Dit is onzin.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:28 schreef winterteen02 het volgende:
Rusland daar in tegen bouwt zijn troepen macht pas de laatste maanden daar uit.
Leer eerst eens Nederlands schrijven.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:28 schreef winterteen02 het volgende:
Wat vinden jullie is Amerika de grootste agressor in het Ukraine conflict, en probeert Putin zich er tegen te verdedigen?
Onder het mom van vrije samen werking en lidmaatschap probeert Amerika, onder het mom van de Navo zijn macht en invloed steeds meer uit te breiden in het oosten.
Ze zijn als eerste begonnen er geafanceerde wapens neer te zetten, en tegen de grens met Rusland aan militaire oefeningen te houden.
Wie is hier nu de echte agressor, en wat heeft Amerika hier eigenlijk te zoeken in Europa, kunnen wij niet Amerika hier weg sturen en tot de Navo uit gooien?
FF geschiedenis, de Krim was voor de 2de wereld oorlog onderdeel van Rusland, en is na de 2de wereloorlog onder dwang van USA bij Ukraine gaan horen, terwijl de bevolking dit niet wilde, en waarom vanwege de liging van een belangrijke marine haven aldaar en wapen fabrieken, die mochten niet in handen van Rusland/stalin vallen!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:48 schreef Knipoogje het volgende:
Rusland voert een invasie uit in Oekraïne, pakt de krim af en faciliteerde het afknallen van een Vliegtuig vol Nederlanders.
TS: is het niet de schuld van de VS? 😂
Nee, Chroesjtsjov droeg in 1954 de Krim over aan Oekraïne.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:09 schreef winterteen02 het volgende:
en is na de 2de wereloorlog onder dwang van USA bij Ukraine gaan horen,
Ja echt wtf.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:48 schreef Knipoogje het volgende:
Rusland voert een invasie uit in Oekraïne, pakt de krim af en faciliteerde het afknallen van een Vliegtuig vol Nederlanders.
TS: is het niet de schuld van de VS? 😂
Rusland is de aggressor en de VS doet niets verkeerd, als de bevolking van Oekraine liever aansluiting heeft bij het Westen dan hebben ze het volste recht daarvoor te kiezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:28 schreef winterteen02 het volgende:
Wat vinden jullie is Amerika de grootste agressor in het Ukraine conflict, en probeert Putin zich er tegen te verdedigen?
Onder het mom van vrije samen werking en lidmaatschap probeert Amerika, onder het mom van de Navo zijn macht en invloed steeds meer uit te breiden in het oosten.
Ze zijn als eerste begonnen er geafanceerde wapens neer te zetten, en tegen de grens met Rusland aan militaire oefeningen te houden.
Wie is hier nu de echte agressor, en wat heeft Amerika hier eigenlijk te zoeken in Europa, kunnen wij niet Amerika hier weg sturen en tot de Navo uit gooien?
Dit is aperte onzin en fantasme, overigens, Oekraine was in die tijd onderdeel van de Sovjet-Unie en Stalin was al dood toen de Krim als provincie werd overgeheveld naar Oekraine. De VS had daar totaal niets mee te maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:09 schreef winterteen02 het volgende:
[..]
FF geschiedenis, de Krim was voor de 2de wereld oorlog onderdeel van Rusland, en is na de 2de wereloorlog onder dwang van USA bij Ukraine gaan horen, terwijl de bevolking dit niet wilde, en waarom vanwege de liging van een belangrijke marine haven aldaar en wapen fabrieken, die mochten niet in handen van Rusland/stalin vallen!
Inderdaad. Met de enorme waslijst aan buitenlandse conflicten waarbij de Amerikanen uit vermeend zelfbelang de boel bij anderen flink overhoop gooien, kiest TS deze. Apart. Maargoed, met de informatievoorziening van TS lijkt ook eea mis te zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:23 schreef Harvest89 het volgende:
In dit geval is de VS toch echt de defender ipv agressor.
Ja, administratief. Maar Oekraïne en Rusland waren toen nog 1 land. Bij het uit elkaar vallen van de Sovjet-Unie had wel beter naar de Krim moeten worden gekeken, dat dat ooit problemen zou gaan geven (vooral nu Oekraïne verwesterd) was eigenlijk wel te voorspellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, Chroesjtsjov droeg in 1954 de Krim over aan Oekraïne.
Zo'n vage post met vage spelfouten. Is dat nou zo'n Russische bot waar je wel eens iets over leest?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands schrijven.
Zolang amerikanen er geen vliegtuigen met burgers uit de lucht knallen en de grensregio plots overstroomd met amerikaanse soldaten die met zware wapens er 'hun vakantiedagen opmaken', en oekrains grondgebied annexeren, hoeft niemand mij te gaan vertellen dat de amerikanen zoveel erger dan de russen daar zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:28 schreef winterteen02 het volgende:
Misschien is dat wel een vraag die TS (en zijn waarschijnlijke Russische geldschieters) zichzelf eens moeten stellen: Hoe het toch mogelijk is dat nagenoeg alle voormalige Oostbloklanden NAVO lidmaatschap als een absolute topprioriteit zagen na hun onafhankelijkheid/democratisering in de jaren '90.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rusland is de aggressor en de VS doet niets verkeerd, als de bevolking van Oekraine liever aansluiting heeft bij het Westen dan hebben ze het volste recht daarvoor te kiezen.
Lijkt me dat die alles beter zouden onderbouwen, hier zou ik niet voor betalen hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 14:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zo'n vage post met vage spelfouten. Is dat nou zo'n Russische bot waar je wel eens iets over leest?
Dit dus ja. De VS heeft echt wiki pagina's vol met inmenging in de politiek van andere staten en beïnvloeden van vrije democratieën. En dan pikt ie dezequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Met de enorme waslijst aan buitenlandse conflicten waarbij de Amerikanen uit vermeend zelfbelang de boel bij anderen flink overhoop gooien, kiest TS deze. Apart. Maargoed, met de informatievoorziening van TS lijkt ook eea mis te zijn.
Cyka blyat Stalin vodka nyet Dostojevski dysvinya.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:18 schreef tjoptjop het volgende:
@:TS, waar meld ik me aan als Rusland propagandist? Ik begin dat hele coronagebeuren nu wel te voelen in m'n portemonnee en kan wel een schnabbeltje gebruiken.
Dit idee had ik ook.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:14 schreef xpompompomx het volgende:
Is de OP oorspronkelijk in het Russisch geschreven en daarna door een vertaalcomputer heengehaald ofzo?
Bron voor deze onzin? Het lijkt me namelijk zeer sterk dat de VS toen wat had te zeggen over hun grote vijand de Sovjet-Unie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:09 schreef winterteen02 het volgende:
[..]
FF geschiedenis, de Krim was voor de 2de wereld oorlog onderdeel van Rusland, en is na de 2de wereloorlog onder dwang van USA bij Ukraine gaan horen, terwijl de bevolking dit niet wilde, en waarom vanwege de liging van een belangrijke marine haven aldaar en wapen fabrieken, die mochten niet in handen van Rusland/stalin vallen!
Volgens mij is de naam van de topicstarter:quote:Op maandag 10 januari 2022 12:07 schreef Alloch87 het volgende:
Weet je wat, laat ik een uitroepteken achter de titel van dit topic plaatsen! Misschien dat iemand me dan nog serieus neemt.
Niet dus.
En niet:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |