Het elkaar de maat nemen is zo fucking irritant inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso dat aanpraten van schuldgevoelens omdat er door jouw besmetting misschien honderd schakels verderop in de keten een omaatje van 90 jaar corona krijgt
Het enige verschil dat ik heb gemerkt is dat in Duitsland mijn stoffen adidas monkapje een beetje not dun is.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:38 schreef Pistolero het volgende:
Leuk hoor al die anekdotes en verhalen over hoe het in het buitenland gaat qua mondkapjes. De één heeft het als veel strenger ervaren, de ander juist niet. Allemaal N = 1
Onder de streep geloof ik totaal niet dat er ook maar enig significant verschil is in mondkapjes-gedrag tussen landen. Daarom zijn al die discussies dat Nederlanders zo'n ongehoorzaam volkje zijn ook zo vermoeiend.
Het is ook nog misplaatst ook, want bij alle andere ziektes kraait er geen haan naar.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso dat aanpraten van schuldgevoelens omdat er door jouw besmetting misschien honderd schakels verderop in de keten een omaatje van 90 jaar corona krijgt
Verschilt per deelstaat toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige verschil dat ik heb gemerkt is dat in Duitsland mijn stoffen adidas monkapje een beetje not dun is.
En dat is nog wel een Duits merk!!!!
Geen idee, dit was in Berlijn. Werd er in het hotel vriendelijk op gewezen dat mijn mondkapje op de meeste plaatsen wel kon maar niet in het OV en openbare plekken binnen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verschilt per deelstaat toch?
Ik heb familie in Groesbeek en die gaan regelmatig over de grens in Kleef en Emmerich etc shoppen. Daar kun je gewoon naar binnen met je stoffen kapjes wisten ze mij te vertellen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, dit was in Berlijn. Werd er in het hotel vriendelijk op gewezen dat mijn mondkapje op de meeste plaatsen wel kon maar niet in het OV en openbare plekken binnen.
Voor de zekerheid ook altijd een Puma variant meenemen.quote:Op zondag 9 januari 2022 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige verschil dat ik heb gemerkt is dat in Duitsland mijn stoffen adidas monkapje een beetje not dun is.
En dat is nog wel een Duits merk!!!!
Is ze gevaccineerd?quote:Op zondag 9 januari 2022 12:09 schreef Momo het volgende:
Sigrid Kaag test positief op corona en is morgen niet fysiek bij beëdiging nieuw kabinet
D66-leider Sigrid Kaag is positief getest op corona. Daardoor zal ze morgen niet fysiek bij de beëdiging van het nieuwe kabinet zijn, laat ze weten op Twitter.
Kaag zal, omdat ze in quarantaine zit, morgen digitaal beëdigd zal worden tot minister van Financiën. Ook zal ze aansluitend niet op het bordes van Paleis Noordeinde staan voor de traditionele bordesscène.
De D66'er voelt zich verder naar eigen zeggen goed. ‘Het is een iets andere start dan ik had gehoopt, maar ik ga vol energie aan de slag’, laat ze weten.
Kaag zat al sinds begin deze week in quarantaine omdat iemand in haar ‘zeer nabije omgeving’ besmet bleek te zijn met corona. ‘Mijn quarantaine zal dus helaas nog wat langer duren.’
Ja, die van Adidas heette ook daadwerkelijk zo.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niks mis mee. Er zijn in Duitsland -dolfen waar je minder graag familie van bent.
Haha, FvD.quote:
Misschien op zondag gepeild.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze hebben de SGP maar bewust niet opgenomen in dit plaatje of wat?
Gelukkig hebben we 2g als oplossing! Hopelijk voelt Sigrid zich gauw beter zodat ze aan het werk kan.quote:
Zuid Europa heeft te schaften met Hoekstra over een dag.quote:Op zondag 9 januari 2022 12:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we 2g als oplossing! Hopelijk voelt Sigrid zich gauw beter zodat ze aan het werk kan.
Zuid-Europa wacht met smart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |