Eens! Wat een rotavond. Eerst de laffe reacties op nawel en salar. En nu kan ik ook nog eens niet het dak bewonderenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ja, maar niet het juiste perspectief. Zo heeft de tuin toch wat de overhand. Dat doet niet goed recht aan dat fantastische topdak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hoeft ook niet je hebt het foutquote:
Voor iemand die 24/7 kijkt heb je kennelijk toch wat beelden gemistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft ook niet je hebt het fout
Dussss... Wanneer komt die clown erin?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera vertelt doodsbang te zijn voor clowns
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Dussss... Wanneer komt die clown erin?
Zeeeer dwaas gedrag. Iemand om afkomst aan Opsporing Verzocht linken is zo ziek zwak. Maar whatever, er zijn een paar van jullie hier merk ik. Praten we niet meer, all good.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
GroenLinks forum is die kant op
<-------
nu pasquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias zei dat Vera naast de tandpasta ook zijn hart heeft gestolen.
Samequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu pas
ik hoor het nu pas!!!!!!!!!
Doei!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zeeeer dwaas gedrag. Iemand om afkomst aan Opsporing Verzocht linken is zo ziek zwak. Maar whatever, er zijn een paar van jullie hier merk ik. Praten we niet meer, all good.
Ik merk ook veel verschil tussen de videoland app op de tv en de stream als ik op de laptop kijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu pas
ik hoor het nu pas!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |