SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Voor mij hoeft het niet Benny, Want het is extra werk voor je.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Vind je het oké als ik dat vanaf de volgende nominaties oppak?
wiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ook niet zo dat we niet weten wie er genomineerd is
is maar 7 jaar jonger dan mijn manquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Te jong voor je, hij is pas 30![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele BB vol vervelende lieve slijmurken die per stuk allemaal mogen oprotten per direct![]()
Jammer dat ik de TT weer gemist heb
het is de Cos CPquote:
Mee eens een sociaal wenselijk zooitje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele BB vol vervelende lieve slijmurken die per stuk allemaal mogen oprotten per direct![]()
Jammer dat ik de TT weer gemist heb
Stond op de website van JDP productionsquote:Laat ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Jolien De Pauw. Het begon allemaal als een hobby met wat foto’s te nemen van vriendinnen. Na een lange zoektocht naar mijn fotografiestijl en heel veel oefenen, startte ik op mijn 19de als freelance fotografe. Eerst begon ik weliswaar als student-zelfstandige in combinatie met mijn studies, nadien begon ik in bijberoep als freelance fotografe, design en visuals. Er is niets leuker dan van je hobby je beroep te kunnen maken.
gewoon mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien De Pauw
[ afbeelding ]
Ben benieuwd... over het algemeen volgt BB alleen deelnemers en de 2 presentatoren.
op facebook zullen er waarschijnlijk genoeg fanclubs zijn waar je al wordt verbannen als je een beetje kritisch bent, een en al positiviteitquote:
Das niet negatief dat is een vraagquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das niet negatief dat is een vraag
Dit rijmt niet eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen
je kunt beter kippen houden
Denk het wel, eerste de Exit en dan Jolien erin met 50 liter alcohol.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Komt Jolien er vandaag in.
van gezicht gevt het beterequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien De Pauw
[ afbeelding ]
Ben benieuwd... over het algemeen volgt BB alleen deelnemers en de 2 presentatoren.
En zo krols als de netenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dit rijmt niet eens
[..]
Denk het wel, eerste de Exit en dan Jolien erin met 50 liter alcohol.
mijn excuses Utopia Freakquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:57 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Dit rijmt niet eens
[..]
Denk het wel, eerste de Exit en dan Jolien erin met 50 liter alcohol.
toppertjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn excuses Utopia Freak
met rijmerlarij
klinkt het ook ziek
ik zal voor jou proberen
mijn post aan jou met dichtkunsten te eren
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:58 schreef mario390 het volgende:
vragte kristoff hem echt welke
zijn wixhand is??![]()
quote:
Een Nixnut ventje inruilen voor weer een Nixnut Blondje... BB leert het nooit af.. sukkelsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien De Pauw
[ afbeelding ]
owquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Waar was geplaatst dat er iets heftigs stond te wachten voor de bewoners? Kan niks vinden op FB of Insta.
teaser op tv ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Waar was geplaatst dat er iets heftigs stond te wachten voor de bewoners? Kan niks vinden op FB of Insta.
Kwam in de voorstukjes voor deze avond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Eerder een straf voor Leger des Heils. Kennen wij zelfs niet in vlaanderen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:12 schreef Japio666 het volgende:
Om het goede doel te dienen zijn alle koffers,mét inhoud, aan het Leger de Heils geschonken.
Ja beoordeel op een fotoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Nixnut ventje inruilen voor weer een Nixnut Blondje... BB leert het nooit af.. sukkels
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Das niet negatief dat is een vraag
Indachtig dat er tenenkaas van Kitty opligt ???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Darmen... Met heel veel Bechamelk saus![]()
Wie zegt dat het er niet lekker uitziet wordt per onmiddellijk genomineerd![]()
[ afbeelding ]
laat die lieve lekkere man het voor je oplossenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat die lieve lekkere man het voor je oplossen
hebben ze uberhaupt al drank gehad?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:02 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Verveelde bewoners, drank, vrouwen. Vanavond wordt het oorlog
Alleen Kittylikeurquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hebben ze uberhaupt al drank gehad?
als ze dit 100 dagen willen doen hebben ze op dag 25 geen publiek meerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ze weten allemaal precies hoe DebâcleBB vorig jaar werkte
Vandaar dat ze alllemaal nu heerlijk rondhangen tijd volmaken met de wetenschap dat NixDoen=Ook TV maken
Beschamende vertoning
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
ik weest het dat zij volgend en 20 jarige bombshell
induiven,maar van gezicht is zij niet zo
Of later 😂😂😂quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:09 schreef MacDeMarco het volgende:
ik zie nu pas dat de liveshow een half uur eerder begint dan de gewone uitzendingen
Weet Grace dat het een kennis is van????quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:06 schreef suzi1 het volgende:
sercan zei luwelll
dat was code voor buitenhuis
maar grace dacht dat hij nawel zei
hij verbeterde haar niet. dus denk dat niemand t weetquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet Grace dat het een kennis is van????
Ja, vind het echt jammer als 1 van de 2 weg gaat.
voor mijn gevoel gebeurde er wel echt meerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
In mijn hoofd was de eerste week van vorig jaar veel leuker/spannender. Dacht dat er toen veel meer gebeurde. Aan de streamverslagen van vorig jaar te zien viel dat ook wel mee![]()
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen
hopelijk na vanavond de koffers terugquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Zo te zien wordt het een Blauwe Badjassen Show straks ... de zieligheids factor uitmelken
Zij hadden een volle koelkast en al hun kleding en make up. Daar waren ze al druk mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mijn gevoel gebeurde er wel echt meer
Ik werd vanmiddag gevierendeeld toen ik opmerkte dat fluiten door de bewoners verboden zou moeten wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
op facebook zullen er waarschijnlijk genoeg fanclubs zijn waar je al wordt verbannen als je een beetje kritisch bent, een en al positiviteit
Om 20.00?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
DE LIVESHOW BEGINT OVER.......50 minuten
ik had vanmiddag ook de livestream aan staan en kreeg het commentaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag gevierendeeld toen ik opmerkte dat fluiten door de bewoners verboden zou moeten worden
Neen om 1u in de nachtquote:
En dan nog in haar roze pak blijven lopenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hopelijk na vanavond de koffers terug
Sorry hoor , het was maar een vraag.quote:
Grapjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Sorry hoor , het was maar een vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |