SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
Irritant!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef Was-beer het volgende:
Nawel praat nog even met Kristof en Kitty neemt het zo weer over
Wie???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk komt die jolien er snel in..
???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef engine het volgende:
Jij een veer in de reet en jij een veer in de reet..allemaal een veer in de reet!!
Ja joh, veel streamlock spektakel🤣🤣quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. maar hopen dat Hell Week wat spektakel oplevert.
Dit account is privéquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.instagram.com/jolien_depauw/
Precies.. dat idee had ik dus ook, dat soort dingen zijn tegenwoordig hartstikke snel te realiseren. En ook wel grappig bedacht vind ik. Al hoop ik dat dat pak zsm de prullenbak in gaat 😂quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:14 schreef danilel het volgende: [..] kan ook zo zijn dat die vriend van Kitty dit deze week heeft laten maken
Al Bundyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter zegt tegen Nawel dat hij voelde dat er wat was, maar dat hij niet goed wist wat.
https://i.gyazo.com/c0cd848ea2b7b247f34d8dad7f3b3efd.gifquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:20 schreef Paul het volgende:
Wie kan gifje maken dat Vera net dr boobies deed bouncen
Serieus zonde dat ie eruit is vind ik, reale gast 👍🏼 Maar ja, hij is eruit dus niet meer zoveel over te zeggen.quote:
Flapdroldwijl was het. Missen we niks aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Serieus zonde dat ie eruit is vind ik, reale gast 👍🏼 Maar ja, hij is eruit dus niet meer zoveel over te zeggen.
Nog 1 dan en opsporing verzocht kan geschrapt worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Serieus zonde dat ie eruit is vind ik, reale gast 👍🏼 Maar ja, hij is eruit dus niet meer zoveel over te zeggen.
daar bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog 1 dan en opsporing verzocht kan geschrapt worden.
Ik dacht juist dat ze die Dimitri leuk vond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera vertelt doodsbang te zijn voor clowns
Que? Racism much?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog 1 dan en opsporing verzocht kan geschrapt worden.
Geeft niks. Discussie over ongesteld zijn op Stream 1quote:
Tobiasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze die Dimitri leuk vond.
ik ben ook ongesteldquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geeft niks. Discussie over ongesteld zijn op Stream 1
VIdeolandquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
ik heb maar 1 stream
hoe kom ik van Kitty af
ja, maar niet het juiste perspectief. Zo heeft de tuin toch wat de overhand. Dat doet niet goed recht aan dat fantastische topdak.quote:
Ik niet. Ben al maaaaaaanden niet ongesteld. Moet ik nu naar de dokterquote:
Ik hou van Kristof, team Kristofquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:20 schreef BB-King het volgende:
Kristof loopt met mand vol appels.
Peter: Zijn dat appels?
Kristof: Nee dat zijn kiwi's die op appels lijken.
nee wil jij je een baarmoeder en eierstokken aan laten meten?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ben al maaaaaaanden niet ongesteld. Moet ik nu naar de dokter
GroenLinks forum is die kant opquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
…... of je daar een asociale racistische opmerking maakte.
Eens! Wat een rotavond. Eerst de laffe reacties op nawel en salar. En nu kan ik ook nog eens niet het dak bewonderenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ja, maar niet het juiste perspectief. Zo heeft de tuin toch wat de overhand. Dat doet niet goed recht aan dat fantastische topdak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor iemand die 24/7 kijkt heb je kennelijk toch wat beelden gemistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft ook niet je hebt het fout
Dussss... Wanneer komt die clown erin?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera vertelt doodsbang te zijn voor clowns
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Dussss... Wanneer komt die clown erin?
Zeeeer dwaas gedrag. Iemand om afkomst aan Opsporing Verzocht linken is zo ziek zwak. Maar whatever, er zijn een paar van jullie hier merk ik. Praten we niet meer, all good.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
GroenLinks forum is die kant op
<-------
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias zei dat Vera naast de tandpasta ook zijn hart heeft gestolen.
Samequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu pas
ik hoor het nu pas!!!!!!!!!
Doei!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zeeeer dwaas gedrag. Iemand om afkomst aan Opsporing Verzocht linken is zo ziek zwak. Maar whatever, er zijn een paar van jullie hier merk ik. Praten we niet meer, all good.
Ik merk ook veel verschil tussen de videoland app op de tv en de stream als ik op de laptop kijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu pas
ik hoor het nu pas!!!!!!!!!
Dat gaat haar stemmen kostenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:32 schreef Sestra666 het volgende:
kitty krijgt een voorkeursbehandeling
En de bewoners vannacht gek worden van haar gesnurk op standje 10quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:33 schreef Whuzz het volgende:
Als BB nou echt slim is, dan laten ze de audio van het huis in de gameroom spelen. Zodat Kitty alles kan horen wat er over haar gezegd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waar staat dat ze dit vanavond moet spelen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:34 schreef TicxTac het volgende:
Is voor boodschappenspel dat ging vanavond gespeeld worden en daarstraks kon je stemmen welke bewoner dit mocht doen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Kan ze niet slapen van haar eigen gesnurk
Dat duurt een maand manquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:34 schreef MacDeMarco het volgende:
het is ijskoud in de gameroom
kitty wordt ingevroren
Geen idee. Omdat er eigenlijk nix gebeurd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
wat i
[..]
wat is nu dat topic zo schnell gaat?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef Whuzz het volgende:
Salar: "Die slaapt toch met dat roze pak"
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:36 schreef MMXMMX het volgende:
Leuk als ze Kitty de hele nacht op de speakers in het huis gooien![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:34 schreef MacDeMarco het volgende:
het is ijskoud in de gameroom
kitty wordt ingevroren
Zei ik ook al.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:36 schreef MMXMMX het volgende:
![]()
![]()
oke dat doet bb dann leukquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:35 schreef engine het volgende:
Ze mag dus ook gewoon in het huis rondlopen maar heeft een eigen kamer voor vannacht
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:36 schreef MMXMMX het volgende:
![]()
![]()
Geniet van de voorkeursbehandelingquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
Kitty vindt het heerlijk. Lekker slapen zonder zorgen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp dat er geen ruzie is geweest na de onthulling wie er genomineerd hebben??
Stelletje stukgekookte broccolistronken
Iedereen snapte dat het nu eenmaal de opdracht was.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ik begrijp dat er geen ruzie is geweest na de onthulling wie er genomineerd hebben??
dacht ik ook net aan.. zit wat achter, anders is het echt lamequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:37 schreef D. het volgende:
Kitty kan haar pak zeker laten stomen zonder dat de rest het doorheeft
Ja vind ik ook. Maar denk dat er nog wel meer aan verbonden zit.quote:
Ze hebben eerst de enige die er boos om zou worden verwijderdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:37 schreef Ireth het volgende:
Ze willen zo door laten sijpelen dat er een spannende week aankomt.. leuk verzonnen Thomasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:33 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat ontzettend lief van BB. Na dagenlang zeuren dat ze nog steeds haar slaap nog niet ingehaald heeft...
En de jongelui kunnen feest vieren.
En geld erbij in de pot.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iedereen snapte dat het nu eenmaal de opdracht was.
Buiten dat om is iedereen maar al te blij dat ze er zelf nog in zitten.
Ik had ook het idee dat de mood van sercan 180 graden draaide op dat moment...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben eerst de enige die er boos om zou worden verwijderd
nog jemand in gameroom?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar denk dat er nog wel meer aan verbonden zit.
Nee, komt door teveel broccoliquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:37 schreef Ireth het volgende:
Nee behalve Kitty mag niemand naar binnen volgens mij.quote:
Aha! Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:40 schreef Was-beer het volgende:
Wel slim van BB trouwens, nu kan Kitty niet de hele week zeiken dat ze een achterstand heeft bij de opdrachten omdat ze zo slecht geslapen heeft
Wees maar niet ongerust, die kan overal over zeiken, komt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:40 schreef Was-beer het volgende:
Wel slim van BB trouwens, nu kan Kitty niet de hele week zeiken dat ze een achterstand heeft bij de opdrachten omdat ze zo slecht geslapen heeft
we zullen wel een week moeten wachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Ze zijn in de slaapkamer aan het grappen over dat ze een nieuw persoon meteen nomineren. Dat is het moment voor BB om aan te kondigen dat alle HUIDIGE bewoners deze week genomineerd zijn. En er dan meteen een nieuw iemand in te gooien
Ze zeiden als er iemand binnenkomt zonder eten meteen nomineren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Ze zijn in de slaapkamer aan het grappen over dat ze een nieuw persoon meteen nomineren. Dat is het moment voor BB om aan te kondigen dat alle HUIDIGE bewoners deze week genomineerd zijn. En er dan meteen een nieuw iemand in te gooien
wie odiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
en nu de volgende bewoner er uit stemmen
Who care's? Die regen is nog altijd boeiender dan alles in dat huis🤣quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom die streamlock op twee al die tijd ?
Dimiquote:
Ja? Das toch precies wat ik zeg? Mooi moment voor BB om duidelijk te maken dat zij helemaal niemand gaan nomineren, maar dat ze zélf genomineerd zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zeiden als er iemand binnenkomt zonder eten meteen nomineren.
Dan zal er wel wat gaande zijn in de game-room.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom die streamlock op twee al die tijd ?
Haha, ik zie op de andere stream Vera douchenquote:
stream 1 videoland wel beeldquote:
nee nee, op stream 2 hoor je kitty squirtenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, ik zie op de andere stream Vera douchen
nee heeft vandaag gedouchtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, ik zie op de andere stream Vera douchen
En nu weer. Was in string te zien.quote:
hou opquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee nee, op stream 2 hoor je kitty squirten
Kitty geeft daar een "spannende" striptease die ze filmen voor de blooper (euh, LIVE)show, zaterdag🤣quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zal er wel wat gaande zijn in de game-room.
ook niet echt, maar moet iemand kiezen. En kitty irriteert ook wel soms; Maar ze kan irritatie bij de bewoners opleverenquote:
volgens mij nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft grace nu al 9 dagen haar haar niet gewassen?
vorig jaar kregen ze ook drank na de liveshowquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan mij niet herinneren dat ze vorig jaar na de nominaties al om 2300 uur naar bed gingen, faal .....
En dan kun je dat niet wassenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij niet
die heeft nep haar in
geen ideequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dan kun je dat niet wassen
Da's toch ranzig
Toen kregen ze 2 zakken Croky en 3 bier en daarna was het ook snel gedaan volgens mijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan mij niet herinneren dat ze vorig jaar na de nominaties al om 2300 uur naar bed gingen, faal .....
Kan ze niet want boven op is allemaal nephaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft grace nu al 9 dagen haar haar niet gewassen?
Maar die heeft al geshopt.quote:
ze hebben 11 minutenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:49 schreef danusz1986 het volgende:
Kunnen ze weer onbeperkt douchen ofso met warm water? Volgens mij stond de teller op 0.
Was nog 12 minuten overquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:49 schreef danusz1986 het volgende:
Kunnen ze weer onbeperkt douchen ofso met warm water? Volgens mij stond de teller op 0.
Hopelijk haalt hij er eens alcohol bij. Want als we op BB moeten wachten zitten we aan editie 2030.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar die heeft al geshopt.
Follow.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:51 schreef BB-King het volgende:
Kitty krijgt een geheime opdracht in de DBK.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dan kun je dat niet wassen
Da's toch ranzig
het is ook eigenlijk een zelfgecreeerd ietsquote:
Ze is volgens mij de meest onzekere in dat huisquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook eigenlijk een zelfgecreeerd iets
Het is geen theekransjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valse gladjakker die Salar.
Hij vond het maar wat leuk dat Sercan ging.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is volgens mij de meest onzekere in dat huis
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
Eerste bondjesvormingquote:
Jij wil Kitty zien hequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft jemand getyped
mss dit wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:55 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Kitty krijgt aparte slaapkamer misschien wel zodat ze vannacht stiekem een opdracht kan uitvoeren in het huis?
smoesen op oostenrijks is watquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
Nawel is wel van het smoezen en fluisteren
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef spapaars het volgende:
Er zit meer achter met die game-room.
Je vergeet Kitty, die laat Nouc echt niet los. Kitty wil op de hoogte blijven. Maar ik denk dat Kristof de andere slaapkamer echt niet verlaat. En Dimi ook niet, die wil bij Vera blijven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerste bondjesvorming
Misschien dat Kristof en Dimi hierbij komen en dan hebben we opnieuw een soort fab4 blok
zeker ,nu kregtt zij enquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef spapaars het volgende:
Er zit meer achter met die game-room.
Jodeladieheyquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef mario390 het volgende:
man man wissel ik de stream doet de kitty me
hardcore naar me squirten
Er waren de voorbije tijd op social media nog posts over mogelijke bewoners "omdat ze gevolgd werden door het bb-profiel", maar dat bleek (vooralsnog) niet te kloppen.quote:
Ze denkt wss:quote:
Wat een niveauquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze denkt wss:
Zou ik hem vannacht stiekem in mijn kut dauwen
Die slaapt echt slecht vannacht.quote:
maaaan niet zo ordinairquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze denkt wss:
Zou ik hem vannacht stiekem in mijn kut dauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |