SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Voor mij hoeft het niet Benny, Want het is extra werk voor je.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Vind je het oké als ik dat vanaf de volgende nominaties oppak?
wiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ook niet zo dat we niet weten wie er genomineerd is
is maar 7 jaar jonger dan mijn manquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Te jong voor je, hij is pas 30![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele BB vol vervelende lieve slijmurken die per stuk allemaal mogen oprotten per direct![]()
Jammer dat ik de TT weer gemist heb
het is de Cos CPquote:
Mee eens een sociaal wenselijk zooitje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele BB vol vervelende lieve slijmurken die per stuk allemaal mogen oprotten per direct![]()
Jammer dat ik de TT weer gemist heb
Stond op de website van JDP productionsquote:Laat ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Jolien De Pauw. Het begon allemaal als een hobby met wat foto’s te nemen van vriendinnen. Na een lange zoektocht naar mijn fotografiestijl en heel veel oefenen, startte ik op mijn 19de als freelance fotografe. Eerst begon ik weliswaar als student-zelfstandige in combinatie met mijn studies, nadien begon ik in bijberoep als freelance fotografe, design en visuals. Er is niets leuker dan van je hobby je beroep te kunnen maken.
gewoon mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien De Pauw
[ afbeelding ]
Ben benieuwd... over het algemeen volgt BB alleen deelnemers en de 2 presentatoren.
op facebook zullen er waarschijnlijk genoeg fanclubs zijn waar je al wordt verbannen als je een beetje kritisch bent, een en al positiviteitquote:
Das niet negatief dat is een vraagquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das niet negatief dat is een vraag
Dit rijmt niet eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen
je kunt beter kippen houden
Denk het wel, eerste de Exit en dan Jolien erin met 50 liter alcohol.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Komt Jolien er vandaag in.
van gezicht gevt het beterequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien De Pauw
[ afbeelding ]
Ben benieuwd... over het algemeen volgt BB alleen deelnemers en de 2 presentatoren.
En zo krols als de netenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dit rijmt niet eens
[..]
Denk het wel, eerste de Exit en dan Jolien erin met 50 liter alcohol.
mijn excuses Utopia Freakquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dit rijmt niet eens
[..]
Denk het wel, eerste de Exit en dan Jolien erin met 50 liter alcohol.
toppertjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn excuses Utopia Freak
met rijmerlarij
klinkt het ook ziek
ik zal voor jou proberen
mijn post aan jou met dichtkunsten te eren
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:58 schreef mario390 het volgende:
vragte kristoff hem echt welke
zijn wixhand is??![]()
quote:
Een Nixnut ventje inruilen voor weer een Nixnut Blondje... BB leert het nooit af.. sukkelsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien De Pauw
[ afbeelding ]
owquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Waar was geplaatst dat er iets heftigs stond te wachten voor de bewoners? Kan niks vinden op FB of Insta.
teaser op tv ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Waar was geplaatst dat er iets heftigs stond te wachten voor de bewoners? Kan niks vinden op FB of Insta.
Kwam in de voorstukjes voor deze avond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Eerder een straf voor Leger des Heils. Kennen wij zelfs niet in vlaanderen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:12 schreef Japio666 het volgende:
Om het goede doel te dienen zijn alle koffers,mét inhoud, aan het Leger de Heils geschonken.
Ja beoordeel op een fotoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Nixnut ventje inruilen voor weer een Nixnut Blondje... BB leert het nooit af.. sukkels
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das niet negatief dat is een vraag
Indachtig dat er tenenkaas van Kitty opligt ???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Darmen... Met heel veel Bechamelk saus![]()
Wie zegt dat het er niet lekker uitziet wordt per onmiddellijk genomineerd![]()
[ afbeelding ]
laat die lieve lekkere man het voor je oplossenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat die lieve lekkere man het voor je oplossen
hebben ze uberhaupt al drank gehad?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Verveelde bewoners, drank, vrouwen. Vanavond wordt het oorlog
Alleen Kittylikeurquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hebben ze uberhaupt al drank gehad?
als ze dit 100 dagen willen doen hebben ze op dag 25 geen publiek meerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ze weten allemaal precies hoe DebâcleBB vorig jaar werkte
Vandaar dat ze alllemaal nu heerlijk rondhangen tijd volmaken met de wetenschap dat NixDoen=Ook TV maken
Beschamende vertoning
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
ik weest het dat zij volgend en 20 jarige bombshell
induiven,maar van gezicht is zij niet zo
Of later 😂😂😂quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
ik zie nu pas dat de liveshow een half uur eerder begint dan de gewone uitzendingen
Weet Grace dat het een kennis is van????quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:06 schreef suzi1 het volgende:
sercan zei luwelll
dat was code voor buitenhuis
maar grace dacht dat hij nawel zei
hij verbeterde haar niet. dus denk dat niemand t weetquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet Grace dat het een kennis is van????
Ja, vind het echt jammer als 1 van de 2 weg gaat.
voor mijn gevoel gebeurde er wel echt meerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
In mijn hoofd was de eerste week van vorig jaar veel leuker/spannender. Dacht dat er toen veel meer gebeurde. Aan de streamverslagen van vorig jaar te zien viel dat ook wel mee![]()
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen
hopelijk na vanavond de koffers terugquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Zo te zien wordt het een Blauwe Badjassen Show straks ... de zieligheids factor uitmelken
Zij hadden een volle koelkast en al hun kleding en make up. Daar waren ze al druk mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mijn gevoel gebeurde er wel echt meer
Ik werd vanmiddag gevierendeeld toen ik opmerkte dat fluiten door de bewoners verboden zou moeten wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
op facebook zullen er waarschijnlijk genoeg fanclubs zijn waar je al wordt verbannen als je een beetje kritisch bent, een en al positiviteit
Om 20.00?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
DE LIVESHOW BEGINT OVER.......50 minuten
ik had vanmiddag ook de livestream aan staan en kreeg het commentaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag gevierendeeld toen ik opmerkte dat fluiten door de bewoners verboden zou moeten worden
Neen om 1u in de nachtquote:
En dan nog in haar roze pak blijven lopenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hopelijk na vanavond de koffers terug
Sorry hoor , het was maar een vraag.quote:
Grapjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Sorry hoor , het was maar een vraag.
Won Jill ook mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En dan nog in haar roze pak blijven lopen
Het verschil was dat Jill dit max 1x in de week droeg.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En dan nog in haar roze pak blijven lopen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
ik zie ze daar al zitten bij endemolshine
''hoe kunnen we het dit keer zwaarder en spannender maken?''
''hmmm.....''
''ik weet het! een week zonder hun koffers!!!!!!''
''JA, JA, JAAAAAAAAA, DAT WORDT GEWELDIG!''
''is het niet te heftig?''
''op het randje, maar we moeten scoren met het programma.''
Fok heeft het altijd goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:19 schreef D. het volgende:
44 mensen hebben gestemd, de Fok! uitslag is
Kristof 46 - Secan 9
Moet wel heel vreemd lopen wil de BB uitslag anders zijn
Dat is om in het huis te blijven voor alle duidelijkheid?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:19 schreef D. het volgende:
44 mensen hebben gestemd, de Fok! uitslag is
Kristof 46 - Secan 9
Moet wel heel vreemd lopen wil de BB uitslag anders zijn
Ik stoor me aan dat zingen van Gracequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:20 schreef zodeju het volgende:
Vindt Kristof leuk, maar dat gedrum ga ik me aan ergeren.
Correctquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is om in het huis te blijven voor alle duidelijkheid?
Liese volgt vanuit een moskee. Is Halal.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]hoezo?
maar kom deze dagen niet te kijken
heb nur bij liese insta gekijkt
zeg iemand met een BB accountquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:18 schreef mario390 het volgende:
[..]hoezo?
maar kom deze dagen niet te kijken
heb nur bij liese insta gekijkt
Herinner me dat het een keertje niet zo wasquote:
'Als je dan ook nog het warme water beperkt..'quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
ik zie ze daar al zitten bij endemolshine
''hoe kunnen we het dit keer zwaarder en spannender maken?''
''hmmm.....''
''ik weet het! een week zonder hun koffers!!!!!!''
''JA, JA, JAAAAAAAAA, DAT WORDT GEWELDIG!''
''is het niet te heftig?''
''op het randje, maar we moeten scoren met het programma.''
dus als sercan blijft, dan ontploft er een bom in de cosquote:
kan je nog terug kijken op videoland hequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
In mijn hoofd was de eerste week van vorig jaar veel leuker/spannender. Dacht dat er toen veel meer gebeurde. Aan de streamverslagen van vorig jaar te zien viel dat ook wel mee![]()
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen
Neuh, dan zijn we verrast, da's allesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dus als sercan blijft, dan ontploft er een bom in de cos
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet Benny, Want het is extra werk voor je.
Dan heb je meer tijd om te COS'sen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Serkan: Hoe oud was je mama toen ze haar eerste kindje kreeg
Grace: oohhh ik ben niet zo goed in denken man
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:22 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
'Als je dan ook nog het warme water beperkt..'
Ondertussen op de socials:
[ afbeelding ]
gaan ze echt niet dood aanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:25 schreef mario390 het volgende:
dat gevt het toch niet,geen kleding vor
de liveshow
nee in laatste 2 dagen was welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vera is een mannenvrouw zit meer bij de mannen als bij de vrouwen niks mis mee ben ik ook ,it ook lie er bij de mannen in me kroegje als bij vrouwen![]()
We zijn nog geen week onderweg he ... vorig jaar zat Nick nog helemaal in de aars van Theo rond deze tijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:25 schreef Jockari het volgende:
Gelukkig dit seizoen geen king Nixke, die alles van BB gedaan kreeg. Voor de rest nog slappe soep deze BB-2022.
dar gaat het eigenlijk ook om. al krijgen ze kleding van big brother, als die blauwe badjassen en roze blob maar verdwijnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gun hun niet de koffers... ik gun het ons dat ze de koffers krijgen zodat wij niet steeds tegen hetzelfde hoeven aan te kijken
ja als hun niks uitmaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan ze echt niet dood aan
ze zijn 24/7 te volgen in deze kleding
En groot gelijk, het verbaast me dat er nog geen Bewonersstaking is uitgebroken, of een Grote Wegloopquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:25 schreef MacDeMarco het volgende:
er liggen zelfs een paar op bed, op z'n minst 4
dat irritante een halve dag klaar maken voor een live show is ook niks aanquote:
Je weet niet wat er in begint te huizen. Ik zeg: "alle kleding inleveren ter ontsmetting. Morgen krijgen jullie je kloffie terug".quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan ze echt niet dood aan
ze zijn 24/7 te volgen in deze kleding
Ik verstond "oh ik kan niet zo goed rekenen man. Mijn moeder is nu 63 en mijn zus is 40."quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Serkan: Hoe oud was je mama toen ze haar eerste kindje kreeg
Grace: oohhh ik ben niet zo goed in denken man
Had het leuker gevonden als ze er actief war mee hadden gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gun hun niet de koffers... ik gun het ons dat ze de koffers krijgen zodat wij niet steeds tegen hetzelfde hoeven aan te kijken
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:28 schreef Yolk het volgende:
Volgens Twitter wordt in een RTL-promo gerept over "een gruwelijk plan met de bewoners".
allemaal in een hazemat suitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in begint te huizen. Ik zeg: "alle kleding inleveren ter ontsmetting. Morgen krijgen jullie je kloffie terug".
in italie doen dat de meiden 3-4quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat irritante een halve dag klaar maken voor een live show is ook niks aan
link hem ff hierquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:28 schreef Yolk het volgende:
Volgens Twitter wordt in een RTL-promo gerept over "een gruwelijk plan met de bewoners".
Mooi , de kijkers zijn dan allang afgehaakt ..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:28 schreef Yolk het volgende:
de nu al was of de erst komt?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:28 schreef Yolk het volgende:
Big Brother: Saw editionquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:28 schreef Yolk het volgende:
Zal dit de heftige verrassing zijn voor de bewoners?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh .. Kristof vraagt of het al 8 uur 30 is. Nog 1 uur zegt hij. Dus ze zullen toch een klein beetje verrast zijn door de liveshow die al om 20.00 uur begint.
jullie worden allemaal geëxecuteerd en vervangenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:30 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze het huis uitgezet gaan worden...
dat zijn dingen de al geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Wie doet mee met de bingo
big brother north korea editiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
jullie worden allemaal geëxecuteerd en vervangen
ik vond de liveshows erg gemaaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wel raar dat ze nog steeds niets weten. Normaal was er toch altijd een camera repetitie. Kregen ze instructies en waar ze moeten zitten.
Tjonge. Dus we hebben nu al Bingo?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn dingen de al geweest
zijn
Er is niet veel te doen dan de hele dag hangen of een beetje sporten. Geen wonder dat ze gaan liggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En groot gelijk, het verbaast me dat er nog geen Bewonersstaking is uitgebroken, of een Grote Wegloop
Dit gaat toch nergens heen meer
misschien zoietsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat kunnen ze nog gruwelijker maken?
- buiten slapen
- alleen koud water
- rijk / arm
- verwarming uit
En dat Kristoff en sercan blijven.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
jullie worden allemaal geëxecuteerd en vervangen
Haha dat uitgerekend jij dat durft te zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zijn dingen de al geweest
zijn
Soep gemaakt van Kitty's pak. Wie weigert te eten vertrektquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat kunnen ze nog gruwelijker maken?
- buiten slapen
- alleen koud water
- rijk / arm
- verwarming uit
We kennen dit natuurlijk al van alle BB's maar dit is nu wel heel erg bullshitten na hun wekenlange promo bléren hoe vreselijk deze versie wel niet gaat wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niet veel te doen dan de hele dag hangen of een beetje sporten. Geen wonder dat ze gaan liggen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:34 schreef MacDeMarco het volgende:
ik ben hopelijk op tijd terug voor de liveshow
Of ze vinden het inhouden van de koffers al vreselijk en een week op broccoli zetten. Is voor de bewoners wel vervelend maar geeft geen leuke streams.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We kennen dit natuurlijk al van alle BB's maar dit is nu wel heel erg bullshitten na hun wekenlange promo bléren hoe vreselijk deze versie wel niet gaat worden![]()
BullShit dus
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Soep gemaakt van Kitty's pak. Wie weigert te eten vertrekt
je kijkt naar de livestream mopquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben wel benieuwd naar de livestream
Het kan meevallen maar ook erg tegenvallen
50% kans hèquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het geeft in ieder geval wat actie en daarna hopelijk een feestjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liveshow hahaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kijkt naar de livestream mop
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kijkt naar de livestream mop
Ze weten het niet volgens mijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
20 minuten voor het begin van de liveshow
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
20 minuten voor het begin van de liveshow
[ afbeelding ]
..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
krijg toch allemaal de klere val voor mij maar allemaal dood
ik heb geen zin om braaf te leren
Nopequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
Er is zelfs nog geen mededeling geweest van “beste bewoners, de liveshow begint over xx minuten”, toch?
Ik voel me zooooooooooooooo verdomd vieeeeeeeeeesssssquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
..
Die mij altijd beschermen zouden
Ik wil geen kip met broccoli
Nope ze hebben geen idee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
Er is zelfs nog geen mededeling geweest van “beste bewoners, de liveshow begint over xx minuten”, toch?
Dat zal dan wel verplicht zijn, betekent dat er mensen bezig zijn het 1 en ander te veranderen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:39 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn ze nu allemaal in hun slaapkamer?
Stream 1groene slaapkamer. NAWEL en Nouchine zie ik praten met .....
Stream 2 gele slaapkamer Tobias, Kristof, Dimitri en Vera, Grace en Sercan.
Ik heb geen mededeling gehoordquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zal dan wel verplicht zijn, betekent dat er mensen bezig zijn het 1 en ander te veranderen.
Dat hebben we niet gehoord. .. ook geen SL volgens mijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zal dan wel verplicht zijn, betekent dat er mensen bezig zijn het 1 en ander te veranderen.
ik vind nog steeds fietsen op een home trainer voor stroom een top ideequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:43 schreef Kinga het volgende:
Laat ze 24/7 aardappels schillen ofzo... moet je eens opletten wie als eerste ontploft.
een aardappel met roze schil?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:43 schreef Kinga het volgende:
Laat ze 24/7 aardappels schillen ofzo... moet je eens opletten wie als eerste ontploft.
Het was op tvquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Kan de promo niet vinden, alleen reacties op Twitter óp die promo..![]()
Goed verhaal, hè?
ze zijn ook erg slecht in social media bij BBquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Goed verhaal, hè?
Gaan ze dan niet zeuren: Het is gefaket van BB1 ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind nog steeds fietsen op een home trainer voor stroom een top idee
Ik heb het net ook gehoord tijdens reclame in The Voicequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Goed verhaal, hè?
zeuren ze tochquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet zeuren: Het is gefaket van BB1 ofzo
Nopequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:44 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me sterk dat ze geen idee hebben want ze moesten toch allemaal naar de slaapkamers? Er zullen dus wel voorbereidingen getroffen worden.
hier ook 55 minquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Op VT4 een liveshow van amper een uur ?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:43 schreef Kinga het volgende:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Op vt4 ga je niet veel te zien krijgen. Play4 daarentegen is het een uur liveshow. Zelfde als op rtl.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
ze willen kip, patat en appelmoesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
ze zingen op 1
" ik will geen kip meer geen broccoli
Grapjas.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:46 schreef bpi het volgende:
[..]
Op vt4 ga je niet veel te zien krijgen. Play4 daarentegen is het een uur liveshow. Zelfde als op rtl.
VT4 was de vroegere naam van Vier, want vier was de vroegere naam van play4quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:46 schreef bpi het volgende:
[..]
Op vt4 ga je niet veel te zien krijgen. Play4 daarentegen is het een uur liveshow. Zelfde als op rtl.
Bedankt voor de update. Hier had ik echt behoefte aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
VT4 was de vroegere naam van Vier, want vier was de vroegere naam van play4
dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weten de “groen”-stemmers dat Kitty daar ligt?
Nou bedanktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar lust geen koffie, vind het smerig... ik vertrouw geen mensen die geen koffie lusten
Graag gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Hier had ik echt behoefte aan.
lief zijn voor elkaar hequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Hier had ik echt behoefte aan.
Kan best gezellig zijn dat gesnurkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Weten de “groen”-stemmers dat Kitty daar ligt?
Ik lust geen koffiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar lust geen koffie, vind het smerig... ik vertrouw geen mensen die geen koffie lusten
Volgens een poll op FOK! was Kitty de tweede populairste bewonerquote:
dafuq!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens een poll op FOK! was Kitty de tweede populairste bewoner
niet geloven wat er op internet staat !!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoek maar terug in de COS, paar topics terugquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ander stuk mag je naar mij doormailen. Eet ik dan op.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:50 schreef mario390 het volgende:
ik werd nog dat stück
pizza van middag eten
Vroeg ik mij ook al afquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef Paul het volgende:
ik schakel net in. moeten ze niet in gala gaan en douchen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef Benny het volgende:
BB maakte een foutje op Insta. Een filmpje van een man en meisje. Kreeg er een preview van. Video is inmiddels weg
Was het meisje Jolien?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef Benny het volgende:
BB maakte een foutje op Insta. Een filmpje van een man en meisje. Kreeg er een preview van. Video is inmiddels weg
Zonder kleren van de keizer zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef Paul het volgende:
ik schakel net in. moeten ze niet in gala gaan en douchen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef Benny het volgende:
Gadverdammequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef Benny het volgende:
Wie is Jolien. Hoor die naam nu al een paar x vallenquote:
heb ik niks meerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ander stuk mag je naar mij doormailen. Eet ik dan op.
Een nieuw persoon die nu gevolgd wordt door BB insta account : https://www.instagram.com/jolien_depauw/quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie is Jolien. Hoor die naam nu al een paar x vallen
en blond dumbshellquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie is Jolien. Hoor die naam nu al een paar x vallen
Allemaal want slimme mensen doen niet mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:54 schreef D. het volgende:
Wat is een zoogdier?
Er zitten best wat domme mensen in het huis
Goed puntquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:54 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Allemaal want slimme mensen doen niet mee.
Hoe danquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:55 schreef chufi het volgende:
Nous wist niet dat wij mee kunnen kijken en luisteren
Was vorig jaar toch ook, mensen die beweerden nooit te kijken, maar wel alle details wistenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:55 schreef chufi het volgende:
Nous wist niet dat wij mee kunnen kijken en luisteren
Sorry, duimpje naar beneden vond ik niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach heb wel het gevoel dat het goed zal komen, dat we een veel hardere BB zullen hebben.
Stemmen is tot 20:45quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:55 schreef spapaars het volgende:
1 van de bewoners zal onmiddellijk het huis verlaten
1tje maarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:55 schreef spapaars het volgende:
1 van de bewoners zal onmiddellijk het huis verlaten
waarom niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou kitty een FOK!ster kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |