 geworden en drinkt af en toe bij vrienden wel bier. En gisteren dus voor het eerst (en waarschijnlijk laatst) mixdrankjes.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:12 schreef just me het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat het zo blijft
Mijn kinderen drinken nu ook niet veel maar toen ze jonger waren was dat toch echt anders
het zijn allemaal fases waar ze doorheen gaan/moeten en van genieten en/of lerenquote:Op zondag 9 januari 2022 13:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter drinkt niet veel. Eigenlijk alleen maar wijn. Heeft in haar beginjaren ook wel passoa en dat soort zaken gedronken, maar dat vindt ze echt niet meer lekker. Mijn zoon is net 18 geworden en drinkt af en toe bij vrienden wel bier. En gisteren dus voor het eerst (en waarschijnlijk laatst) mixdrankjes.
quote:
Jij was toch die DJ die te laat terug was van het toilet?quote:Op zondag 9 januari 2022 13:53 schreef Melting het volgende:
[..]Hoho.... zo zijn we niet allemaal.
Neem een voorbeeld aan mij.![]()
En hoi Tjoent.
Ja precies en hoe moeilijker je er over doet, hoe interessanter het wordt. Denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:28 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn allemaal fases waar ze doorheen gaan/moeten en van genieten en/of leren
'quote:Op zondag 9 januari 2022 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Conclusie: Een pond sushi rijst + de nodige vullingen is teveel voor 2 personen…
Met moeite heb ik de schade weten te beperken tot een restant van 16 kleine maki's (zie de bovenste schaal)...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met moeite heb ik de schade weten te beperken tot een restant van 16 kleine maki's (zie de bovenste schaal)...Dat vind ik inderdaad nog knap gedaan met z'n 2'en. Sushi is altijd machtiger dan het lijkt. Complimenten trouwens voor hoe het er uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Maar eigenlijk ook weer niet. Erg slecht geslapen.
Eigenlijk weet ik niet eens waarom ik slecht heb geslapen.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt niet goed, nee. Was je aan het piekeren?
Goedemorgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:34 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag weer eens naar het werk, we gaan (intern) verhuizen…
Oh, dat is inderdaad geen goede nacht dan.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet eens waarom ik slecht heb geslapen.
Werd rond 2 uur wakker, en daarna niet echt meer in slaap gevallen.
Hoe is het nu met je zoon? Is hij al weer wat fitter?
Goedemorgen MadMaster. Succes met de verhuizing!quote:Op maandag 10 januari 2022 07:34 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag weer eens naar het werk, we gaan (intern) verhuizen…
We verhuizen op dezelfde etage naar de zuidkant van het gebouw en dus zullen we wat meer zon/warmte krijgen. Voorlopig is dat nog niet erg van toepassing…quote:Op maandag 10 januari 2022 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Stoelendans op het werk? Ga je erop vooruit, of achteruit?
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Jaar begint wel ontzettend kut.
In de vakantie 2 collega's overleden die ik beiden zeer goed (en al heel lang) ken.
Goedemorgen
In de vakantie 2 collega's overleden die ik beiden zeer goed (en al heel lang) ken.
Hij heeft zo’n duizend collega’s (of misschien nog wel meer)quote:Op maandag 10 januari 2022 10:23 schreef just me het volgende:
[..]en dat is niet eerder doorgegeven?
dat is wel een ander verhaal danquote:Op maandag 10 januari 2022 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft zo’n duizend collega’s (of misschien nog wel meer)
Ik had het sowieso vandaag pas gelezen. Als ik vrij ben zie ik geen werkmail.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
dat is wel een ander verhaal dan
maar 'n mail sturen naar iedereen had best gekund
dat is mooiquote:Op maandag 10 januari 2022 10:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had het sowieso vandaag pas gelezen. Als ik vrij ben zie ik geen werkmail.
Staan wel twee mooie stukken op onze portal, die recht doen aan wie die collega's waren.
Jeetje wat heftig zeg. Gecondoleerd.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 januari 2022 09:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Da's minder…quote:Op maandag 10 januari 2022 09:50 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen
Dank voor het luisteren en welterusten...quote:Op maandag 10 januari 2022 22:20 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bed toeBedankt voor het draaien!
Welterusten zorro28quote:Op maandag 10 januari 2022 22:20 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bed toeBedankt voor het draaien!
Is dat zo?quote:
Ja, vind ik wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik doe het niet eens bewust, maar Madonna, Lady Gaga, Katy Perry en Loreen en zo nog een dame zijn wel sterke stemmen...
quote:20:30 : Enigma - The Voice Of Enigma
20:32 : Enigma - Sadeness - Part I (Us Violent Mix)
20:37 : Chicane feat. Marie Brennan of Clannad - Saltwater (The Thrillseekers Ambient Mix)
20:44 : The KLF - 3 A.M. Eternal (Guns Of Mu Mu) (12" Edit)
20:48 : Sidney Youngblood & Raze - If Only I Could
20:56 : Adamski - Killer (3D Mix)
20:59 : Klangkarussell - Sonnentanz (Phoniques Sonnentrance Remix)
21:04 : S-Express - Superfly Guy (Do The Bourasa Mix)
21:08 : Frankie Knuckles feat. Jamie Principle - Your Love
21:13 : Lil' Louis & The World - Blackout (Remix '92)
21:18 : Mixmasters - In The Mix
21:22 : Eric Prydz - Pjanoo (Craig Dalzell's Miami Bitch Bootleg Vs Deadmau5 WMC 2010 Mix)
21:26 : Tragic Error - Klatsch In Die Hande
21:29 : Confetti's - The House Of C
21:33 : Confetti's - C Day Live
21:36 : Eurythmics - Love Is A Stranger (Remix)
21:41 : Samim - Heater (Belocca Remix)
21:47 : The Good Men - Give It Up
21:51 : Moby - Go (feat. Tones On Tail) (Barracuda Mix)
21:54 : The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Soulwax Remix)
21:57 : Deadmau5 & Kaskade - I Remember (Bit Error Extended House Mix)
22:05 : Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge Club Mix)
22:10 : Yolanda Be Cool & Dcup - We No Speak Americano (Go Go Bizkitt! Remix)
22:13 : Niels van Gogh - Pulverturm '09 (Lissat & Voltaxx Remix)
22:17 : The Vives & DJ Pop - Lust For Life (Extended)
22:21 : Madonna - Ray Of Light (HV2 Elevation Remix)
22:28 : Lady Gaga - Bad Romance Viva La Vida (Djs From Mars Club Remix)
22:33 : Katy Perry - Firework (DJ Liam Keegan Remix)
22:37 : Loreen - Euphoria (Stormby Extended Mix)
22:43 : Kiesza - Hideaway (William Bhall Private Mix)
Goedemorgen.quote:
Eigenlijk was ik laat. Ik sta normaal om 06.00 op, maar schrok nu wakker om 06.15quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat was je vroeg vandaag?
Nee, niet echt. Wel 2 dagen hoofdpijn. Maar slecht slapen vannacht kwam, omdat ik het te warm had.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik laat. Ik sta normaal om 06.00 op, maar schrok nu wakker om 06.15
Heb je wat beter geslapen vannacht?
Ventilator aan dan! Mijn man en zoon hebben ook gewoon de ventilator aan, die hebben het ook altijd warm.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wel 2 dagen hoofdpijn. Maar slecht slapen vannacht kwam, omdat ik het te warm had.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ventilator aan dan! Mijn man en zoon hebben ook gewoon de ventilator aan, die hebben het ook altijd warm.
quote:
Golf by night! Een stuk spannender lijkt me dat.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 07:59 schreef just me het volgende:
[..]straks maar weer eens 9 holes golfen, moet het wel wat lichter worden
Oh dat hebben we ooit wel gedaan, midnight golf, maar die fluoriserende balletjes zijn hartstikke duur, kosten ongeveer ¤ 7,00 per stuk en tja... soms sla je een bal in het waterquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Golf by night! Een stuk spannender lijkt me dat.
Lieslaarzen aan en gaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat hebben we ooit wel gedaan, midnight golf, maar die fluoriserende balletjes zijn hartstikke duur, kosten ongeveer ¤ 7,00 per stuk en tja... soms sla je een bal in het water
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lieslaarzen aan en gaan!
Goedemorgen!
Uitstekend, ze waren al klaar toen ik om 8.30 uur aankwam…quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:08 schreef just me het volgende:
[..]![]()
is de verhuizing gisteren goed verlopen ?
dat was een strakke planningquote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitstekend, ze waren al klaar toen ik om 8.30 uur aankwam…
"W goeiemorgen Symphquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lieslaarzen aan en gaan!
Goedemorgen!
quote:
Goedemorgen heren.quote:
als het koud is gewoon handschoenen aan en stevig doorstappenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:46 schreef Rafeiro het volgende:
Vrijdagmorgen weer een keer wandelen met de hulp die zelf uitgevallen was. Mits een beetje dragelijk weer
Ja, maar moet niet regenen, ijzelen en onweren ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:52 schreef just me het volgende:
[..]
als het koud is gewoon handschoenen aan en stevig doorstappen
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, maar moet niet regenen, ijzelen en onweren ofzo
Nu nog vanaf zaterdag de hele boel weer open, zodat je er ook wat mee kan doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:43 schreef peaceman het volgende:
Zo... Bill Gates kan me nu echt goed volgen met 3 chips in mijn lijf.
Ik laat m in de eerste plaats zetten voor mijn eigen gezondheid en de mensen om mij heen, maar uiteindelijk hoop ik ook natuurlijk dat we allemaal weer meer kunnen. Zeker een concert of festival heb ik na 2 jaar wel zin in. Ook al is dat maar een luxe "probleem".quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog vanaf zaterdag de hele boel weer open, zodat je er ook wat mee kan doen.
Bij voorkeur zonder...
Eens hoor, maar ik gun de Nederlandse ondernemers ook wat licht aan het einde van de steeds donker wordende tunnel. Niet iedereen krijgt overheidssteun. In mijn nabije omgeving zie ik de trieste gevolgen daarvan inmiddels ook...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik laat m in de eerste plaats zetten voor mijn eigen gezondheid en de mensen om mij heen, maar uiteindelijk hoop ik ook natuurlijk dat we allemaal weer meer kunnen. Zeker een concert of festival heb ik na 2 jaar wel zin in. Ook al is dat maar een luxe "probleem".
Zeker. De horeca, sportscholen, kappers en de entertainment sector behoren wel tot de zwaarst getroffenen schat ik zo in.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik gun de Nederlandse ondernemers ook wat licht aan het einde van de steeds donker wordende tunnel. Niet iedereen krijgt overheidssteun. In mijn nabije omgeving zie ik de trieste gevolgen daarvan inmiddels ook...
Yep, hoewel sportscholen, horeca en entertainment in meer of mindere mate nog wel steun krijgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker. De horeca, sportscholen, kappers en de entertainment sector behoren wel tot de zwaarst getroffenen schat ik zo in.
Oh wat verdrietigquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Die is z'n opgebouwde pensioen en dat van z'n vrouw inmiddels kwijt en is binnen enkele weken failliet, als het zo doorgaat. Ze zijn radeloos en doodsbang..
ja dat soort verhalen zijn enorm triest. Ik snap ook niet waarom kappers a niet meer steun krijgen en b niet gewoon open mogen. Al is het maar gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, hoewel sportscholen, horeca en entertainment in meer of mindere mate nog wel steun krijgen.
Kappers niet of nauwelijks en vrienden van ons hebben een kappers-/beautysalon met 20 man/vrouw personeel.
Die is z'n opgebouwde pensioen en dat van z'n vrouw inmiddels kwijt en is binnen enkele weken failliet, als het zo doorgaat. Ze zijn radeloos en doodsbang..
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat soort verhalen zijn enorm triest. Ik snap ook niet waarom kappers a niet meer steun krijgen en b niet gewoon open mogen. Al is het maar gedeeltelijk.
https://nos.nl/l/2411346quote:Om in aanmerking te komen voor de steun, moeten ondernemers in het vierde kwartaal van dit jaar minimaal 20 procent omzetverlies lijden ten opzichte van een eerder kwartaal.
Maar omdat de harde lockdown halverwege december in ging en doorloopt tot en met januari, valt hun verlies in twee verschillende kwartalen. Ze halen daardoor vaak de grens niet, en worden dus voor deze periode niet gecompenseerd. Met soms duizenden euro's schuld als gevolg.
Alleen wanneer je een keirofobie hebt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 20:50 schreef just me het volgende:
Krijg je een therapeutische kapper vergoed
heb ik weer pechquote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen wanneer je een keirofobie hebt.
Goedemorgen.quote:
Als dat al beter is, dan was het wel echt slechtquote:Op woensdag 12 januari 2022 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Beter geslapen. Alleen weer rond 2.30 wakker geworden.![]()
En daarna alleen nog wat hazeslaapjes gedaan.![]()
Ja.... maar ik ga uit van een stijgende lijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 06:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Als dat al beter is, dan was het wel echt slecht![]()
![]()
Dat is toch juist fijn ?quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:18 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopen dat zaagmans een dagje vrij heeft.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:18 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Hopen dat zaagmans een dagje vrij heeft.
Goedemorgen dame, heer.quote:
Gaan jullie nog iets bijzonders doen op deze dagquote:
Symph kocht net een plant als kadootje. Beetje jammer dat de vorige (iets kleinere) versie van die plant binnen een maand dood was en ik afgelopen week een paar keer had gezegd: geen grote planten kopen, we hebben alleen kleine potten. Dus nu hebben een nieuwe plant die te groot is voor de bloempot. Gelukkig gaat die plant vast ook weer snel doodquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:10 schreef just me het volgende:
[..]
Gaan jullie nog iets bijzonders doen op deze dag?
Het is toch lief bedoeld en misschien heb je nog wel een grotere pot voor de plant?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph kocht net een plant als kadootje. Beetje jammer dat de vorige (iets kleinere) versie van die plant binnen een maand dood was en ik afgelopen week een paar keer had gezegd: geen grote planten kopen, we hebben alleen kleine potten. Dus nu hebben een nieuwe plant die te groot is voor de bloempot. Gelukkig gaat die plant vast ook weer snel dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest lachen.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
dat is een mooie grote potquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Symph en DDM![]()
Hier een cadeautje van mij![]()
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:07 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Symph en DDM![]()
Hier een cadeautje van mij![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen livelink. Nog 2 daagjes te gaan.quote:
Ja, ik vind het werken op het moment echt zwaar. Het is erg druk en ik heb het gevoel dat ik te weinig hulp krijg van mijn collega's. Kan alleen niet goed beoordelen of dat echt zo is of dat dat gevoel voortkomt uit een lichte overwerktheid en het alweer maanden thuiswerken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Nog 2 daagjes te gaan.
Dan denk ik dat je toe bent aan een paar daagjes vrij.quote:Op donderdag 13 januari 2022 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het werken op het moment echt zwaar. Het is erg druk en ik heb het gevoel dat ik te weinig hulp krijg van mijn collega's. Kan alleen niet goed beoordelen of dat echt zo is of dat dat gevoel voortkomt uit een lichte overwerktheid en het alweer maanden thuiswerken.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:18 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Na een jaar uitgeschakeld te zijn geweest wegens een hoop spontaan gekraak, heeft mijn buurman onze subwoofer onderhanden genomen en weer volledig aan de praat gekregen. Me happy…
Wat contactjes op de printplaat van de interne versterker waren zwak geworden, die zijn weer goed vastgezet. En er zat flink wat stof (kattenharen) in…quote:Op donderdag 13 januari 2022 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is lekker nieuws. Weet je ook wat de oorzaak was?
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
@:DDM en Symph, nog van harte gefeliciteerd
Goedemorgen dames en heer.quote:
Dat is ook gezellig.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:20 schreef just me het volgende:
Melting, ik zal vanavond pas later je show kunnen beluisteren, ik ga vanmiddag even oppassen in Gouda en pas na het eten ga ik terug
Kabouterknuffelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:20 schreef just me het volgende:
Melting, ik zal vanavond pas later je show kunnen beluisteren, ik ga vanmiddag even oppassen in Gouda en pas na het eten ga ik terug
Ook weer een hele stap. De tijd vliegt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:31 schreef just me het volgende:
Kabouter is deze week voor het eerst naar de basisschool. Junior en vrouw vinden het fijn als hij deze week niet meteen na de naschoolse opvang gaat, de andere dagen hebben ze zelf kunnen opvangen alleen vandaag lukte dat niet, maar fijn om zo even te kunnen helpen
Hele verhalen dus straks van de kabouter.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:31 schreef just me het volgende:
Kabouter is deze week voor het eerst naar de basisschool. Junior en vrouw vinden het fijn als hij deze week niet meteen na de naschoolse opvang gaat, de andere dagen hebben ze zelf kunnen opvangen alleen vandaag lukte dat niet, maar fijn om zo even te kunnen helpen
Gelukkig is er nog eentje die nog klein is maar ze hebben geweigerd hem in te vriezen zodat hij klein zou blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2022 08:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook weer een hele stap. De tijd vliegt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:35 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog eentje die nog klein is maar ze hebben geweigerd hem in te vriezen zodat hij klein zou blijven
Het was mijn ideequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:35 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog eentje die nog klein is maar ze hebben geweigerd hem in te vriezen zodat hij klein zou blijven
Mooi geregeld zo!quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:31 schreef just me het volgende:
Ik wacht nog op mw. MM en moet daarna nog eten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:26 schreef Melting het volgende:
Zo meteen om 19.00 uur weer wat muziek mijnerzijds (zoals gewoonlijk).
Dat moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik luister vandaag niet mee, Melting. Druk bezig met dochter te helpen met 1 of ander ingewikkeld project dat morgenochtend af moet zijn
Wat zouden ze ook zonder jou moeten?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef livelink het volgende:
Ik luister vandaag niet mee, Melting. Druk bezig met dochter te helpen met 1 of ander ingewikkeld project dat morgenochtend af moet zijn
Ja hè?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat zouden ze ook zonder jou moeten?
Het kan nog steeds.quote:
Echt wel…quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hè?
Livelink is te goed voor ze.
Het eeuwige ABC op een bruiloftquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Het kan nog steeds.
History, Lieveling heb jij me niet meer nodig, I do I do I do, en dan deze.....
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het eeuwige ABC op een bruiloft
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Goede timing om binnen te komenListen To The Music
Ja, ze slaagden er ook in om samen wat hits te scoren.quote:
Bij de eerste tonen directquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij deze zou herkennen.
[ afbeelding ]
Is dat zo? Ik ken Radio Oost niet natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit is typisch zo'n nummer dat je op Radio Oost voorbij hoort komen
Ja, daar hoor je regelmatig Duitstalige muziek voorbijkomen. En dan vooral de schlagers.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken Radio Oost niet natuurlijk.
Wij luisteren ook regelmatig naar WDR4 .quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, daar hoor je regelmatig Duitstalige muziek voorbijkomen. En dan vooral de schlagers.
Paul
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Hideaway (WorldAt War), maar van wie ook al weer?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Dat kende ik niet. Dit wel:
Incognito feat. Jocelyn Brown - Always There
En welkom.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Hideaway (WorldAt War), maar van wie ook al weer?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:43 schreef DJ11 het volgende:
En dit is Al Green...
Love Is The Message, meen ik
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:47 schreef livelink het volgende:
Even aan het eten achter de pc, want de hele tafel ligt vol spullen. Intussen zijn we met z'n viertjes bezig met het project. Man en zoon zijn ook aan het helpen. Weer een kwestie van een idee dat leuk was, maar de uitvoering onmogelijk.
En we konden lang niet alle spullen krijgen ivm de winkelsluiting, dus we zijn waarschijnlijk nu allemaal hard bezig voor een onvoldoende.
Gebruik er een dobbelsteen bij en noem het een spel…quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:47 schreef livelink het volgende:
Even aan het eten achter de pc, want de hele tafel ligt vol spullen. Intussen zijn we met z'n viertjes bezig met het project. Man en zoon zijn ook aan het helpen. Weer een kwestie van een idee dat leuk was, maar de uitvoering onmogelijk.
En we konden lang niet alle spullen krijgen ivm de winkelsluiting, dus we zijn waarschijnlijk nu allemaal hard bezig voor een onvoldoende.
Nou, ik weet het niet hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet zo negatief, livelink.
Als jullie er met 4-en aan werken, wordt het vast iets goeds.
Morgen kan ik er misschien om lachen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik er een dobbelsteen bij en noem het een spel…![]()
Die andere.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Mannenkoor Karrespoor
Lekker Op De Trekker
Dat was toen wel leuk wat ze deden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Overijsselse folklore...
(alhoewel dat dialect zowat meer Drents is...)
Ik herken er idd Drents inquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Overijsselse folklore...
(alhoewel dat dialect zowat meer Drents is...)
Jij bent afquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
Bekentenis: ik vind de BBC-versie eigenlijk leuker
Heb ik ooit ook op mijn lijstje gezet. Verder dan dit nummer kwam mijn lijstje nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit zal bij de uitvaart van mw. MM te horen zijn…
Dat dat nog maar een jaar of 40 mag duren dan.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit zal bij de uitvaart van mw. MM te horen zijn…
Dat is wel een heel kort lijstje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook op mijn lijstje gezet. Verder dan dit nummer kwam mijn lijstje niet
40 Jaar?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dat nog maar een jaar of 40 mag duren dan.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
40 Jaar?![]()
En ik die rolstoel dan duwen?
Motortje eropquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
40 Jaar?![]()
En ik die rolstoel dan duwen?
Daar zit een militaire opslagplaats, vaak geweest vanuit Havelte…quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tuk (bij Steenwijk) ligt dan ook op een steenworp afstand van Drenthe.
Ik weet hetquote:
Draaien we hem gewoon 4 keerquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb ik ooit ook op mijn lijstje gezet. Verder dan dit nummer kwam mijn lijstje niet
Ik word maximaal 70 jaar oud.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word maximaal 70 jaar oud.
Eigenlijk wilde ik 66 jaar oud worden, maar het oprekken van de pensioengerechtigde leeftijd heeft roet in het eten gegooid…
Het oprekken van mijn huidige leeftijd gooit voor mij roet in het eten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word maximaal 70 jaar oud.
Eigenlijk wilde ik 66 jaar oud worden, maar het oprekken van de pensioengerechtigde leeftijd heeft roet in het eten gegooid…
Hmmm, ik weet niet of ik dat wil…quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je gezond ouder mag worden.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het oprekken van mijn huidige leeftijd gooit voor mij roet in het eten.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij wil ook niet oud worden?quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |