SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik kijk alle 3 niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:03 schreef livelink het volgende:
Hoewel de muziek wel moet concurreren met de televisie. WIDM, BB en EK Schaatsen zullen wel wat luisteraars weghouden hier.
Ik kijk BB wel, maar dat kijk ik meestal terug als ik tijd heb. Stom vermaak.quote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga mijn bed weer is opzoeken.
Bedankt voor de muziek DJ11.
Heroïne leverde ook nog een beetje leuke boeken op. Christiane F. en Het verrotte leven van Floortje Bloem bijvoorbeeld.quote:
Welterusten aRdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga mijn bed weer is opzoeken.
Bedankt voor de muziek DJ11.
Beide niet gelezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Heroïne leverde ook nog een beetje leuke boeken op. Christiane F. en Het verrotte leven van Floortje Bloem bijvoorbeeld.
Het waren ook wel echt meidenboeken.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:08 schreef DJ11 het volgende:
En Rafeiro kwam hier nog meeParty Animals - Have You Ever Been Mellow? (Flamman & Abraxas radio mix)
Goedenavond MadMasterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond.
Ik luister even een kwartiertje mee…
Goedenavondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond.
Goede avond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond.
Purple Disco Machine scoort hit na hit en remixt ook aan de lopende band nummers van anderen, momenteel. De sound is bij vlagen erg retro, veel 80s invloed.quote:
Ik had deze wel in jouw top 100 van 2021 verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vroege 80s.
Livelink kwam hiermee. Sluit prima aan:Dopha - September Till June
Ik niet, want het komt uit 2019.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had deze wel in jouw top 100 van 2021 verwacht eigenlijk.
Echt waar? Ik dacht echt dat deze van 2021 was.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik niet, want het komt uit 2019.En het stond toen vrij hoog, vlak tegen de top-10 aan.
Ja, zie hier mijn Top 100 van 2019: DJ11 in MUZ / Nummer(s) van het jaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht echt dat deze van 2021 was.
Als je er nog op komt, laat het dan snel weten. Tijdens het laatste kwartier is verzoekjes inpassen vrij lastig. Ik moet een beetje goed uitkomen qua tijdstip.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zat te denken aan een IJslands verzoekje, maar kan niet op de artiest of de titel komen.
Geen Bjork iig.
Geen punt. Wellicht komt het een andere keer bovendrijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister wel gewoon verder, kan me anders het hele weekend kosten, puur peinzen wat het nou was, Niet echt zin in dus proberen los te laten.
Dit klinkt wel erg bekend.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Nog een paar liedjes. Ik ga het nét redden, denk ik.Raemonn - Tonight (Jam El Mar remix radio edit)
Als je wat uitloopt is het niet erg hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik zo meteen uitkom.Ik ga proberen om zo strak mogelijk op 21:00:00 uur te sturen. Want dan neemt Discjockey Person Melting het roer over.
Ja, die ken ik sowieso. Is ook een fijn nummer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Geen grote hit geweest hier. Raemonn had een veel grotere hit met Supergirl.
Ik kom goed uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je wat uitloopt is het niet erg hoor.
Voor mij geen vergeten nummer. Als Melting het had gedraaid had ik er 0 punten mee gehaald (zonder MadMaster erbij)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Zo'n (voor mij) vergeten nummer dat ik onlangs ergens tegenkwam en waarvan ik dacht: o jaEigenlijk best heel leuk.
Rupert Holmes - Him
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij geen vergeten nummer. Als Melting het had gedraaid had ik er 0 punten mee gehaald (zonder MadMaster erbij)
Welke kleine jongen bedoel je? De aandacht gaat bijna altijd uit naar André junior en Roxanne, maar hij had nog twee kinderen uit eerdere relaties...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
Die kleine jongen heeft niet zo'n leuk leven gehad met dank aan zijn vader.
Hij maakt er momenteel zelf ook een potje van.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
Die kleine jongen heeft niet zo'n leuk leven gehad met dank aan zijn vader.
Dit gaat over Melvin. De zoon die hij had met Ellen (uit mijn hoofd) die hij voortdurend bedroog.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welke kleine jongen bedoel je? De aandacht gaat bijna altijd uit naar André junior en Roxanne, maar hij had nog twee kinderen uit eerdere relaties...
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit gaat over Melvin. De zoon die hij had met Ellen (uit mijn hoofd) die hij voortdurend bedroog.
Ja, triest verhaal was dat. Niet dat de rest van de verhalen rond André Hazes minder triest waren natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Wow... dit is telepathie. Ik had dit nummer (weliswaar in een remix) klaarstaan voor vanavond, maar door de vele verzoekjes ben ik er niet aan toegekomen.
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hadden we dat laatst ook niet al een keer?
Hoi just me. Niks verklappen over BB hoor. Ik moet het nog kijken.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef DJ11 het volgende:
The Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale
Ik zal mijn mond houdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi just me. Niks verklappen over BB hoor. Ik moet het nog kijken.
Ben Amadeus aan het kijken met mevrouw ToT, maar ik zie dat ik idd wat geweldigs gemist heb!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Pak de naalden er maar vast bij. Het volgende verzoekje heeft vast ook de instemming van @:ToT, gok ik. Maar het komt van aRd
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal mijn mond houden
ik heb het ook niet helemaal afgekeken want ik wilde toch hier ook nog even luisteren
Hoi ToT.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben Amadeus aan het kijken met mevrouw ToT, maar ik zie dat ik idd wat geweldigs gemist heb!
Hun Engels is beter dan van veel andere Nederlandse bands.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Melting het volgende:
Je hoort het niet dat ze uit Zuid Limburg komen hè?
ik kan ze nog goed verstaan, heb met de schonouders van Junior meer moeitequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:17 schreef Melting het volgende:
Je hoort het niet dat ze uit Zuid Limburg komen hè?
Zeker! En dat voor die tijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Hun Engels is beter dan van veel andere Nederlandse bands.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan ze nog goed verstaan, heb met de schonouders van Junior meer moeite
Ik neem aan dat ze met jou niet in dialect praten?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan ze nog goed verstaan, heb met de schonouders van Junior meer moeite
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Zoveel gitaar dat de bassist net zo goed kan inpakken...
als ze even niet opletten wel, maar meestal praten ze gewoon hollandsquote:
Blussen dan maarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
Ik zit hier aan een pittig worstje. Jezus! Dat pittig was niet gelogen!
Oh, wel lekker lijkt me. Ik zit hier aan een kopje koffie. Zonder snacks of hapjes, helaas.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
Ik zit hier aan een pittig worstje. Jezus! Dat pittig was niet gelogen!
Volop bezig. Zo mijn 2e biertje halen.quote:
Wel een aanrader hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wel lekker lijkt me. Ik zit hier aan een kopje koffie. Zonder snacks of hapjes, helaas.
Dat valt nog wel mee toch? Ik heb nog wat witte wijn staan geloof ik. Ben ik geen fan van, maar het moet wel op.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Volop bezig. Zo mijn 2e biertje halen.
Dan zou ik het weggieten, en iets nemen dat je wel lekker vind.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee toch? Ik heb nog wat witte wijn staan geloof ik. Ben ik geen fan van, maar het moet wel op.
Iets anders heb ik niet qua alcohol.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zou ik het weggieten, en iets nemen dat je wel lekker vind.
Dan heb je slecht gezorgd, livelink.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets anders heb ik niet qua alcohol.
Die wijn is vast nog wel goed als ze uit quarantaine komt, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
Die witte wijn hadden we in huis voor mijn dochter, maar aangezien die in quarantaine zit.
Nee, dat heb ik juist afgeleerd. Als ik het niet in huis heb kan ik het ook niet nemen. Maar soms is dat wel jammer, ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je slecht gezorgd, livelink.
Altijd zorgen dat je iets lekkers voor de zaterdagavond hebt.
De laatste tijd eigenlijk vooral hoe het met mijn vader gaat en daarna pas hoe het met haar gaatquote:
Dat zal ze ook wel snappen, niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
De laatste tijd eigenlijk vooral hoe het met mijn vader gaat en daarna pas hoe het met haar gaat
Ja, maar eigenlijk is het niet goed. Want zij heeft het er ook heel zwaar mee.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is het niet goed. Want zij heeft het er ook heel zwaar mee.
Effe husselen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Nena - Irgendwie, Irgendwann, Irgendwo
Wel zo fijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Nena in haar eentje, want Kim wilde niet meezingen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is het niet goed. Want zij heeft het er ook heel zwaar mee.
Dat wilde ze wel, maar ze kon geen Duits. Vandaar dat ze op de remake gewoon Engels zong.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Nena in haar eentje, want Kim wilde niet meezingen
Ik had op EK schaatsen gegokt. Goedenavond Symphquote:
Laten we het veilig op Prince houdenquote:
Ik mis het kijken echt wel. Dus als er een wedstrijd op tv is pak ik die graag mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had op EK schaatsen gegokt. Goedenavond Symph
En zo hoort het ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mis het kijken echt wel. Dus als er een wedstrijd op tv is pak ik die graag mee.
En ik ben niet te beroerd om Hup Belgie te roepen
Dan heb je hier vast geen bezwaar tegenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Laten we het veilig op Prince houden
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je hier vast geen bezwaar tegen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
Het is moeilijk bescheiden te blijven - Peter ????
Ik hoop dat er weer een tijd komt dat ik gewoon lekker in de sporthal kan zitten.quote:
zeker weten van nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je hier vast geen bezwaar tegen
Op het eerste gezicht zie ik anders een heleboel niet foute nummers.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Ter voorbereiding op onze Duitsland trip vanmiddag een heel foute Spotify Playlist gemaakt:
Grenzübergang Deutschland - Niederlande…
Ik heb ook zin om gewoon op het terras van Concordia te zitten, al is het maar met een kopje koffiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer een tijd komt dat ik gewoon lekker in de sporthal kan zitten.
Vast welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer een tijd komt dat ik gewoon lekker in de sporthal kan zitten.
Er zit genoeg fouts tussen…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht zie ik anders een heleboel niet foute nummers.
Leuke lijstquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Ter voorbereiding op onze Duitsland trip vanmiddag een heel foute Spotify Playlist gemaakt:
What is the nature of your emergency?quote:
Geweldige lijstquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Zijn bier is op.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
What is the nature of your emergency?
Nonequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
What is the nature of your emergency?
Worst en bierquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb amper het avondeten achter de kiezen.
Ja snap ik. Hoop in ieder geval in het buitenseizoen weerte kunnen boulen ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om gewoon op het terras van Concordia te zitten, al is het maar met een kopje koffie
Nee, want die staat niet op Spotify…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geweldige lijst![]()
Maar dan unbeschreiblich weiblich er niet inzetten
Stuur maar door per PM, op een gegeven moment was ik het overzicht wel kwijt wat ik wel en nieet had toegevoegd…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuke spotifylijst Mad, ik heb nog wel wat suggesties voor aanvulling
Dat verklaart veelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want die staat niet op Spotify…
Er staat sowieso niet veel van Nina op, rechten dingetje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Ik ga hem van de week lekker luisteren als arbeidsvitaminen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Smokie - Lay Back In The Arms Of Someone
Geniet ervanquote:
Heb ik nog nooit gedronken, maar ben er wel nieuwsgierig naar eigenlijk.quote:
Ik vind het wel lekker. We hebben het in huis en toch drink ik het niet…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedronken, maar ben er wel nieuwsgierig naar eigenlijk.
Ik vind het niets.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
je kunt er ook nog jus d'orange doorheen doenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dan een fles gin en een fles tonic standaard in huis? Of koop je het gemixt en al?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. We hebben het in huis en toch drink ik het niet…
Ik heb clementine tonic en daar smaakt elke scheut alcohol lekker in…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet in de winkel gezien hier, klinkt prima!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb clementine tonic en daar smaakt elke scheut alcohol lekker in…
[ afbeelding ]
En o.a. deze gin heb ik in huis:quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dan een fles gin en een fles tonic standaard in huis? Of koop je het gemixt en al?
De tonic is wel op, maar de gin zijn maar 2 kleine beetjes uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dan een fles gin en een fles tonic standaard in huis? Of koop je het gemixt en al?
Hoi Fogel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet in de winkel gezien hier, klinkt prima!
Vind de fever tree elderflower erg lekker.
Maar ik kwam eigenlijk even hier omdat zo’n 10 minuten geleden onofficeel het begin van een nieuw Lumsk album is aangekondigd(het helpt om de gitarist en vioolspeler te kennen).
Google vertelt me dat dit een folk-metalband is. Aparte combinatie.quote:
Volgens mij is de clementine alleen in NL verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet in de winkel gezien hier, klinkt prima!
Vind de fever tree elderflower erg lekker.
dat kan MadMaster het bestequote:
Ja, dat is het concept. Voor 0 punten.quote:
Vout had gelukkig tot nog toe maar een kleine inbreng.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef Fogel het volgende:
Radio aangeslingerd.
Gaf mijn vriendin een heads up «ik weet niet wat er komt, lijkt erop dat vout speelt».
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef Fogel het volgende:
Radio aangeslingerd.
Gaf mijn vriendin een heads up «ik weet niet wat er komt, lijkt erop dat vout speelt».
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is het concept. Voor 0 punten.
Zit nu aan een 20 jaar oude port, ook lekker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is de clementine alleen in NL verkrijgbaar.
Is bedacht door Sergio Herman, erg geslaagd…
Elderflower is ook lekker, maar wat meer overheersend…
Ik zag vout posten… meestal een goed tekenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vout blijft vanavond van de knoppen.
Kom ik aan met mijn dipa.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit nu aan een 20 jaar oude port, ook lekker.
Maar zo eens een gin met een fentimans pink rhubarb testen.
Ik ken nog een liedje over een andere Barbara.... maar ik hoop voor Fogel niet dat dat zijn vriendin is.quote:
Ik heb net wel genoten van mijn koffie. Maar ga dan nu toch maar dat witte wijntje inschenken. En dan is de fles leeg en de alcohol op.quote:
Jij mag haar best zo noemen denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ken nog een liedje over een andere Barbara.... maar ik hoop voor Fogel niet dat dat zijn vriendin is.
draai maar gewoon Barbara Ann van the Beach Boysquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik ken nog een liedje over een andere Barbara.... maar ik hoop voor Fogel niet dat dat zijn vriendin is.
Ik mag niet draaien van Melting vanavond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Draai
[..]
draai maar gewoon Barbara Ann van the Beach Boys
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Staan ze bij je in de kelder te spelen, Melting?
Barabera-Ann?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Barabera-Ann?
Maar nee, zo heet ze niet. Ze is wel jarig vandaag.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Barabera-Ann?
Start even een passend nummer in danquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Melting het volgende:
[..]Gefeliciteerd met de verjaardag dan!
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Barabera-Ann?
Gefeliciteerd, vooral zij, maar jij ook een beetjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Barabera-Ann?
[..]
Barabera-Ann?
Port drinken en Vout luisteren blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben ze in Noorwegen nog speciale verjaardagstradities?
Ah, veel werk voor weinig eten (maar wel lekker!)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef MadMaster het volgende:
N.a.v. deze titel, morgen ga ik zelf allerlei soorten sushi maken…
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Port drinken en Vout luisteren blijkbaar.
[..]
[..]
Ja, naakt achter rendieren aanrennen en whiskey drinken met een eland onder anderen...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben ze in Noorwegen nog speciale verjaardagstradities?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Valt wel mee qua werk, alleen de rijst koken en laten afkoelen kost wat tijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, veel werk voor weinig eten (maar wel lekker!)
[..]
Barabera-Ann?
Die mal scheelt inderdaad een hoop. Ik heb het 1x gedaan zonder mal en dat was een hoop gekloot.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt wel mee qua werk, alleen de rijst koken en laten afkoelen kost wat tijd.
De sushi rollen maak ik met een mal, dat scheelt veel werk…
[ afbeelding ]
Dat is wel handig ja.. ooit ook wel eens gedaan. Wel gedoe, maar wel erg lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt wel mee qua werk, alleen de rijst koken en laten afkoelen kost wat tijd.
De sushi rollen maak ik met een mal, dat scheelt veel werk…
[ afbeelding ]
Je had een half keukenkastje vol met sushizooi staanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja.. ooit ook wel eens gedaan. Wel gedoe, maar wel erg lekker
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:34 schreef Fogel het volgende:
"wat de neuk is dit?" (maar dan in het Noors)
Het moest van ver komen. Helemaal uit het verdringhoekje van mijn brein. Maar deze laat zich eigenlijk niet verdringen.quote:
Dit klinkt als een coup…quote:
Wat gebeurde daar dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit klinkt als een coup…
Van de week ook gezien bij 50 jaar op Volle toeren
Dat heb je echt gekeken? Zelfs uit nostalgie wilde ik het niet zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit klinkt als een coup…
Van de week ook gezien bij 50 jaar op Volle toeren
Wøt the føck?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:34 schreef Fogel het volgende:
"wat de neuk is dit?" (maar dan in het Noors)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |